Muskottipähkinä huumeena

Anonyymi

Muskottipähkinä on maustejauho muodossa ja sisältää mm. Myristisiini nimistä ainetta millä saa pään todella sekaisin, tietysti riippuen minkälaisia määriä otat suhteessa omaan kehonpainoosi.. Omista kokemuksista voin sanoja että eka kerta oli sekä mahtava että painajainen, samaan aikaan. Siitä tuli kun otin 90g Santa Maria muskottipähkinää kokis limsan kans niin hyvä olo n. 8 tunnin kuluttua. Sellainen jänkskä euforinen "virtaus" mikä tuntui tosi hyvältä, aivan käsittämättömän hyvä olo... Se ei ollut seksuaalinen tunne mutta tuntui todella hyvältä. Tämän jälkeen n. 2tunnin kuluttua alkoi hengitysvaikeudet.. Erittäin epämiellyttävä tunne, kuiva suu/kurkku/outoja hallusinaatioita = vihasia pikkuihmisiä jotka satutti mun kaulaa, tunsin kipua oikeasti kun "nämä hallu ihmiset" sörkki mun kaulaa... Ihan sairasta settiä. Sitä ajattelee et tulee jtn kivoja fraktaaleja yms kuvioita mutta tän kaltaiset hallut on älyttömiä. Joka tapauksessa kun suljin silmät näin lähinnä sellaista liilan/sinisen väristä sähkömäistä kuviota. Eka päivä oli pahin. Kesti n. 5 päivää huimausta/kahtena näkemistä kunnesolo normalisoitu. Kuitenkin halpa hinta ja hyvä olo mitä sain houkutteli kokeilemaan muskottipähkinää lisää mutta pienemmillä määrillä. Olen käyttänyt muskottipähkinää jo yli 60 kertaa ja 40 käyttö kerrasta eteenpäin on tuntunut pelkästään hyvältä, mitään hengitysvaikeuksia ei enää ole ja tulee sellainen kiva mieto euforinen olo, ihan kuin olis polttanut turvallista marihuanaa. Sanoisin muskottipähkinää turvalliseksi huumeeksi jos pysyy 35g ala puolella. Toki jos haluaa kokea voimakkaan euforisen olon/halluja, se on yli 50g ja voit olla varma että tulee niitä hengitysvaikeuksia joten en suosittele isoa määrää. Pienellä määrällä ihan kiva olo tulee. Muuten tuo Meiran muskottipähkinä ei taida toimia, ainakaan samanlaista hyvää oloa en ole saanut siitä kuin Santa Maria muskottipähkinästä, luulisin että Myristisiini on suodatettu pois. Mutta Santa Maria toimii. Kohtuudella ja varovaisuutta noudattaen kannattaa kokeilla. En käytä alkoholia enkä polta tupakkaa koska muskottipähkinä on niin nautinnollista. 1-2 kertaa viikossa käytän, hyvä olo kestää n. 2 Päivää käytön jälkeen. 4/5 pistettä annan tälle muskottipähkinälle viihteilyyn

1

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän rauhoittaa, muttei sen vertaa, että se olisi muuta kuin kiusoittelua; suositan valeriaanaa sen sijaan, vaikkei se rauhoita tunteena; rauhoittaa kuitenkin kehoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      397
      1562
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1165
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      175
      721
    Aihe