Kaikki alkoi siitä, että hän alkoi töissä pomottaa minua. Kun en suostunut hänen pomotettavakseen, niin hän suuttui. Kuitenkin häntä olisi pitänyt palvella. Hänellä oli töissä kyllä apuri.
Kyseinen henkilö huusi muille työntekijöille naama punaisena. Vapaa- ajallaan hän uhkaili ja haukkui rasistiksi, vaikka en ollut mitään siihen suuntaan viittavaa edes sanonut. Tällaista tekstiä se kirjoitti:
MÄ SAATANA MAANATAINA HAJOTAAN TEDÄN SEINÄLELLO POIS KOKONAAN
OLE SÄ TURPAA KIINNI
MÄ EN KOSKAAN MENEE AUTAMAAN V.... PEDERASTIT
MUTTA MAANATAINA ILMA TUOLITA HEITÄN KAATOPAIKKALLE HEHEEE
OLET IHAN NUKUMATTI
MAANATAINA SÄ SAAT TURPIIN ILMOITA VAAN SÄ RASISTI
Lisäksi hän haukkuu kihlattuni ja tyttäreni. Kaikki tuntuu niin pahalta. Pelkään että hän tekee huomenna jotain töissä minulle tai polkupyörälleni tai minulle kuuluville tavaroille. Lisäksi hän iloitseen sellaisten ihmisten kuolemasta, joista ei pidä.
Olen ihan masennuksessa ja paniikissa. Kaiken huipuksi minulla on samaan aikaan viemäriremontti. Miksi kaikki kaatuu päälle? Kannataako minun enää elää?
Työkaveri aiheutti masennuksen
Anonyymi
1
135
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eihän itseään ole mitään järkeä tappaa, etenkään toisen ihmisen takia.
Hänellähän se tuntuu ongelma olevan.
Jos hän ei ole pomo, silti pomottaa, niin kai hänelläkin on pomo ?
Varmasti asiasta saa mennä puhumaan pomolle.
Tuollainen käytös työpaikalla ei tee hyvää muillekaan työntekijöille.
Kukaan ei käske sietämään tuollaista käytöstä, eli asia puheeksi vain rohkeasti.
Mieluummin selvität asian, kuin menet itsellesi jotain tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410