Montako kertaa vaimonne on tehnyt aloitteen häiden jälkeen?
Aloitteen teko?
Anonyymi
282784
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
Vastaukset 28
Vanhimmat
Aika monta, mutta aloitteiden suhde on kuitenkin minulle noin 10:1.
Oletko jauhopussitissi lahna?
Eipä ole tissit kasvanut jauhopusitisu!
Meilä uppoavista suhde 10 yhteen mutta kaikista ehkä 20yhteen eli vongattava on
Kerran 13v sitten. Naimisissa 19v
Tommonen on jo kiimanen....
Kokeilin kerran, että kauanko kestää että tekisi itse aloitteen. Oltiin yli vuosi panematta. Totesin että antaa olla. Pakko se on vaan puoliväkisin houkutella siihen vastenmieliseen tehtävään, että miehensä nuolee hänet, hyväilee, huolehtii orgasmin ja laskee mällit pimpsaan. Jos en olisi luopunut toivosta ja kulkenut silloin tällöin vieraissa, olisin varmaan tullut hulluksi.
Kaikki ei tarvi sitä seksiä ollenkaan.
2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen, samalla kertaa molemmat.
Joten olkoon. Käyn kerran kuussa panemassa naapuritalon opiskelijjaneitiä.
Tuhkaa on vain sinun munissasi.
Ryypättiin häitä kavereitten kanssa 3 viikkoa. Muija teki aloitteen erosta. En ihan muista miten siinä sitten kävi, mutta näköjään ukkomiehenä saa helpommin, kun ei tarvii roikuskella, eikä selitellä.
joks stondaa
Hyvä imijä kullan arvonen.. jos se vielä itsekin nauttii
Olisiko kuitenkin kullin arvoinen.
53 vuotta kestäneen avioliiton viimeisten parinkymmenen vuoden aikana viikoittain pari kertaa. Aikaisempina vuosina harvemmin ja ensimmäisten 10:n vuoden aikana tuskin kertaakaan.
Silloinkaan ei vaimo koskaan ryhtynyt niuhottamaan mutta minä kyllästyin ja herätin vakavan keskustelun aiheesta. Tehosi myös.
Viimeisten vuosikymmenten vaimoaktiivisuus johtuu biologisista eroistamme.
Mitäs sitä enää.kun naimisiin päässyt!
Tässä kiteytyy huonon akan taktiikka. Ennen avioon menoa mielistellään ja ollaan tykkäävinään seksistä. Kun pääsee avioon totuus tulee esiin eikä välitä nussimisesta yhtään. Leikitään vain kotia ja lapsia, halutaan elämää ilman seksiä. Kun mies vinkuu seksiä, annetaan pakkopullaa mutta kaikesta näkee ettei se ole mieluisaa. Näitä akkoja on liikaa. Onneksi myös halukkaita naisia on, vaikka vähemmän. Haluttomat vaimot pitäisi laittaa kuriin. Pistää juomaan rentouttavaa ja päihdyttävää ja haluja lisäävää. Sitten se aviomies näyttää kuka on kunkku. Nussii akkansa kunnolla, pillu otetaan rankasti moneen kertaa kunnolla jyystäen. Sitten käännetään ja tyynykasa mahan alle jotta akka on perse pystyssä. Levitetään pakarat, liukkaria persereijän ympärille ja otetaan se perse jota ollaan niin pihdattu. Aviomies nussii perseen kunnolla, siten että akka tuntee vielä viikon päästäkin että perse on otettu. Jos aviomies on armollinen, jättää siihen mutta armoa ei kannattaisi pihtarille antaa tai touhu jatkuu pihtaamisena edelleen. Parempi vaihtoehto on soittaa muutama kaveri mukaan ja nussia kimpassa pihtarivaimo. Kyrvät jyystämään pilluun ja perseeseen samaan aikaan ja opetetaan antautumaan siihen mitä miehet tahtoo. Akka levitetään, katsellään paikat ja nussitaan moneen kertaan kunnolla tikaten. Kunnon kimppanussinnan jälkeen akka antaa taatusti omalle miehelleen aina kun tämä haluaa. Alkaa seksi monipuolistumaan. Ja akka on nöyrä seksin suhteen, suostuu monenlaiseen seksiin. Kokemusta on! Kyllä alkoi akka ottamaan suihin ja imemään suosiolla. Ja ratsastamaan kyrvällä.
Mulla oli innokas imiä 15v. Sivupokana. Vaimo ,kun ei halunnut imeä. Sit tä poikakin lopetti. Kuulemma sieltä tulee baktereita mulkusta...
Vaimo yllätti perjantai iltana kun otti omasta aloitteestaan ensin suihin ja sitten tuli päälle.
Liian usein. Kuullostaa ehkä tyhmältä sanoa näin mutta jos esim joka aamu heräät siihen että vaimo räplää kulliasi tai ottaa suihin saadakseen sen kovaksi että voi hypätä ratsastamaan niin se käy raskaaksi. Laskin juuri että viimeisen viikon aikana hän on tehnyt 9 kertaa aloitteen ja minä kerran.
Mun vaimo on kaunis, kiihkeä ja upea. Tekee aloitteita enemmän kuin itse teen vaikka rakastan seksiä. Häntä rakastan enemmän. Vaimon hyväksi seksiin aloitteet 60/40.
Näin vaimon kuuluu tarjota. Pillu pöydälle http://cdni.247butts.com/1280/1/278/96885911/96885911_014_8679.jpg ensin nussitaan pillu, sitten perse
Aloitteen tekijä. Kyllästynyt taas miehenniuhoon kun ei häntä kiinnosta. Kännykkä kiinnostaa.
Kelpaisi kyllä suuhoito ja kunnon esileikit. Ei, se on että muna pystyyn suihnotolla ja pilluun. Hänen ei tarvitse mittää tehdä kun ei niin "ei aina jaksa panna" 😱
Kerran
häipyi heti papin aamenen jälkeen. selvännäkijä sanoi myöhemmin; ei tule takaisin, olin iloinen.
Sanoisin että joka kolmas aloite on vaimon tekemä. Vaimoni on upea ja halukas. Mun valinta on mennyt nappiin 🙏
miksi himokkaat naiset onnistuu ottamaan lahnan haluttoman miehen pullukan. mies osaa kyllä valita mutta kun nainen muuttuu....
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://4900049.com/G/2fRQ 👈
Ei kertaakaan. Vaimo on haluton akka ja haluan erota. Muksut on vähän pidätyllyt mutta nyt ymmärrän että tähän parisuhteeseen ei voi mitään perustaa ja on valheellinen malli muksuille.