EN yhtään siedä kristittyjä

Anonyymi

Nykyään en kestä yhtään järjestäytynyttä kristinuskoa. Erosin kirkostakin kun ahdisti kuulua mokomaan organisaatioon. Syy siihen miksi ahdistun kristinuskosta on kristityt. Jo ennen koronaa heidän keskuudessa liikkui vaikka mitä salaliittoteorioita ja nykyään sellainen on räjähtänyt käsiin.
Myös aivan älyttömät ulostulot ja mielipiteet ahdistaa ja aiheittaa sen, ettn halua olla missään tekemisissä uskovien kanssa.
On ulkokultaisuutta ja ahneutta.
Sairastan erästä psyykkistä sairautta ja se on leimattu demonien aiheuttamaksi.

Seurakunnissa vahditaan jäseniä ja viedään vapaus elää.
Uskon jumalaan mutta en yhtään siedä kristittyjä. Radiossakin tulee jatkuvasti krisitillisiä ohjelmia ja sunnuntait on kaikista pahimpia päiviä. Jumalanpalveluksia tuutataan monella kanavalla ja iltaisin vielä lähetetään seuroja. Yle ykkösellä tulee kaksi palvelusta peräkkäin ja hartausohjelmat sen päälle. Puhumattakin on selvää, että suljen radion niiden ajaksi.

Kristinuskon tuputtaminen on vähentynyt mutta yhä ihan liian usein siihen törmäää paikoissa joihin se ei missään tapauksessa kuulu. Sellaisia on esimerkiksi potilasyhdistykset joissa tuputetaan kristinuskoa jatkuvalla syötöllä. Esimerkkinä vaikkapa siilinjärven virkistys ry jossa toiminta pohjautuu pitkälti kristinuskoon ja sitä tuodaan esille vähän väliä.

41

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > On ulkokultaisuutta ja ahneutta....
      ...Sairastan erästä psyykkistä sairautta ja se on leimattu demonien aiheuttamaksi.

      No, ei ole paha olla ulkokultaisuutta ja ahneutta vastaan. Mutta, ehkä kyseenalaista tuomita kaikki ihmiset, vaikka ei edes tunne heitä.

    • Anonyymi

      Minä en eronnut kirkosta, vaikka en mitään uusia juttuja allekirjoittelekkaan. Tärkeintä uskonasioissa ei ole ulkoiset jutut ja mitä muut sanoo, vaan usko.

      • Elä vain harhoissasi, mutta älä levitä hulluuttasi muille, varsinkaan jälkikasvullesi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Elä vain harhoissasi, mutta älä levitä hulluuttasi muille, varsinkaan jälkikasvullesi.

        KUMMA IILIMATO sinä olet,mitä tee ttäällä??? Älyä-häipy-tyhmän----vihasi-kanssa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        KUMMA IILIMATO sinä olet,mitä tee ttäällä??? Älyä-häipy-tyhmän----vihasi-kanssa!!

        Hienovaraisesti osaat kaiken kattavan kristillisen rakkautesi peitää, pisteet siitä!


      • Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, et sinä selvästikään tunne omaa taikauskoasi!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Elä vain harhoissasi, mutta älä levitä hulluuttasi muille, varsinkaan jälkikasvullesi.

        Jahas! Kuka se on joka elää harhoissaan!!!
        Nämä tiedot lieltäneet ovat kristittyjen laittomuuteen eksytettyjä tai itse valinneet herrakseen laittomuuden Herrat:
        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Ja ne "väärät" ovat kristittyjen Paavalin tekstissä mm hänen itse rukoillen eroa Herrastaan raamatun mukaan Saatanan enkeleiden seurassa kolmeen kertaan... eroa saamatta ja sama Herra se teetättää kristityillä laittomuuksia.....

        Faktaa lisää ymmärtäväisille:
        Usko ja kaste ei pelasta joten siitä vaan!!!
        2 Korinttolaiskirje 12:7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."
        Ja asettakaa opeissanne Barjeesus syntienne sovittajaksi:
        Apostolien teot:
        13:6 "Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli BARJEESUS."
        -
        Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen toiminen on laittomuutta:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        -
        Näyttöä laittomuuksista:
        Näissä laittomuuksissa on pilkkauksen lisäksi "Älä tapa" Lain vastaisuudet rikoksina joita kristityt tekevät ja teettävät KRISTILISTEN Kaikkivaltiaan Jumala ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen SEKÄ Heidän Pyhän Hengen Nimeen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        ....
        Näiden joukossa ei ollut kristittyjä:
        Matteuksen evankeliumi:
        10:1 " Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
        10:2 Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
        10:3 Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
        10:4 Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.

        Kuka lähetti kristityt maailmalle tappamaan ja tapamattamaan syyttämiä ihmisiä, lapsiakin kun kristillisten Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus ei lähettänyt HEIDÄN NIMEEN LAITTOMUUKSIA TEKEMÄÄN????


      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa olet valinnut kristtyjen Herraan uskomisen sillä kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen mukaan raamattu todistaa sen:

        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Elä vain harhoissasi, mutta älä levitä hulluuttasi muille, varsinkaan jälkikasvullesi.

        Minua on pyydetty kummiksi sisaruksen lapselle. En kuulu kirkkoon, koska epäilen monia sen oppeja. Hyväksyn osan, mutta en koko pakettia. Jos ei ole ihan täysi ateisti, niin voiko alkaa kummiksi? Käytännössähän kyse on lapsen kanssa vietetystä ajasta ja muistamisesta syntymäpäivinä ym. Uskonto ei suvussa korostu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua on pyydetty kummiksi sisaruksen lapselle. En kuulu kirkkoon, koska epäilen monia sen oppeja. Hyväksyn osan, mutta en koko pakettia. Jos ei ole ihan täysi ateisti, niin voiko alkaa kummiksi? Käytännössähän kyse on lapsen kanssa vietetystä ajasta ja muistamisesta syntymäpäivinä ym. Uskonto ei suvussa korostu.

        Ei kannata, koska kummina tuet valheellista maailmankuvaa.


    • Anonyymi

      Kristinusko on alkanut muistuttaa rikollisjengiä. Minäkin tein selvän pesäeron. Kunnioitan sentään vielä ihmisiä, minulla on omatunto.

      • Anonyymi

        Onko sinulla muka omatunto? valehtelija.


      • Anonyymi

        fundamentalismissa mennään kaikessa äärimmäisyyksiin, ja niitä eksyttäjiä riittää !!
        Jeesus sanoo raamatussa:
        "monta tulee minun NIMESSÄNII, ja he eksyttävät monta"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys."

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse en vaivaa päätäni eri uskonot. Miksi aiheutaisin uskontoja kohtaan inhon filiksiä.Uskokon kuka mihin haluaa,ei minulle kuulu, Eikä ole minulta pois. Osaan sanoa eri uskontoihin kuluville jos elämässäni.Minun kanssa ei puhuta uskonto,ei politikka .Se on pitänyt. Jopa piti kun Jehovien pää majan tein ilmoitus.Minun oven takseni ei kerrostalossa ole asiaa Jehovan todistajien.Itä-Helsingin lähiössä.

    • Kristinusko onkin aika kamalaa kun siihen aina jotenkin liittyy niitä kristittyjä ihmisiä, jotka aina ovat niin kamalia ja olevinaan oikeassa silloinkin kun eivät ole. Sehän on lähes sietämätöntä ja vähintäänkin hyvä syy erota kirkosta tai ainakin jonkin kerhon jäsenyydestä. Siitäpähän saa kirkot ja muut, kyllä ne nyt ottaa nokkiinsa ja kovaa.

      Toinen vaihtoehto on pysyä omassa kirkossaan ja pohtia hetki omaa toimintaansa. Jos kokee tarpeelliseksi, niin rukoilla ja saada syntinsä anteeksi ja jatkaa elämäänsä ihan puhtaalla omalla tunnolla. Suosittaisin tätä viimeisintä.

      • Anonyymi

        Nii-in... Raamatun mukaan hiukan...
        Usko ja kaste ei pelasta!!!
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus todisti tuon ottamalla mukaansa Paratiisiin ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin.
        Joten:
        VT
        5Moos 12:32. "Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        UT
        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."
        ................
        2 Korinttolaiskirje 12:7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."
        Ja asettakaa opeissanne Barjeesus syntienne sovittajaksi:
        Apostolien teot:
        13:6 "Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli BARJEESUS."
        -
        Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen toiminen on laittomuutta:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        Näyttöä laittomuuksista:
        Näissä laittomuuksissa on pilkkauksen lisäksi "Älä tapa" Lain vastaisuudet rikoksina joita kristityt tekevät ja teettävät KRISTILISTEN Kaikkivaltiaan Jumala ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen SEKÄ Heidän Pyhän Hengen Nimeen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Tiede / "Usko ja äly
        Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in... Raamatun mukaan hiukan...
        Usko ja kaste ei pelasta!!!
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus todisti tuon ottamalla mukaansa Paratiisiin ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin.
        Joten:
        VT
        5Moos 12:32. "Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        UT
        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."
        ................
        2 Korinttolaiskirje 12:7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."
        Ja asettakaa opeissanne Barjeesus syntienne sovittajaksi:
        Apostolien teot:
        13:6 "Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli BARJEESUS."
        -
        Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen toiminen on laittomuutta:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        Näyttöä laittomuuksista:
        Näissä laittomuuksissa on pilkkauksen lisäksi "Älä tapa" Lain vastaisuudet rikoksina joita kristityt tekevät ja teettävät KRISTILISTEN Kaikkivaltiaan Jumala ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen SEKÄ Heidän Pyhän Hengen Nimeen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Tiede / "Usko ja äly
        Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."

        Siis usko ja kaste pelastaa ihmisen. Kaste pelastaa, kun se uskossa vastaanotetaan. Se, että Jumala pelastaa myös kastamattoman, on osoitus Hänen suvereniteetistaan pelastuksen suhteen. Voidaankin siis sanoa, että kastamattomuus ei suoraan vie kadotukseen, mutta ehkäpä kasteen halveksiminen onkin jo toinen juttu. Silloinhan halveksittaisi Kaikkivaltiaan Jumalan säätämää järjestystä.


      • Anonyymi
        Lazar kirjoitti:

        Siis usko ja kaste pelastaa ihmisen. Kaste pelastaa, kun se uskossa vastaanotetaan. Se, että Jumala pelastaa myös kastamattoman, on osoitus Hänen suvereniteetistaan pelastuksen suhteen. Voidaankin siis sanoa, että kastamattomuus ei suoraan vie kadotukseen, mutta ehkäpä kasteen halveksiminen onkin jo toinen juttu. Silloinhan halveksittaisi Kaikkivaltiaan Jumalan säätämää järjestystä.

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus otti mukaansa Paratiisiin ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin siten osoittaen totuuden.
        Lapsikaste sanaakaan ei ole raamatussa ja Kaikkivaltiasta ja Pyhän Hengen pilkkamista koko rituaali.
        Ketään ei ole käsketty Kaikkivaltiaiden taholta käsketty kastaa lapsiakin tappaneen ja tapattaneen sekä raiskanneen laittomuuden jäseniksi.


    • Olet oikealla tiellä

      KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan hänen tappamisen jälkeen Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.


      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Tällä herjataan edelleen Jeesuksen tarjoamaa pelastusta:

       "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. 

      Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' 

       Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

      Saatana sulki taivasten valtakunnan oven ihmisiltä Jeesuksesta vuodattamalla verellä.

      Josta se sai erinomaisen laumasuojan Kristuksen totuutta vastaan.
       
      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Olet tervetullut majatalooni:https://www.facebook.com/teuvo.suni/

      • .MIKSI ON NÄIN?
        Suomen luonnosta revitään pois kurtturuusua, koska koetaan, että se on vieraslaji.
        Mutta ihmisten sieluihin levinneet, Totuuden Hengelle vieraat lajit, saavat rehottaa vapaasti.

        Tarkoitan näitä:
        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret,Missio chyrchlaiset mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


      • Anonyymi

        Jeesuksen kieltäneellä Pietarilla oli syy kieltää, ehkä Kaikkivaltiaan Jeesuksen ohjeena SILLÄ Pietarin tehtäväksi jäi kouluttaa seuraajia maailmaan DEMOKRATIAN aikaan saamiseksi ja poistamalla Jumalana esiintyvien kulttuurien levittämiset kuten Faaraoiden, keisareiden ja ruotsin kuningasta suomalaiset jumaloivat ruotsinvallan aikana. Japanissa ollenee ilmeisesti sen kaltainen asenne edelleen...


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        .MIKSI ON NÄIN?
        Suomen luonnosta revitään pois kurtturuusua, koska koetaan, että se on vieraslaji.
        Mutta ihmisten sieluihin levinneet, Totuuden Hengelle vieraat lajit, saavat rehottaa vapaasti.

        Tarkoitan näitä:
        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret,Missio chyrchlaiset mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.

        Kuuluuko tämä johonkin ryhmään vai onko ihan oma suuntansa maailmassa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jesuiitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko tämä johonkin ryhmään vai onko ihan oma suuntansa maailmassa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jesuiitat

        https://www.ts.fi/kulttuuri/1073969366

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jesuiitat
        #
        ............. Oppilaat ovat ansioituneita

        Jesuiitat ovat voineet ylpeillä kuuluisilla oppilaillaan. Heitä ovat olleet Cervantes, Calderón, Torquato Tasso, Corneille, Moliere, Alfred Hitchcock, Federico Fellini, Luis Buñuel, Alan Resnais, Zubin Mehta, Charles Laughton, vain muutamia mainiten. Kärkipäätä on myös James Joyce, monista poliitikoista puhumattakaan (mm. Castro, Clinton).

        Jesuiitat ovat luonnollisesti kasvattaneet myös uskonnollisia johtajia, paaveja, patriarkkoja, arkkimadriittoja, piispoja. Jos joku nyt saa päähänsä lähteä opiskelemaan teologiaa jesuiittayliopistoon, tarjolla ovat Roomassa Gregoriaaninen yliopisto (Pontificia Università Gregoriana) ja Pontifical Oriental Institute. Tai miten olisi New Yorkissa jesuiittojen yliopisto Fordham, jonka naapurina ovat Lincoln Center ja Metropolitan-ooppera!

        RISTO LAINE
        ............................................
        Leena Kurki: Kasva vapaaksi. Matka jesuiittojen kasvatusajatteluun . Kirjapaja.
        #


    • Anonyymi

      Ei Jeesustakaan kaikki sietänyt, vaikka hän on maailman Vapahtaja.

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Itsekin varon seurakuntia säilyttääkseni uskoni. On koomista, kun yleinen opetus kaikkialla ohjaa seurakuntayhteyteen kasvun ja rakentumisen vuoksi, ja itsellä kokemus on ollut päinvastainen, uskon ja elämän tuhoava. Taistelen sitä vastaan, etten leimaisi kaikkea toimintaa huonoksi. Inhoan elämääni, koska joudun elämään erittäin huonojen seurakuntamuistojen kanssa, jotka tunkevat mieleeni varsinkin, kun olen väsynyt. Välimatkaa totisesti kannattaa epäröimättä ottaa kaikkiin mäntteihin, olkoot mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Jumala ei ole sidottu kuppikuntiin, ei aatesuuntiin, ei ideologioihin. Jeesuksen nimi on todellakin korruptoitunut ja häväisty kirkkojen ja seurakuntien toimesta. Alkuseurakunta kokoontui kodeissa, ei temppeleissä. Ihmiset kohtasivat toisensa irl. Jeesus ei itsekään ollut aikansa temppeleihin tervetullut-miksi häneen todellisesti uskovatkaan siis olisivat? Usko Jeesukseen ja Jumalaan näkyy hedelmänä, yhteytenä, uskon elämisenä todeksi niillä edellytyksillä jotka Jumala antaa kun omat edellytykset ja voimat eivät enää riitä. Hän johdattaa heitä jotka kulkevat rukoillen, eikä mikään inhimillinen ole hänelle vierasta. Kannustan kaikkia, jotka ovat ymmärtäneet seurakuntien mädännäisyyden, eroamaan välittömästi kirkon kirjoilta-ei (kaikista) ihmisistä, mutta seurakuntien kirjoilta, erityisesti valtion kirkon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole sidottu kuppikuntiin, ei aatesuuntiin, ei ideologioihin. Jeesuksen nimi on todellakin korruptoitunut ja häväisty kirkkojen ja seurakuntien toimesta. Alkuseurakunta kokoontui kodeissa, ei temppeleissä. Ihmiset kohtasivat toisensa irl. Jeesus ei itsekään ollut aikansa temppeleihin tervetullut-miksi häneen todellisesti uskovatkaan siis olisivat? Usko Jeesukseen ja Jumalaan näkyy hedelmänä, yhteytenä, uskon elämisenä todeksi niillä edellytyksillä jotka Jumala antaa kun omat edellytykset ja voimat eivät enää riitä. Hän johdattaa heitä jotka kulkevat rukoillen, eikä mikään inhimillinen ole hänelle vierasta. Kannustan kaikkia, jotka ovat ymmärtäneet seurakuntien mädännäisyyden, eroamaan välittömästi kirkon kirjoilta-ei (kaikista) ihmisistä, mutta seurakuntien kirjoilta, erityisesti valtion kirkon.

        ALKU-seurakunnan aikaan ,maaillman väkiluku oli miljoonia, siis keskimäärin noin
        300 miljoonaa, ja nyt väkiluku on miljrdeja, mieti sitä.

        eihän missään asiassa voi ulkonaisesti olla niinkuin "alussa", vaan krisitnuskon sanoma on tärkein, ei se ulkonainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole sidottu kuppikuntiin, ei aatesuuntiin, ei ideologioihin. Jeesuksen nimi on todellakin korruptoitunut ja häväisty kirkkojen ja seurakuntien toimesta. Alkuseurakunta kokoontui kodeissa, ei temppeleissä. Ihmiset kohtasivat toisensa irl. Jeesus ei itsekään ollut aikansa temppeleihin tervetullut-miksi häneen todellisesti uskovatkaan siis olisivat? Usko Jeesukseen ja Jumalaan näkyy hedelmänä, yhteytenä, uskon elämisenä todeksi niillä edellytyksillä jotka Jumala antaa kun omat edellytykset ja voimat eivät enää riitä. Hän johdattaa heitä jotka kulkevat rukoillen, eikä mikään inhimillinen ole hänelle vierasta. Kannustan kaikkia, jotka ovat ymmärtäneet seurakuntien mädännäisyyden, eroamaan välittömästi kirkon kirjoilta-ei (kaikista) ihmisistä, mutta seurakuntien kirjoilta, erityisesti valtion kirkon.

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan: 24:23-24


    • Anonyymi

      Ei saa uskoa,.pitää tietää.
      Erosin kirkosta 40 v sitten, oli ihana vapauden tunne, kuin kauhea taakka olisi päältä pudonnut.
      Tiedän että luonnonlait ova olemassa, joihin luuluu karma ja jälleen syntyminen. Elämä jatkuu uudessa kehossa, aloitamme taas vauvasta opiskelun elämänkoulussa uudelta luokalta. Karma on opettajamme.

      • Anonyymi

        Ei kai kristillisten Kaikkivaltias Jeesus olet eksyttäjä, TAI VALEHTELEEKO kristittyjen raamattu:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan: 24:23-24


    • Anonyymi

      Uskonto on keskiluokkaisten asiaa. Ne joutu pois työstä NWO takia ja kapinoi melkoisesti.
      Sakarja sanoo : vaikka tuhoaisivat koko maailman en pelasta ketään kuninkaiden mielivallan alta.

      Vallankumous aiheutti takaiskun luonnolle ja maailmanloppu uhkaa. Pitäisi tinkiä elintasosta ja muuta vastaavaa. Mutta uskonnot ovat keskiluokkaisina haraamassa vastaan.

      Paljon on mahdollista alkuperäisessä uskossa keksiä luontoa säästäviä ratkaisuja. Paluu alkuperäiseen uskoon on vain vaikeaa.
      Se toisi jopa orjuuden takaisin.

    • Anonyymi

      aloittaja voi muuttaa mekkaa tai medinaan, jos kerran muhamettilaisuutta haluaa

    • Minä sen sijaan en siedä minkäänlaisia fanaatikkoja.
      Niitä löytyy joka uskonnosta ja joka puolueesta.

    • Ei sun tarvikaan sietää ketään eikä mitään maailmassa. Lepää Herrassa ja rauhoitu.

      "Yksi sinulta puuttuu ja sen kanssa kaikki: Kristuksen sisällinen tunto." sanoi joku.

      Sulkeudu maailman meteliltä kappelisi rauhaan, mikä se kappeli sinulle sitten onkin. Siellä kohtaat sen mitä kaipaat, sillä Jeesuksessa on enemmän mitä kukaan ihminen edes osaa kaivata.

      Älä välitä meistä muista. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista omasta mielestään painavaa asiaa. Vaan kuuntele Herran ääntä. Hän puhuu sinulle hiljaisuudessa ja sanassaan Raamatussa.

    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on niin paha kuin vain voi olla, myös kristitty. Siksi Raamattu opettaa että jokainen joka ei usko Jeesukseen joutuu helvettiin. Jokainen joka sanoo olevansa kristitty ei ole kristitty. "Puu tunnetaan hedelmistään". Mutta valtamediassa on ihan yhtälailla ja todistetusti levitetty salaliittoteorioita, joten ei kannata kuvitella olevansa niin puhdas kuin itse luulee.

      • Anonyymi

        Jaa, kirjoitit ilmeisesti Paavalin tekstien Barjeesuksen oppien antia!

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."


    • Anonyymi

      Ihmiskunnalla on kaksi suurta vihollista, maailman politiikka ja uskonnot.

    • Anonyymi

      testiviesti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe