SiunSoten hammashoidon taso

Anonyymi

Oli tullut väliaikaisesta paikasta hammassärkyä, koska se lohkesi ennen seuraavaa aikaa. Soitin saadakseni uuden ajan. Ivallinen puhelinpäivystäjä sanoi, että "oletteko tehneet koronatestin kotona? Jos se särky johtuu koronasta?" Hän ehdotti aikaa siten, että odottaisin pihalla, jos sattumalta kutsutaan viimeiselle ajalle terveyskeskuksen ulkopuolella, hammassäryn takia. Ei auttanut kuin sanoa, että en voi tulla ulos palelemaan, peruutin sen viimeisen ajan ja sain heti ajan yksityiseltä hammaslääkäriltä. Semmoista on tämä verovarojemme käyttö Joensuussa kunnallisella puolella nykyaikana. Köyhällä ei ole ihmisarvoa lainkaan. Kuulemma määräyksiä pitää noudattaa, että jos on hammastulehdus, niin ei saisi olla mitenkään sairas. Korona Boson-kotitestitulos ei kuulemma kelpaa. Mikä se sellainen hammastulehdus on että korona sitä aiheuttaa??? (:

22

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelinpäivystäjällä oli piruna pelko

• Anonyymi

Itsekin soittelin kun hammas lohkesi. Aikoja ei löytynyt, ohjeeksi sain ostaa apteekista paikkausainetta ja paikata itse. Sen jälkeen en ole soitellut, kiitos vaan avusta.

• Anonyymi

Höpö höpö juttuja taasen liikkeellä. On tainnu joillakin jäädä juurihoito tekemättä!
      Mulla ei oo kuin hyvää sanottavaa siun soten hammashoidosta. Aina oon päässyt hoitoon, ihan sama onko paikka lohjennut, taikka tulehdus hampaassa. Esim. Tikkarinteellä on aivan huippuluokan hammashoito. Suosittelen!

• Anonyymi

Milloin aina? Äskettäin soittelin niin tarjosivat aikaa syyskuulle. Muisteletkos nyt jotakin 20 v takaista aikaa?

• Anonyymi

Eipä tässä hammaslääkärien ja heidän antamansa hoidon tasoa kukaan kyseenalaistakaan.
        Kysehän on siitä ettei sinne hoitoon tahdo päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin aina? Äskettäin soittelin niin tarjosivat aikaa syyskuulle. Muisteletkos nyt jotakin 20 v takaista aikaa?

Kuukausi sitten kävin viimeksi hammaslääkärissä, särkypäivystys tikkamäellä, oli lauantai aamu, soitin heti kasilta ja ajan sain parin tunnin päästä. Enkä ole edes rikas, ei tosin ole juuri nyt sitä rakastakaan, mutta muuten pärjään kyllä erinomaisesti. Ja hammaslääkäri, joka oli nuori kaunis nainen, sai kyllä tälläisen keski ikäisen miehen lemmenliekin heräämään.

• Anonyymi

Nimenomaan juuri hoito on jäänyt tekemättä. Juuri hoidettuna sitä olisi jotennii kivampi olla, vaikka hoitamattomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tässä hammaslääkärien ja heidän antamansa hoidon tasoa kukaan kyseenalaistakaan.
        Kysehän on siitä ettei sinne hoitoon tahdo päästä.

"Kysehän on siitä ettei sinne hoitoon tahdo päästä..."

Varmaan joku ei tahdokaan, mutta esimerkiksi minä kyllä tahtoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kysehän on siitä ettei sinne hoitoon tahdo päästä..."

Varmaan joku ei tahdokaan, mutta esimerkiksi minä kyllä tahtoisin.

Kyllä sie oot sitte viksu...

• Anonyymi

Ne katsoo, onko ns. suurenluokan veronmaksaja, sitten hoitavat hyvin. Rupusakkia, kuten köyhiä lapsiaan kotona hoitaneita, pienillä tuloilla kituuttaneita entisiä yrittäjiä, pitkäaikaistyöttömiä tai muuten vähäjärkisiä ei hoideta kuin hautaan.

• Anonyymi

Juuri noin se Siunsotessa on ettei mihinkään muihinkaan tutkimuksiin ja hoitoihin pääse ellei ole tunnettu ja arvovaltainen henkilö, heille kyllä löytyy aika hetimmiten. Tärkeysjärjestys ja raha ratkaisee hoitoonpääsyn.
        Rupusakilla ei niin väliä, saavat kuolla vaivoihinsa, siinähän vähenenevät rasitteina olemasta.
        Tämä on ajan henki ja tapa nykyisin ja omakohtaisesti koettua Siunsoten tutkimuksiin ja hoitoihin pääsystä niin terveyskeskuksien kuin sairaalan osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se Siunsotessa on ettei mihinkään muihinkaan tutkimuksiin ja hoitoihin pääse ellei ole tunnettu ja arvovaltainen henkilö, heille kyllä löytyy aika hetimmiten. Tärkeysjärjestys ja raha ratkaisee hoitoonpääsyn.
        Rupusakilla ei niin väliä, saavat kuolla vaivoihinsa, siinähän vähenenevät rasitteina olemasta.
        Tämä on ajan henki ja tapa nykyisin ja omakohtaisesti koettua Siunsoten tutkimuksiin ja hoitoihin pääsystä niin terveyskeskuksien kuin sairaalan osalta.

Sitähän tuo on kyllä joo. En minäkään saanut vastaan otto aikaa, enkä edes yrittänyt. Päätin kirjoittaa tänne, koska täällä on paljon parempi palvelu.
        Onkohan täällä yhtään pysykoloogia tai edes mieli sairaan hoitajaa. Olisi vähän asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän tuo on kyllä joo. En minäkään saanut vastaan otto aikaa, enkä edes yrittänyt. Päätin kirjoittaa tänne, koska täällä on paljon parempi palvelu.
        Onkohan täällä yhtään pysykoloogia tai edes mieli sairaan hoitajaa. Olisi vähän asiaa.

Meinaatko, että vaivat paranee, kun lukee näitä juttuja täällä? :/

• Anonyymi

Äh, ootte pöljät vaan ehkä kerran elämässänne saaneet huonoa hoitoa, ja sit täällä itketään, ettei muka pääse hoitoon, jos ei ole rikas/ tunnettu henkilö, täyttä soopaa, koko stoori! Miäkin olen vuan ihan tavallinen veronmaksaja, velkaa on, en ole rikas/tunnettu henkilö ja aina oon apua suanu, kun oon ollut hoitoa vailla. Ehkä teillä joillakin on maksamattomia hammaslääkärimaksuja, silloin joutuu ns. mustalle listalle, ja voi olla olla vaikeaa saada niitä aikoja. Kantsii lopettaa se dokaaminen, jää rahaa elämiseen ja siun soten maksuihin.

• Anonyymi

Äläpä käy syyllistämään ja mitätöimään toisten kokemuksia jos itse olet hyvällä tuurilla sattunut pääsemään hoitoon.
        Vai oletko itse juurikin Siunsoten henkilöstöön kuuluva joka haluaa noin puolustella ko organisaation imagoa, epäilen noin olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä käy syyllistämään ja mitätöimään toisten kokemuksia jos itse olet hyvällä tuurilla sattunut pääsemään hoitoon.
        Vai oletko itse juurikin Siunsoten henkilöstöön kuuluva joka haluaa noin puolustella ko organisaation imagoa, epäilen noin olevan.

Kylläpä saa umpitollon syyllistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä saa umpitollon syyllistää.

Ei kai se nyt ole tollon syy jos tollolle ei anneta aikaa, turha siitä on tolloa syyllistää, tollo!

• Anonyymi

Valitettavasti olen aivan tavallinen tallaaja, ei työskentele hoiva-alalla. Voi harmi, ei osunut sun arvauksesi oikiaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mulla särki hammasta, sain ajan heti. Sain myös poskihoidon ja pinppii! Oli ihana hammaslääkäri! Uuhhhh 🥰🍌

• Anonyymi

Ei oo mitään valittamista hammashoidosta, ajan saa pienellä viiveellä jos ei oo hätä. Lääkärit ja hoitajat huippuluokkaa. Ilo on käydä.

• Anonyymi

Jonotus oli pitkä, mutta hoito Tikkamäen päivystyksessä oli ensiluokkaista. Osaamista riitti ja lopputulos oli täydellinen. Näin maanantaina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe