Kaikki alkoi siitä, että hän alkoi töissä pomottaa minua. Kun en suostunut hänen pomotettavakseen, niin hän suuttui. Kuitenkin häntä olisi pitänyt palvella. Hänellä oli töissä kyllä apuri.
Kyseinen henkilö huusi muille työntekijöille naama punaisena. Vapaa- ajallaan hän uhkaili ja haukkui rasistiksi, vaikka en ollut mitään siihen suuntaan viittavaa edes sanonut. Tällaista tekstiä se kirjoitti:
MÄ SAATANA MAANATAINA HAJOTAAN TEDÄN SEINÄLELLO POIS KOKONAAN
OLE SÄ TURPAA KIINNI
MÄ EN KOSKAAN MENEE AUTAMAAN V.... PEDERASTIT
MUTTA MAANATAINA ILMA TUOLITA HEITÄN KAATOPAIKKALLE HEHEEE
OLET IHAN NUKUMATTI
MAANATAINA SÄ SAAT TURPIIN ILMOITA VAAN SÄ RASISTI
Lisäksi hän haukkuu kihlattuni ja tyttäreni. Kaikki tuntuu niin pahalta. Pelkään että hän tekee huomenna jotain töissä minulle tai polkupyörälleni tai minulle kuuluville tavaroille. Lisäksi hän iloitseen sellaisten ihmisten kuolemasta, joista ei pidä.
Olen ihan masennuksessa ja paniikissa. Kaiken huipuksi minulla on samaan aikaan viemäriremontti. Miksi kaikki kaatuu päälle? Kannataako minun enää elää?
Työkaveri aiheutti masennuksen
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän itseään ole mitään järkeä tappaa, etenkään toisen ihmisen takia.
Hänellähän se tuntuu ongelma olevan.
Jos hän ei ole pomo, silti pomottaa, niin kai hänelläkin on pomo ?
Varmasti asiasta saa mennä puhumaan pomolle.
Tuollainen käytös työpaikalla ei tee hyvää muillekaan työntekijöille.
Kukaan ei käske sietämään tuollaista käytöstä, eli asia puheeksi vain rohkeasti.
Mieluummin selvität asian, kuin menet itsellesi jotain tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020