Oppilas ihastunu

Anonyymi

Tämä on tyhmintä mitä mulle on käyny ja hävettää. Koulussamme on yksi hyvin kuuma opettaja en tiedä ikää mut uskon et ainaki 30v ja mä olen 14 tyttö. Jo heti ekana koulupäivänä kun aloitin 7lk niin ihastuin siihen. Siitä lähtien oon stalkannu sitä netissämut tiedättehän et ihmiset on aika vanhanaikaisia ja hän varsinkin. Ei löytyny paljoo tietoo:( mut oon saanu sen oman numeron ja sit saanu ite selville mis se asuu;). Tunnen itteni kieltämättä tosi tyhmäksi. Oon yrittäny olla tosi puhelias sen seurassa ja niin et se jotenkin kiinnostuisi musta. Oon alkanu huomata et se kattoo silmiin kun se puhuu jota se ei todellakaan tehny ennen ja koulussa käytävälläkin se tulee juttelee ja tulee tosi lähelle jonka takia oon sit aina ihan täpinöissä. En oo uskaltanu kertoo kellekään ja en todellakaan aio. Kaikki suurinpiirtein vihaa sitä mut mä en. Tää on tosi tuskallista koska tiedän että opettajan ja oppilaan suhde on kiellettyä ja sitte kun lähen pois koulusta ysin jälkeen niin mä en tuu kestää sitä tuskaa kun en nää sitä. Mä mietin sitä joka päivä ja varmaan joka toinen sekunti. Oon välillä ihastunu muihinkin (ei opettaja) vaan ihan oppilaita saman ikäsiä mut ajattelen sitä opettajakin niiden edellä. Mä en tiiä mitä mä voin tehä. Oon yrittäny vaan unohtaa mut en voi. Ja en ainakaan nyt kun se huomaa mut enemmän kun sillon 7lk. Tunnin jälkeen useesti juttelee mulle kun muut on lähteny ja pakkaan reppua ja sekin saa mulle perhoset vatsaan. Mä en tuu kestää tätä enään pitkääään. Voiko joku kertoo jos jollain samantapaisia kokemuksia ja päässy yli tai kenties päättynyt johonkin muuhun ;)

16

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalia. Menee ohi vielä ☺

    • Anonyymi

      Kaukoihastus. Kuuluu kasvuun. Eikä kuulu hänen kanssaan tapahtua muuta kuin juttelua.

      • Anonyymi

        Kyllä. Juttelu on ihan OK.


    • Anonyymi

      Sinun iässäs ihastuin meijän koulun terkkariin ja moneen naisopeen, jotka oli just siinä 28-32v ikäsiä. Minä sun ikäses poika.
      Kuuluu ns. ikään kun teini kehittyy.

      Mitään ei vaan oikeasti, fyysisesti saa tapahtua välillänne, sillä se on rikos ja väärin.
      Ihastumisen tunne voi hämmentää, on normaalia ja menee ohi kyllä aikanaan. :)

      • Anonyymi

        Mikä tulee luonnollisesti nuoremman osapuolen aloitteesta ei koskaan ole väärin. Tärkeää on se, että vanhempi osapuoli ei manipuloi tai johdata nuorempaa tekemään asioita, joita nuorempi osapuoli ei oikeasti halua tehdä.

        Minä en siis usko rikokseen, koska laki on kokoelma keksittyjä säännöksiä. Pystyn kuvittelemaan toimivan maailma ilman lakeja. Pysytyn kuvittelemaan ihmisä, jotka haluavat toisilleen parasta. Siihen ei lakikrijaa tarvita. Jos kaksi ihmistä tuntevat vetoa, niin mitä siinä on iällä väliä. Kun olin 28-vuotias, yksi 14-vuotias teinityttö halusi alkaa olla kanssani. Miksi olisin kieltänyt häneltä sitä iloa?

        Meillä oli äärimmäisen kaunis suhde ja uskon, että se teki hänestä paremman ihmisen. Minä olen iloinen siitä, että tyttö on vielä hengissä (vaikka aikuinenhan hän jo on nykyään). Tytöllä oli aika rankka tausta jo 14-vuoden ikään mennessä ja niin pahoja kokemuksia, mitä kenelläkään isänpuolestaan voi olla. Tytöllä oli itsemurha-ajatuksia, kun tapasimme. Kuten sanoin, sain palautettua häneen elämänhalun. Emme ole elää yhdessä ja hän elää omaa elämäänsä, kuten minä.

        Jos olisin ajatellut, ettei lain mukaan 28-vuotias voi olla 14-vuotiaan kanssa, tytön elämä olsi saattanut jäädä aika lyhkäiekis ja päättyä 14-vuoden ikäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tulee luonnollisesti nuoremman osapuolen aloitteesta ei koskaan ole väärin. Tärkeää on se, että vanhempi osapuoli ei manipuloi tai johdata nuorempaa tekemään asioita, joita nuorempi osapuoli ei oikeasti halua tehdä.

        Minä en siis usko rikokseen, koska laki on kokoelma keksittyjä säännöksiä. Pystyn kuvittelemaan toimivan maailma ilman lakeja. Pysytyn kuvittelemaan ihmisä, jotka haluavat toisilleen parasta. Siihen ei lakikrijaa tarvita. Jos kaksi ihmistä tuntevat vetoa, niin mitä siinä on iällä väliä. Kun olin 28-vuotias, yksi 14-vuotias teinityttö halusi alkaa olla kanssani. Miksi olisin kieltänyt häneltä sitä iloa?

        Meillä oli äärimmäisen kaunis suhde ja uskon, että se teki hänestä paremman ihmisen. Minä olen iloinen siitä, että tyttö on vielä hengissä (vaikka aikuinenhan hän jo on nykyään). Tytöllä oli aika rankka tausta jo 14-vuoden ikään mennessä ja niin pahoja kokemuksia, mitä kenelläkään isänpuolestaan voi olla. Tytöllä oli itsemurha-ajatuksia, kun tapasimme. Kuten sanoin, sain palautettua häneen elämänhalun. Emme ole elää yhdessä ja hän elää omaa elämäänsä, kuten minä.

        Jos olisin ajatellut, ettei lain mukaan 28-vuotias voi olla 14-vuotiaan kanssa, tytön elämä olsi saattanut jäädä aika lyhkäiekis ja päättyä 14-vuoden ikäisenä.

        14-vuotias on kaikin tavoin lapsi ja elää vielä lapsuuttaan.
        Ei ole millään tavalla tasapainoinen aikuinen, joka sekaantuu alaikäiseen lspseen. Tällainen ihminen on henkisesti sairas ja avun tarpeessa.
        On tyypillistä, että valtaosa esiintyy itse "hyväntekijöinä", vaikka pelkästään omien tarpeiden tyydytys ja oma etu lapsen kustannuksella on mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14-vuotias on kaikin tavoin lapsi ja elää vielä lapsuuttaan.
        Ei ole millään tavalla tasapainoinen aikuinen, joka sekaantuu alaikäiseen lspseen. Tällainen ihminen on henkisesti sairas ja avun tarpeessa.
        On tyypillistä, että valtaosa esiintyy itse "hyväntekijöinä", vaikka pelkästään omien tarpeiden tyydytys ja oma etu lapsen kustannuksella on mielessä.

        Luojan kiitoksi kaikki eivät toimi tuolla tavalla, kuten itsekin kirjoitat. Poikkeus vahvistaa säännön. Ehkä valtaosa esiintyy "hyväntekijöinä", toiset ovat sitä oikeasti. Elämä on joskus paljon hämmentävämpää kuin voisi kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojan kiitoksi kaikki eivät toimi tuolla tavalla, kuten itsekin kirjoitat. Poikkeus vahvistaa säännön. Ehkä valtaosa esiintyy "hyväntekijöinä", toiset ovat sitä oikeasti. Elämä on joskus paljon hämmentävämpää kuin voisi kuvitella.

        Mutta sekaantuminen alle 16-vuotiaaseen on laissa rikos. Siitä lähdettävä liikkeelle. Eikä sen ikäinen, eikä edes 16-vuotiasta vanhempikaan, ole henkisesti sillä tasolla.
        Jokaikinen näistä lspsista katuu ja häpeää noita asioita aikuisena.
        Mutta aikuisen vastuu on se, ettei kajoa lapseen. Ei ole minkäänlaista oikeaa tai hyväksyttävää tilannetta. Kaikki on aikuisen selittelyä. Pedofiili on pedofiili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekaantuminen alle 16-vuotiaaseen on laissa rikos. Siitä lähdettävä liikkeelle. Eikä sen ikäinen, eikä edes 16-vuotiasta vanhempikaan, ole henkisesti sillä tasolla.
        Jokaikinen näistä lspsista katuu ja häpeää noita asioita aikuisena.
        Mutta aikuisen vastuu on se, ettei kajoa lapseen. Ei ole minkäänlaista oikeaa tai hyväksyttävää tilannetta. Kaikki on aikuisen selittelyä. Pedofiili on pedofiili.

        Ei tässä mistään alaikäiseen sekaantumisesta ole puhuttu, vaan seurustelusta ja kaveruudesta. Ei seksi kuulu seurustelusuhteeseen, vaan avioliittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekaantuminen alle 16-vuotiaaseen on laissa rikos. Siitä lähdettävä liikkeelle. Eikä sen ikäinen, eikä edes 16-vuotiasta vanhempikaan, ole henkisesti sillä tasolla.
        Jokaikinen näistä lspsista katuu ja häpeää noita asioita aikuisena.
        Mutta aikuisen vastuu on se, ettei kajoa lapseen. Ei ole minkäänlaista oikeaa tai hyväksyttävää tilannetta. Kaikki on aikuisen selittelyä. Pedofiili on pedofiili.

        Samaa mieltä. Alaikäisen kanssa ei aleta mihinkään juttelua kummempaan. On keskenkasvuinen ihminen. Alaikäinen voi itseään tarjota, mutta siihen ei tartuta. Ei vastata vaan torjutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tulee luonnollisesti nuoremman osapuolen aloitteesta ei koskaan ole väärin. Tärkeää on se, että vanhempi osapuoli ei manipuloi tai johdata nuorempaa tekemään asioita, joita nuorempi osapuoli ei oikeasti halua tehdä.

        Minä en siis usko rikokseen, koska laki on kokoelma keksittyjä säännöksiä. Pystyn kuvittelemaan toimivan maailma ilman lakeja. Pysytyn kuvittelemaan ihmisä, jotka haluavat toisilleen parasta. Siihen ei lakikrijaa tarvita. Jos kaksi ihmistä tuntevat vetoa, niin mitä siinä on iällä väliä. Kun olin 28-vuotias, yksi 14-vuotias teinityttö halusi alkaa olla kanssani. Miksi olisin kieltänyt häneltä sitä iloa?

        Meillä oli äärimmäisen kaunis suhde ja uskon, että se teki hänestä paremman ihmisen. Minä olen iloinen siitä, että tyttö on vielä hengissä (vaikka aikuinenhan hän jo on nykyään). Tytöllä oli aika rankka tausta jo 14-vuoden ikään mennessä ja niin pahoja kokemuksia, mitä kenelläkään isänpuolestaan voi olla. Tytöllä oli itsemurha-ajatuksia, kun tapasimme. Kuten sanoin, sain palautettua häneen elämänhalun. Emme ole elää yhdessä ja hän elää omaa elämäänsä, kuten minä.

        Jos olisin ajatellut, ettei lain mukaan 28-vuotias voi olla 14-vuotiaan kanssa, tytön elämä olsi saattanut jäädä aika lyhkäiekis ja päättyä 14-vuoden ikäisenä.

        Miten se onnistui? Tapasitteko salaa tai julkisesti muiden nähden? Tai edes ylipäätään miten se suhde alkoi?


    • Anonyymi

      Mä olin lapsena ihastunut zorroon siihen näyttelijään joka oli siis varmaan 20-25v
      Itse olin 10 v tms
      Mut noi on harmittomia ihastuksia ja kuuluu ikään

    • Anonyymi

      Noi on harmittomia ihastumisia, jotka menee ohi. Aikuisen pitää olla kypsä ottamaan etäisyyttä. Jos aikuinen alkaa ylittää rajoja, niin silloin oikeuteen.

    • Anonyymi

      Opettaja ja oppilas jutussa on myös kyse virka-asemasta. Tämän aloituksessa ei voi puhua väärinkäytöstä.

      Näille tunteille on monenlaisia syitä! Oman elämän hekeminen ja epävarmuus! Kun itse olin vajaa 15, niin mietin naisia jotka oli siihen aikaan jossain 35-40 v iässä. Oli yksi minua 10v vanhempi. Tuo oli n 40v takaa olevaa aikaa!

      Mutta entä 2020 luvulla! Onhan 14v tyttö lapsi, mutta ei mikään pikkulapsi. Jos 14v tuntee olevansa valmis tekemään ja kestämään teosta tulevan seurauksen, niin sitä ei kukaan voi kieltää. Mutta sen toisen osapuolen tulee myös ymmärtää asia eikä saa olla iältään edes kahtakymmentä. Eikä toisaalta kovin paljoa nuorempikaan. Ehkä 13-18v. Tästä on varmaan laissakin. Suojaikä on tietyllä tapaa veteen piirretty, mutta aikuisen on muistettava tuo 16v ikä.

    • Anonyymi

      Ei kai tuossa nyt mitään kovin kummallista ole, Macron oli lukioikäinen ja nykyvaimonsa 20 vuotta vanhempi opettaja, eiköhän noi nyt kuitenki panneet, vaikka ovat muuta sanoneet. Ja tytöhän kehittyy nopeemmin. Jossain maissa äitejä jo ton ikäisinä, ja historiassakin.

    • Anonyymi

      No minkäikäisenä se hpv-rokote nyt annetaan, eikö se ole 12-v., joten oletus kai että tuon jälkeen seksuaalinen kanssakäyminen jo ihan peruskeissi. Muutenhan se annettaisiin myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe