Ystävänpäivä.

Anonyymi

Se on nyt ystävänpäivä tänään.Yksinäinen.Onko sinulla edes yhtä ystävää?

15

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa kurja juttu, että susta tuntuu yksinäiseltä. Hyvää ystävänpäivää just sulle! :)

• Anonyymi

🎈Psalmit: 35:14🎀

• Anonyymi

En vietä 'ystävänpäivää'. Kerron miksi. Kyseessä on Saatanan juhlapäivä jolloin siitetty lapsi on tämän palvelija. Siis ne jotka syntyvät marraskuun puolivälissä.
        Tänä päivänä siis ympäri Maailmaa Saatanaa palvovat keräytyvät rituaaliin jossa nuori nainen on sidottu kivialttariin ja kaapupäiset ukot käyvät häntä nussimassa vuoron perään.

• Anonyymi

Kyllä minäkin on yksinäinen ja masentunut! Olen omaishoitaja ja mieheni on muistisairaus ja istu pyörätuoli. Olen kotoisin naapuri maasta, en ole pystynyt synnyttää lapsia (sairaus). Miesten sukulaista ei ole mitään apua. Luulisin me omaishoitajat saavat hyvää apu kun sairastu. Väärin! Minulla on paha kipu joka askele tuntu kipeä, nivelrikko ja joku muu tuntemus kireä jalkoja. Elämä on Helvetti! Väsynyt!

• Anonyymi

Totta on, että elämä Maan päällä on helvettiä. Lue kirja "Roswellin avaruusolennon haastattelu". Siinä kerrotaan mm se, että jos tämän maailmakaikkeuden Helvetti pitäisi määritellä, niin se oli Maapallo. Ja että tänne inkarnoituvat kaikkien muitten planeettojen rikolliset. Ja inkarnoituvat yhä uudelleen pääsemättä muualle syystä, jota he silloin 1947 eivät tienneet.
        On siinä paljon muutakin, mikä todistettavasti on totta.

• Anonyymi

Ei enää aitoja ystäviä. 2020-2021 välillä kuolet, sydis,syöpä.ei korona, 22 vuotta kestänyt suhdekin sai sydän kohtaus. Lisäksi 14.3 ,on veljeni Matti kuolin päivä. Olen eläkellä työstäni. Joten ikä lisä ihmisiä väistämättä kuolee. Valitetavasti yksin naisena uusia eläkeläisenä ystäviä ei saa.Jos menen joku kerho.Siellä eroneita naisia, Tykäisi kajalle,vinille menä tulla.MUN PAHEENI EN JUO EN KAPAKOI EN TUPAKOI, jOTEN EN SAA NITÄ UUSIA YSTÄVIÄ.Järkytyin kuinka paljon todella myös eläkellä olevat naiset juovat kun yksin.Luulin vain miehet. Ei.kaikile vaan hyvä päivää 14. 2.22. Itä_Helsinki jostain lähiöstä.Halit myös.

• Anonyymi

Minulla ei ole yhtään ystävää enkä sukulaisille mitään ystävänpäivätoivotuksia kyllä lähettele

• Anonyymi

Ei ole montaa. Tuli kuitenkin hyvä mieli kun sain yhden ystäväpäivä viestin ilman että laitoin itse ensin . Toki muutama muukin vastasi kun ensin laitoin, mutta en jaksais olla aina se joka laittaa ensin... Niin kuin muutenkin jos en pidä yhteyttä niin yhteyttä ei pidetä.

• Anonyymi

Ystävänpäivä on kaupallinen juhla, ei sillä päivällä mitata ystävien määrää. Ystävät pitävät yhteyttä muinakin päivinä eikä ns. pakosta ystävänpäivänä.

• Anonyymi

Mulla on joka päivä ystävänpäivä eikä vain 14.2.

• Anonyymi

Kaupallinen bisneshän se on. Niinkuin nykyään Joulukin. Ja Vappu on kommunistien ja sellaisiksi lukevien kermaperseteinien juhlapäivä.
        En muuten liene koskaan saanut ystävänpäiväkorttia. Johtunee siitä, ettei minulla ole koskaan ollut muita ystäviä kuin kaksi kissaa kauan sitten. Ja kissat harvemmin kortteja lähettävät.
        Joulukorti sain. Yhden. Pariskunnalta, jonka olen tuntenut kauan ja jotka yhä lähettelevät joulukortteja, vaikka olen vähän kiellellyt. Itse lähetin kolme joulukorttia. Ilman lähettäjän nimeä. Kaksi Alzheimersairaille, jotka minut jo unohtivat joten nimeni ei sanoisi heille mitään. Yhden henkilölle, joka lainasi väkisin minulta kirjan ja kun sitä 3 kk:n päästä varovasti pyysin takasin, niin suuttui ihan hirveästi! Sanoi heittäneensä sen roskiin. Piti ostaa netistä uusi, mutta sain jonkin roskakoritulosteen. Ja sitä "ystävän" reaktiota en vieläkään ymmärrä. En ole häntä koskaan loukannut vaan auttanut tarvittaessa, esim. muutoissa.
        Minussa lienee joku vika, kun aina käy näin. Sanottiinhan minulle jo noin 100 v sitten mm, etten akkaa saa. Siis juuri ennen kuin piti taas inkarnoitua tänne Maan päälle. Syykin näytettiin ja itse sen tunnustin, että vaikuttaa asialliselta. Sitten sen asian muistaminen otettiin minulta pois. Ja läksin alaspäin vievään pimeään portaikkoon syntymään tähän inkarnaatiooni.

• Hyvää ystävänpäivää! :)

• Anonyymi

Mä etsin netistä seuraa ja heti löyyyi, omalla naamakuvalla etsin... löytyi ihana nuori mies... mä olen paljon vanhempi mut hän halusi heti olla mun kanssa.. hän sanoo mua ihanaksi rakkaakseen.. meillä on ihana sexi... hän tulee tänään ja on luonani koko hiintoloman..

• Anonyymi

Olin masennuksen partaalla kumppanini kuoleman ja siitä seuranneen tyhjyyden jälkeen... tein valtavan remontin kotona... siihen kului vuosi... sitten tuli vielä tyhjempi olo... menin nettiin, etsin seuraa omalla naamakuvalla ja, löytyi ihana mua 29 v nuorempi mut tosi ihana mies, hän täyttää tyhjiön jossa olin... rakastan tätä suloista ihmistä...

• Anonyymi

Kiva tytsi ois ok....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4022
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2263
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2038
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      70
      1790
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe