Mitä hyvää olisi Venäjän hyökkäyksessä Ukrainaan?

Anonyymi

Koko maailma tuomitsisi sen teon ja asettuisi Ukrainan puolelle, ainakin materiaaliapua tulisi joka suunnasta.
Venäjälle sataisi pakotteita joka suunnasta ja se hyökkäys tulisi varsin kalliiksi venäjälle.
Venäjä saisi kerralla tuhottua suhteensa muihin maihin vuosikymmeniksi ja tiedossa olisi pelkkää kurjuutta, eikä apua tulisi mistään.
Ihmiskunta joutuisi esittämään itselleen kysymyksen, mihin me oikeastaan tarvitsemme Venäjää?

Sen jälkeen se Venäjä vasta yksin olisikin ja kaikkien halveksima.

53

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kaiken tuon jälkeen voisi vaan todeta että sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      On siitä hyötyä että sisällissota loppuu

    • Anonyymi

      Voishan se Venäjä valehdella että Ukrainalla on joukkotuhoaseita ja siksi menee sisällissodan väliin. Saisi maailman tuen. . Jotku on lähtenyt tuhomaan joukkotuhoaseita ja mahdollisia ydinaseita toisellepuolen maailmaa ja sehän piru kalliiksi tuli.

      • Anonyymi

        Venäjähän voisi valehdella että Ukraina räjäyttänyt kerrostaloja tai kaapannut koulun oppilaita tms. ja hyökätä sitten sillä valheellisella tekosyyllä.


    • Anonyymi

      Olisi se hyvä Eu:n ei tarvitsisi työntää sinne ryysylään miljardeja. Jos hyökkäystä ei tule Ukraina jää vuosikymmeniksi Eu:n elätiksi.

    • Anonyymi

      USAn nykyinen hallitus uskoo ja vasurilehdistö kirjoittaa, että Venäjä hyökkää Ukrainaan, Kiovaan ja jopa valloittaa koko Ukrainan. Senhän piti heidän mukaansa tapahtua jo pari viikkoa sitten. Nyt jo Ukrainan presidenttikin on hikeentynyt asiasta.

      Mitään täysimittaista hyökkäystä ei tule ikinä tapahtumaan. Jonkinlainen pieni koukkaus ja rajaloukkaus ehkä, jos Venäjä ja Putin ei keksi mitään muuta keinoa perääntyä asiassa niin, että ns. "säilyttäisi kasvonsa".

      Jotenkin ymmärrän kyllä "macho" Putinia siinä, että sen on hyvin hankala noin vain vetää kaikki joukkonsa pois, ellei Venäjä saisi yhtään mitään myönnytyksiä tilalle.

      Ukrainan Nato-jäsenyys olisi typeryyden huippu. EU-jäsenyyskään ei olisi EUn kannalta viisasta, mutta sen Venäjä vielä antaisi tapahtua.

      • Anonyymi

        Jos Ukraina liittyisi EUhun siitä tulisi uusi tukien kerjääjä. Maataloustukien ehkä varsinkin. Ukraina ansaitsee sopivasti tasapainoisen hallituksen ja presidentin. Ei liian länsimielisen, muttei myöskään liian venäjämielisen.


    • Anonyymi

      Ehei Kiina tuomitsisi Venäjän Ukrainaan hyökkäystä mitenkään, eikä Pohjois-Korea. Heh, no sillä nyt ei mitään merkitystä, mutta Kiinalla on. Venäjä ja Kiina ovat jo kimpassa.

      • Anonyymi

        Se onkin sellainen ''kimppa'' että tulet vielä hämmästymään ja pettymään.


      • Anonyymi

        Venäjän ja Kiinan välinen ystävyys ja solidaarisuus on yhtä aitoa kuin Suomen ja Ruotsin välinen ystävyys tai oikeastaan minkä tahansa naapurivaltioiden. Oma perse ensin ja toisen surutonta hyväksikäyttöä sen heikolla hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän ja Kiinan välinen ystävyys ja solidaarisuus on yhtä aitoa kuin Suomen ja Ruotsin välinen ystävyys tai oikeastaan minkä tahansa naapurivaltioiden. Oma perse ensin ja toisen surutonta hyväksikäyttöä sen heikolla hetkellä.

        Ts. Kiina käyttää persaukista ryssälää hyväkseen, kuten parhaaksi näkee. :-)


    • Anonyymi

      Tullut tässä huomattua että jotkut maat eivät saa liikutella sotajoukkojaab omalla maallaan. Mutta jotkut huseerata ditajoukkoineen pitkin maapalloa....vois Venäjä lähettää parikymmentä tuhatta sotilasta kouluttamaan venetsuelaan miten torjutaan lähinaapureiden varalta ...sitä ihmettelen että niinkin rauhanomainen Kanada on ollut Ukrsinassa sotilaineen hämmentämässä "natokeittoa"

      • Anonyymi

        Anteeksi kirjoitus virheet? Silmälasit hukassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kirjoitus virheet? Silmälasit hukassa....

        No ei haittaa noin henkevässä tekstissä, harvahan noita edes viitsii lukea.


      • Anonyymi

        Mikä se ''ditajoukko'' oikein on?
        ''vois Venäjä lähettää parikymmentä tuhatta sotilasta kouluttamaan venetsuelaan miten torjutaan lähinaapureiden varalta ''
        Voisihan se, tosin sitä kutsuttaisiin sodanjulistukseksi ja taas saisi ryssä turpaansa.
        ''Ukrsinassa'' Niin missä se Kanada on ollut?
        Taidat olla venäjällä opiskellut, arvaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2000 kpl droonia

    • Anonyymi

      Se olisi hyvää, että naton itälaajenemiselle tulisi stoppi.

      • Anonyymi

        Siihen stoppiin ei ryssän eväät riitä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen stoppiin ei ryssän eväät riitä koskaan.

        Kuka hullu enää NATOon liittyisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hullu enää NATOon liittyisi

        Kaikki jotka halveksivat ryssää, eli käytännössä koko maailma.
        Ja seuraavaksi Suomi ja Ruotsi.


    • Anonyymi

      Venäjä ei hyökkää Ukrainaan vaan koettelee että joko Ukraina alkaa toteuttamaan allekirjoittamaansa Minskin rauhansopimusta mutta ei siltä näytä ja kaikki jatkuu ennallaan kuten tähänkin asti.

      • Anonyymi

        Minskin sopimus on mitätön, syystä että venäjä on kaikkien tietämä konfliktin osapuoli mutta siitä ei sopimuksessa ole mainintaa.


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi?
        Eihän ryssäkään noudattanut Ukrainan kanssa tekemäänsä sopimusta, sehän takasi Ukrainan rajat että sai varastettua ydinaseet siltä.


    • Ykis hyvä seuraus siitä sentään on: Suomi liittyy NATO:on, jotta Suomelle ei käy kuten Ukrainalle.

      • Anonyymi

        No on toinenkin, saa ryssä kauan kerjäämänsä selkäsaunan.


    • Anonyymi

      "Mitä hyvää olisi Venäjän hyökkäyksessä Ukrainaan?"

      No sitte USA:lla olisi perusteltu oikeus puolustautua ja Yhdysvallat sais ampuu Venäjäle niin paljon ydinohjuksii ettei sinne jää kukaa henkiin.

      JippiKayJei USA - Nuke Em All !

      • Anonyymi

        Samoin kävisi myös Usalle, ei kiveä kiven päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävisi myös Usalle, ei kiveä kiven päälle.

        Nyt et ymmärrä mistä puhut. Noita kiviä kivien päälle juuri jääkin.

        Taas on tiltulla käytäntö hukassa.


    • Anonyymi

      TÄÄLLÄ VIKOLLA SE HYÖKKÄÄ. PUTININ NAAMASTA JA LAVROVIN SEN NÄKEE IHAN TUNNILLEE, KOSKA SE ALKAA.

      • Anonyymi

        Eikä kestä montaa päivää, mutta idässä itketään ja kauan omaa hölmöilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kestä montaa päivää, mutta idässä itketään ja kauan omaa hölmöilyä.

        No sitä saa mitä tilaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kestä montaa päivää, mutta idässä itketään ja kauan omaa hölmöilyä.

        Ja siitä hölmöilystä se venäjä maksaa kovaa hintaa pitkän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä hölmöilystä se venäjä maksaa kovaa hintaa pitkän aikaa.

        Sen kahakan jälkeen venäjää tulee hajoamaan.


    • Anonyymi

      Putinin venäjä Ei uskalla hyökätä, kalsarit on jo vaihdettu useaan otteeseen.

      Putte on pelkuri.

      • Anonyymi

        USA sen sijaan hyökkää Ukrainan nazien kanssa ItäUkrainaan kun miten ne muuten tietäisi evakuoida suurlähetystönsä ja kehottaa Ukrainassa olevia amerikkalaisia poistumaan. Zelenskylla ei ole enää Ukrainan asevoimat hallinnassaan vaan ne ne on USAlla ja Ukrainan nazeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA sen sijaan hyökkää Ukrainan nazien kanssa ItäUkrainaan kun miten ne muuten tietäisi evakuoida suurlähetystönsä ja kehottaa Ukrainassa olevia amerikkalaisia poistumaan. Zelenskylla ei ole enää Ukrainan asevoimat hallinnassaan vaan ne ne on USAlla ja Ukrainan nazeilla.

        Anteeksi nyt mutta putinin venäjä toimii kuin fasistinen natsi saksa Hitlerin johdolla ja ihanteenaan neuvostoliiton suuruus.

        Hämmästyn sitä että koko putinin rakentama venäjän yhteiskunta on kuin kopio Hitler Goebbels oppikirjasta.

        Venäjän yhteiskunta on valjastettu putinin propagandakoneistoksi, yksilön oikeudet viety kuten myös kansalaisten vaikutusmahdollisuudet, valehdellaan ulkomaisesta uhasta, aluevaatimukset naapurimailta kohtaan hyökkäyksineen, toisinajattelijat likvitoidaan usein kuoliaaksi, vain yksi ajatus ja johtaja sallitaan ja tätä ajatusta media toistaa.

        Putin tulee loputa kohtaamaan Mussolinin ja Hitlerin kohtalon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA sen sijaan hyökkää Ukrainan nazien kanssa ItäUkrainaan kun miten ne muuten tietäisi evakuoida suurlähetystönsä ja kehottaa Ukrainassa olevia amerikkalaisia poistumaan. Zelenskylla ei ole enää Ukrainan asevoimat hallinnassaan vaan ne ne on USAlla ja Ukrainan nazeilla.

        Tuossa sinulle Venäjän nazeja:
        https://m.imdb.com/title/tt3908316/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja dokumentin nimi on "From Russia with hate".

        Kuvaa hienosti ihmiskunnan tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Euroopan suurin (suuri levikkisin) viikkolehti Saksalainen Der Spiegel oli uutisoinut jutun, pohjautuen Jenkkiläisiin tiedustelulähteisiin, että Venäjä hyökkäisi keskiviikkona Ukrainaan. Uskon enemmän säätiedotuksiin kuin noihin tietoihin.

      Ei tule taatusti hyökkäämään huomenna, mutta jokin "pieni hyökkäys tai koukkaus" tulee mielestäni tapahtumaan. Ei Putin eikä Venäjä voi peräytyä sieltä "housut kintuissa".

      Tai sitten jos Venäjä päättäisi järjestää jonkinlaisen kansanäänestyksen, jossa kävisi ilmi, että kansan selvä enemmistö haluaisi Venäjän vetäytyvän, se voisi saada aikaan sen, että Putin vetäytyisi pitääkseen kansansa tyytyväisenä. Tosin kun on kyseessä Venäjä, niin "kansan selvä enemmistö" on pelkkää utopiaa.

      • Anonyymi

        "selvä" enemmistö siis, jos joku ei tajunnut. ;) Pidän venäläisestä vodkasta kyllä.


      • Anonyymi

        Ei Putiinin ja Venäjän tarvitse omassa maassaan liikkua mihinkään.

        Mutta taisi niillä harjoitus loppua jo osittain ja osa joukoista palailee siksi koti kassuille ja lähtee lomille lomps..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Putiinin ja Venäjän tarvitse omassa maassaan liikkua mihinkään.

        Mutta taisi niillä harjoitus loppua jo osittain ja osa joukoista palailee siksi koti kassuille ja lähtee lomille lomps..

        ''Ei Putiinin ja Venäjän tarvitse omassa maassaan liikkua mihinkään.''
        Entäs kun kaupoista loppuu länsituotteet, mitä sitten?
        Huutonaurua!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "selvä" enemmistö siis, jos joku ei tajunnut. ;) Pidän venäläisestä vodkasta kyllä.

        Minä taas olen varsin tyytyväinen näkökykyyni joten jätän ryssävotkan väliin ja juon sivistysmaissa valmistettuja virvokkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen varsin tyytyväinen näkökykyyni joten jätän ryssävotkan väliin ja juon sivistysmaissa valmistettuja virvokkeita.

        No siellä ryssälässä erilaiset myrkkyviinat tappavat kymmeniä tuhansia ihmisiä joka vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siellä ryssälässä erilaiset myrkkyviinat tappavat kymmeniä tuhansia ihmisiä joka vuosi.

        Ei pidä juoda jos ei kestä.


    • ei sodissa ole mitään hyvää.

    • Anonyymi

      ''Mitä hyvää olisi Venäjän hyökkäyksessä Ukrainaan?''
      No ainakin se että ryssä paskoi pöksyihinsä eikä uskaltanut hyökätä.

      • Anonyymi

        Sellaista sankarikansaa.
        Heh heh......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista sankarikansaa.
        Heh heh......

        Ja taitavat nauttia jatkuvista nöyryytyksistä?


      • Anonyymi

        Venäjä ei ole aikonutkaan hyökätä vaan pitänyt huolen että Ukrainan NATOnazihallinnon nazilegioonat ei hyökkää USAn Blackwater palkkamurhaajien kanssa ItäUkrainaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä ei ole aikonutkaan hyökätä vaan pitänyt huolen että Ukrainan NATOnazihallinnon nazilegioonat ei hyökkää USAn Blackwater palkkamurhaajien kanssa ItäUkrainaan

        No ainakin se että ryssä paskoi pöksyihinsä eikä uskaltanut hyökätä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe