Nytkö on sitten Covid 19 unohdettu kun media pauhaa täysillä Ukrainan tilanteesta.. 🤔🤔🤔🤔🤔🙄🙄???
Ukraina vai korona..
12
123
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, kumpi on tärkeämpi asia, flunssa vai sota?
- Anonyymi
Flunssa uskovaisille on suositeltava taas läppänaamaria
🤣🤣😂😂notta maailma pelastuu!
- Anonyymi
Valko-Venäjällä olevat sotilaat ovat kotona kourissa https://mobile.twitter.com/kshmatsina/status/1494655948912267264
- Anonyymi
Venäjällä, noilla hopeapojilla, tuntuu olevan molempien kanssa huolia.
- Anonyymi
Eiköhän tällä sirkustouhulla etupäässä koiteta saada huomio pois koronakärystä. Hemmoille alkanut selvitä, mitä pajunköyttä tässä syötetään ja siinä sivussa rokotefanaatikoille lykätään myrkkyä vispilään. Taitaa Suomessakin olla jo käräjäkypsää touhua vireillä, josta valtamedia vaikenee visusti kuten kaikesta muustakin totuudenmukaisesta faktasta. Toivottavasti kaikki herää huomaamaan tämän sairaan kieroilun jonkun koronan varjolla ja toivottaa hallituksen piiiitkälle hevon v..tuun...ennekuin ollaan globaalipirujen sätkynukkeja.
- Anonyymi
Ja meidän linssilude pääministeri saarikoineen ajaa meitä saatanan syvälle suohon ja orjuuteen hillittömällä velanotolla.Tarttis nyt HETI Suomen kansan herätä ja pistää kovat piippuun.Tämä keksitty horona rokote -ja vapauspasseineen on alkupolku totaaliseen koko kansan holhoukseen!
https://avoin.media/2020/12/26/vapauspassi-ja-whon-uus-maaritelmat/
- Anonyymi
Agenda "hyväuskoiset hölmöt saatu piikille" on saatu suurinpiirtein päätökseen nii ei koko koronaa enää olekaan.. yhtä paljon on tauteja vuodesta toiseen mutta media päättää milloin ihmiset pitää "pelätä" ...
- Anonyymi
Kukahan täällä puhunee sitten totta?!!
https://mvlehti.net/2022/02/23/putinin-puhe-on-selvaa-etta-miksi-lansimedia-ei-halua-sinun-kuulevan-sita/ - Anonyymi
Menihän tässä kaikki nyt sekaisin sodan takia ja korona on vähempi arvoisempi sillä sodassa kuolee aina enemmän ihmisiä kuin pandemiassa! Itse alusta asti sitä mieltä, että maailma tarvii myös näitä pöpöjä puhdistamaan maailmaa, mutta olihan sen pelottavaa aikaa kun omat rokottamattomat rakkaat oli lähellä kuolemaa tämän taudin takia, mutta onneksi suurimmalla osalla tämäkin vain perus flunssaa! Kenellekään en pahaa toivo! Rokotukset jokaisen silti saatava itse päättää! Mutta valittaa ei saa jos meinaakin kuolla! Näin meilläkin oli sanonta vakavasti sairastuneilta; `näin siinä sitten käy kun vähättelee jotain`
- Anonyymi
Taitaa olla ihan tarkoituksella Putin provosoitu hyökkäämään Ukrainaan, jenkit asialla. Näin on saatu maailman katse muualle ja unohtamaan tämä tehtailtu korona rokotuksineen.
- Anonyymi
Putlerin sputnik rokotteen reseptissä venäläisille oli pieni lisäys agressiota lisäävää, empatiaa toisia kohtaan vähentävää ja venäjän valtiota ylistävää esanssia. Sputnik rokote näyttää toimivan vallan mainiosti.
- Anonyymi
Sputnik pelasti venäläiset ja sitä myöten koko maapallon! Stenka. Rasin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904