Viisaudenhampaiden poistaminen tyhmentää

11

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisaudenhammas on evoluution jäänne, se on häviämässä, kaikille niitä ei enää edes kasva.

      Itse viisauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

    • Anonyymi

      Minulta poistettiin neljä viisaudehammasta Ja olen viisaampi kuin yksikään tämän palstan flättärdi.

      • Anonyymi

        Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.

        Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !

        Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.

        Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !

        Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla.

        Tässä näemme meidän älykkäiden, sivistyneiden ja koulutettujen eron litteään maahan uskovien välillä.
        Te ette voita yhtään väittelyä täällä ja pystytte kirjoittamaan vain lapsellisia viestejä koska teidän älyllinen kapasiteetti on niin matalalla tasolla.
        Jos sinulla olisi yhtään älykkyyttä, ymmärtäisit että litteä maa ei ole edes teoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas saamme huomata pallopäiden "viisauden". Minulta on poistettu kolme viisaudenhammasta ja neljättä en poista kun kerran jälkiseuraamuksena on harhausko hammaskeijjuun ja Pallomaahan.

        Jäljellä olevan viisaudenhampaan peseminen painepesurilla on paljon parempi vaihtoehto kuin alistuminen palloteorian myötä viisaudettomaksi. Taas lättyteoreetikot ryvettivät palloteoreetikot 3-4 !

        Palloteoreetikot joutuvat teetettämään tekohampaat saavuttaakseen saman älyllisen kapasiteetin mikä on meillä lättyteoreetikoilla.

        Selittäkääpä nyt lättärit mitä ne lamput on siinä taivaankannessa :D
        Onko ne tähtiä :D :D :D
        Oliko se niin että aurinko ja kuu on vain lamppuja ja ne kiertää ympyrää lätyn yläpuolella :D
        Kuu on varmaan sellainen heikkotehoisempi pienempi lamppu vai :D
        Lättärit aina vaatii todisteita pallomaahan uskovilta.
        Mitäs jos joskus itse yrittäisitte selittää sen taivaankannen lamput :D
        Nauretaan sitten yhdessä teidän selityksille jookos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittäkääpä nyt lättärit mitä ne lamput on siinä taivaankannessa :D
        Onko ne tähtiä :D :D :D
        Oliko se niin että aurinko ja kuu on vain lamppuja ja ne kiertää ympyrää lätyn yläpuolella :D
        Kuu on varmaan sellainen heikkotehoisempi pienempi lamppu vai :D
        Lättärit aina vaatii todisteita pallomaahan uskovilta.
        Mitäs jos joskus itse yrittäisitte selittää sen taivaankannen lamput :D
        Nauretaan sitten yhdessä teidän selityksille jookos :D

        Mitkä lamput ja missä taivaankannessa ?

        On teillä pallopäillä kovat huumeet käytössä kun lamppuja näette taivaankannessa. Tuon takiako te uskotte palloteoriaan kun ette kykene käsittämään noiden "lamppu
        jen" olevan tähtiä kuten on meidän Aurinkommekin jota Lättymaa kiertää.


    • Anonyymi

      siinä vaiheessa kun viisaudenhammasta alkoi särkeä niin se sai mennä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe