Sastamalassa 249 tie oliskos Mouhijärveä lipputangossa liehuu jenkkien vanha sota lippu , mutta onko klux klux klan vai missä piireissä vai onko vain mielenterveyden avohoitoa?
Etelä valtioiden lippu
4
955
Vastaukset
- Anonyymi
minkälainen kuvio ja väritys?,dixie vai keltainen käärmeen kuval.varmaan eri tyyppisiä merkityksiä. wikipediasta voi löytyä.
- Anonyymi
Turussakin oli siinä pride-jääkiekkopelissä.
- Anonyymi
Olen noin 99% varma, että ketjun aloittaja ei suinkaan ole nähnyt jenkkien sotalippua salossa, vaan korkeintaan on saattanut nähdä Etelävaltioiden sotalipun.
Jenkkien, eli Pohjoisvaltioiden sotalipun ulkonäkö on varsin tuntematon, kun taas Etelävaltioiden lippua näkee edelleenkin monissa mielenosoituksissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Confederate_States_of_America
Jenkkien lipussa on oudosti EU-lippua muistuttava yläkulma, sininen pohja jossa 13 tähteä ympyrän muodossa.- - Anonyymi
jotain lippuja käyttää äärityypit,jotain mielenosoittajat, sitten myös ironisesti ja vitsin vuoksi esim.sitä keltasta dont tread on me lippua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083038Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161820Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151770Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t321286Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1941126Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75908