Vaimoni ensimmäinen vieras mies

Anonyymi

Olin työtapaturmassa putosin 12m rappukuiluun tilapäiskaiteen päälle.
Kaide lankut meni poikki keuhko puhkesi kylkiluita meni poikki 4kpl kasvot oli kolmessa osassa mutta painauma oli niin pieni ettei tarvinnut leikata.
Olin teholla 3 viikkoa ja kävin kuntoutuķsessa yli 7kk.
Oltiin vaimon kanssa kotona yhtenä lauantainaja vaimo otti alkon tuotteita.
Terästin salaa vaimon juomia.
Ehdotin vaimolle toista miestä rakastajaksi mutta hän kieltäytyi.
Terästin yhä hänen juomia.
Soitin kaverille ja kerroin että hänen pitää iskeä vaimoni ja panna häntä mutta ei saa sanoa meidän suunnitelmasta mitään.
Kaveri tuli ja otti alkoa vaimoni kanssa ja tanssitti häntä ja kädet kävivät vaimoni puseron alla sekä hameen alla.
Myöhemmin kaverin käydessä veskissä vaimoni kysyi olenko vielä sitä mieltä että hän saa olla toisen miehen kanssa.
Sanoin et tottakai olen samaa mieltä vielä.
Vaimoni lähti ja myöhemmin näin että oli vaihtanut vaatteita.
Kaveri oli kysyvän oloinen tullessaan takaisin sanoin vaimoni tulevan kohta.
Vaimoni oli laittanut läpinäkyvän erittäin lyhyen yöpuvun rinnat näkyi läpi ja näkyi ettei vaimolla ollut pikkareitakaan.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Kaveri alkoi silittelemään vaimoani ja imi rintoja käden mennessä jalkoväliin siirtyen nuolemaan pillua.
Kaveri pani vaimoani olohuoneessa vaimon nojatessa sohvaa vasten.
Pyysin heitä siirtymään makkaran että itse nukun sohvalla.
Makuuhuoneessa pantiin melko usein yön aikana ja aamulla jatkoivat äänistä päätellen.
Kaveri lähti vasta maanantai aamuna suoraan töihin.
Vaimoni oli onnellinen kunnolla nussittu nainen.
Kaverista tuli vaimoni vakituinen panokaveri ja pani vaimoani koko toipumiseni ajan.
Kun tervehdyin niin olemme sen jälkeen oltu kolmistaan kimpassa vaimoa panemassa.

12

3991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimolla onl ajatukset olut sekaisin jo pitkään mikään ei kiinnosta otettiin viikon loma anoppi jäi katsomaan kuiskasin anopille ottaisin sinut mukaan Liisa on vähän passiivinen anoppi Liisa kuiskas kerrot sitten .
      Oltiin oltu ko toista päivää aparmentos asunnossa viereisessä asunnossa oli poika Mikko yksin noin 25v urheili kuulema aina. Nyt tuli syömään ulos pienelle pihalle sanoin kiilaa vähän mun vaimoa sillä on itsetunto jotenkin alhaalla katsoi mitä tarkoitat sanoi että sitä että virkistyy. Vaimolla oli kyllä herkän näköinen asu pelkkä kesä leninki ja sandaalit, Mikko halasi vaimoe kunnolla kun toi juomat, Liisa vähän katsoi kummissaan minua. Vaimolla oli pari susikki juomaa tein niitä vähän terästettynä. Kuuli paikallista musiikkia tanssitin vaimoa alkoi olla jo vapaampi kun tuli lambadaa sanoin menen vessaan Mikko tannsi oikein reilusti Liisa vähän katseli sisälle mikko heitti kunnolla hieroi kalulla pillua Liisa innostui Mikko puristi pakaroista välillä käänsi Liisan eteen hyväili kylkiä Liisan pylly pysyi kiinni kalussa Mikko puristi rinnoista silloin Liisa sanoi jotain ja menivät istumaan. Istuttiin jonkin aikaa sanoin mene levähtämään Liisa kävi välillä herättelemässä ja otti valmista juomaa. Katsoin pimeästä kun tanssivat Mikko reilusti hyväili ja piti lantiota kiinni Liisa tanssi silmät kiinni kun tuli tosi kaunista Liisa oli selin katsoivat merelle Mikon kädet meni kainaloaukosta rinnoille Liisa nojasi voimakkaasti päällä taakse näin että nännit on pitkinä käsi meni lantiota pitkin etupuolelle Liisa katsoi sisälle vähän aikaa antoi käden mennä hävylle kokeili takaa kalua lähti tulemaan sisälle heilutteli meni ulos kävelivät toiselle puolen,
      Olivat ulkona seinän vieressä Mikko suuteli Liisaa laski asua suuteli korkeita nännejä Liisa oli silmät kiinni mekko laskeutui näkyi silea vatsa Liisalla ei ollut housuja Mikon käsi oli pillussa Liisa oikein levitti jalkoja ja antoi hieroa. Liisa kuiskas sisälle Mikko kuiskas ulkona meren ääressä ja työnsi lepo sohvaan Liisa makasi pillu auki Mikko nuoli Liisa esteli mutta antoi periksi hieroi omia rintoja ja nosti Mikon kädet rinnoilleen Mikko ei päästänyt pinteestä ja Liisa parkaisi kunnolla Mikko nousi ja ohjasi sisään Liisa sanoi kumi onko sulla Mikko oli jo menossa sisään Liisa kuiskasi se ei sovi voiih luoja minun ihana vaimo sai isoa tosi isoa Liisa vinkui koko ajan vauhti kiihtyi ja kiihtyi Nyt Liisa ei pidätellyt ulisi kunnolla kuiski sinä tulit sisään tulit sisään ihanaa tulee vielä on lämmintä Mikko nousi ja vaimo laitteli vaatteita sanoi Mikolla täsät ei puhuta, ollaan vielä kolme päivää lupaatko en kerro Liisa suuteli lupaan. Hiipaili suihkun kautta viereen, aamulla halasi kuiskas on ihana loma suukotteli nännejä ja vatsaa sanoin Mikko voi tulla, Liisa vaan kiihkeämmin suuteli ja piti kalusta kiinni katsoi ja sukelti alas kääntyi ja katsoin pilluun vedin sitä alas sanoin täsät tuoksuu kiima se tarvis isoa kalua ylsin pikkuisen suuteleen pillu laskeututyönsin kielellä syvälle Liisa huusi se tarvii isoa ja imi voimakkaasti työnnin sormia supussa sisään kuiskin se saa isoa mustaa Liisa imi ja keinutti lantiota ja työnsi käsi oli rannetta myöten Liisa kiljahteli ja laukesi vimmatusti täristen laukesin itse nyt söi kaiken ennen ei koskaan. Liisa oli vieressäkuiskas tuntuu että on iso pillussa se oli ihanaa olen ihan turvoksissa, sanoin mene kauppaan istui kivi aidalle Liisa meni naapuriin.
      Liisa nai joka päivä Mikon kanssa ainakin kahdesti järjestelin niin.
      Kotona on tilanne muuttunut käydään yhdessä eri paikoissa hullutellaan sängyssä.
      Sanoin Liisalle Mikko soitti kysyi saako käydä, Liisa sanoi en tiedä sevähän puristeli lomalla kysyin tuntuiko pahalta naurahti ei mutta silti sanoin Mikko on poika mies anna puristella Katsoin Liisaa ja hyväilin pillun huulien välistä Liisa sanoi entä jos muuta hieroin koko ajan kysyin antaisitko Liisa katsoi jatkoin hieromista nauroi antaisin olisin teidän huorana koko ajan vetäisi housut nilkkoihin ja imi kalua nousi ylös siinä esi makua ja et runkkaa enne Mikon tuloa et saa mitään.
      Kun Mikko tuli Liisa suuteli ihana nähdä Mikko katsoi minua nyökkäsin Mikko kantoi Liisan sohvalle nosti mekkoa katsoi paljas pillu otti kalun se oli heti kovana työntyi sanoi Liisalle olet odottanut kuului heti märkä ääni Liisa katsoi minua ja oli suu auki kuiski että tekeeee hyvää Mikko ei kestänyt pitkään vaan huuis nyt Liisa kiljui ihanaa ihanaa sitä tulee ja piti jaloilla kiinni. Mikko nousi ja kätteli olipa hyvä vastaan otto, juotiin konjakit ja välillä naitiin Liisaa yksin ja yhdessä. Kun Mikko lähti sukulaisen luo Liisa oli kiimainen aamuun asti yöllä ja aamulla rakasteltiin. Aamu kahvin jälkeen makoiltiin Liisa halasi ja sanoi että rakastaa hulluna minua hyväilin pyllyä Liisa nauroi älä tee noin ja levitti haaroja kiljui heti kun panin sisään sanoi haluan hulluna minun omaa sanoin olet hyvä kiimapillu nosti pyllyä ja antoi tosi märkänä sanoi tule tule silloin laukesin. sanoi olen kipeä pillu tulessa rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Voisitko ystävällisesti käyttää jonkinlaista lausejakoa. Näitä sinun pötköjuttuja on tosi rasittavaa lukea. Hyviä juttuja sinänsä, mutta lukeminen tosi vaikeaa, varsinkin sulla on lisäksi nuita ”kirotusvirheitä ”

    • Anonyymi

      Upee taria,noin tekee hyvän itsetunnon omaava mies. Kaunista.

    • Anonyymi

      Hyvin hoidettu ettei naisen tarvinnut olla ilman seksiä miehensä toipumisen aikana.
      Taisi nainen nauttia kun jatkoivat kolmistaan toipumisen jälkeenkin.
      Onnea jatkoon!

      • Anonyymi

        Mielestäni seksuaalisesti aktiivinen nainen.


      • Anonyymi

        Katos vaan spedellä taas sekottaa.


    • Anonyymi

      Oli oikein toimittu naista kohtaan.
      Minä haluan omaa vaimoani kimpassa toisten miesten kanssa.
      Olen reissuhommissa ja viikot pois kotoa vaimo oli yksin kotona.
      Oltiin kaverin kanssa kolmenkimppaa ja vaimoni nautti.
      Puhuimme kolmistaan ja sovittiin että kaveri saa käydä vaimon luona myös kun olen työkeikalla.
      Nyt vaimoni on tyytyväinen kun ei tarvitse olla yksin viikolla.

      • Wau.
        Upea vaimo. Saisinpa omanikin suostumaan moiseen järjestelyyn. On paljon etänä kotona töissä.


      • Anonyymi

        Tuon sä tiedät vain itsestäs.


    Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe