Mitäs minä tässä sitä selittelemään, lukekaa itse:
https://urbaanisanakirja.com/world/persekärpänen/
Lisää läheisiä hauskoja sanoja:
- persemehu,
- persepizza,
- persemyyrä,
- perseilijä,
- persenaama,
- perseheru.
Urbaanisanakirjan määritelmä Persekärpäselle.
7
168
Vastaukset 7
- Anonyymi
- Anonyymi
Olen aina mieltänyt että persekärpänen on sellainen joka kesällä porräilee lehmien takapuolien tuntumassa. Vaikka lehmä huitoo niitä hännällään 5000 x päivässä niin kärpis palaa aina vain.
Toki urbaanisanakirjan määritelmä on hyvin johdonmukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina mieltänyt että persekärpänen on sellainen joka kesällä porräilee lehmien takapuolien tuntumassa. Vaikka lehmä huitoo niitä hännällään 5000 x päivässä niin kärpis palaa aina vain.
Toki urbaanisanakirjan määritelmä on hyvin johdonmukainen.Eli Nasu haluaa olla lehmä? No älyllisesti sitähän hän on erittäin lähellä.
- Anonyymi
Nyt tämäkin linkki on sensuroitu "404 Pahus. Sivua ei löydy"
en rumpafluga (persekärpänen) 🪰🍑
- Anonyymi
Urbaanisanakirjasta löytyy persekärpänen seuraavalla haulla:
- kirjoita Googlen hakuun sana persekärpänen,
- siinä se on ensimmisenä.
Kirjoitan kuitenkin sanakirjan pääkohdat Pk:sta tähän:
"Persekärpänen on henkilö joka kulkee toisen perässä tämän tekemisiä seuraten eikä anna hetkenkään rauhaa. Persekärpänen voi liimautua mukaan missä vain kuten työpaikalla, koulussa, viihteellä tai liikenteessä.
Pk:n jatkuva läsnäolo on aina tarkoitus- ja tavoitehakuista ja kohteeksi joutuneelle äärettömän rasittavaa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urbaanisanakirjasta löytyy persekärpänen seuraavalla haulla:
- kirjoita Googlen hakuun sana persekärpänen,
- siinä se on ensimmisenä.
Kirjoitan kuitenkin sanakirjan pääkohdat Pk:sta tähän:
"Persekärpänen on henkilö joka kulkee toisen perässä tämän tekemisiä seuraten eikä anna hetkenkään rauhaa. Persekärpänen voi liimautua mukaan missä vain kuten työpaikalla, koulussa, viihteellä tai liikenteessä.
Pk:n jatkuva läsnäolo on aina tarkoitus- ja tavoitehakuista ja kohteeksi joutuneelle äärettömän rasittavaa."Tarkoittaako tuo sitä että kun Viki tässä taannoin alkoi vainoamaan Ollia hän on/oli itse tuollainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431840
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2741252Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173919Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263666- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12591- 244586
- 190552
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20492- 41476