Viisaudenhampaiden poistaminen tekee tyhmäksi ja estää henkisen kehittymisen. Jo nimikin kertoo että tässä on salaliiton kootut ainekset paikallaan, nimittäin ihmisten tyhmistäminen.
Kokemusasiantuntijat kertovat mietteitään viisaudenhampaista:
https://youtu.be/YDZqaPxVzI0
https://youtu.be/Wxc0sMgyJJc
https://youtu.be/70ZMYL8ZNQw
Viisaudenhampaiden poistaminen tyhmentää
11
286
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaudenhammas on evoluution jäänne, se on häviämässä, kaikille niitä ei enää edes kasva.
Itse viisauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. - Anonyymi
Minulta poistettiin neljä viisaudehammasta Ja olen viisaampi kuin yksikään tämän palstan flättärdi.
- Anonyymi
Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.
Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !
Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.
Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !
Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla.Tässä näemme meidän älykkäiden, sivistyneiden ja koulutettujen eron litteään maahan uskovien välillä.
Te ette voita yhtään väittelyä täällä ja pystytte kirjoittamaan vain lapsellisia viestejä koska teidän älyllinen kapasiteetti on niin matalalla tasolla.
Jos sinulla olisi yhtään älykkyyttä, ymmärtäisit että litteä maa ei ole edes teoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.
Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !
Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla.Selittäkääpä nyt lättärit mitä ne lamput on siinä taivaankannessa :D
Onko ne tähtiä :D :D :D
Oliko se niin että aurinko ja kuu on vain lamppuja ja ne kiertää ympyrää lätyn yläpuolella :D
Kuu on varmaan sellainen heikkotehoisempi pienempi lamppu vai :D
Lättärit aina vaatii todisteita pallomaahan uskovilta.
Mitäs jos joskus itse yrittäisitte selittää sen taivaankannen lamput :D
Nauretaan sitten yhdessä teidän selityksille jookos :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittäkääpä nyt lättärit mitä ne lamput on siinä taivaankannessa :D
Onko ne tähtiä :D :D :D
Oliko se niin että aurinko ja kuu on vain lamppuja ja ne kiertää ympyrää lätyn yläpuolella :D
Kuu on varmaan sellainen heikkotehoisempi pienempi lamppu vai :D
Lättärit aina vaatii todisteita pallomaahan uskovilta.
Mitäs jos joskus itse yrittäisitte selittää sen taivaankannen lamput :D
Nauretaan sitten yhdessä teidän selityksille jookos :DMitkä lamput ja missä taivaankannessa ?
On teillä pallopäillä kovat huumeet käytössä kun lamppuja näette taivaankannessa. Tuon takiako te uskotte palloteoriaan kun ette kykene käsittämään noiden "lamppu
jen" olevan tähtiä kuten on meidän Aurinkommekin jota Lättymaa kiertää.
- Anonyymi
siinä vaiheessa kun viisaudenhammasta alkoi särkeä niin se sai mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
