Vituttaa ku iskä ja äippä koko ajan riidoissa ja sitten ne eilen sano että aikoo erota. Mitä vitua se mulle kuuluu? Pääsispä vaan pian pois kun ne kumpikin koko ajan että siivoa ja järjestäpaikat ja huone sotkunen ja kyylää elämääni ja lissä kuljen ja kyselee kaikkea ja ja pitää salassakin polttaa jos haluaa mutta kyllä ne haistaa ja äippä sano että mun takki haisee tupakalle ja ettei saissi polttaa ja kerran sanoi että voi huuneitakin olla. Miksi niiden tänään nyt piti sanoa että eroavat kun ensi viikollakin olisi synttärini. Täytän 34 v.
Ottaa päähän eli vituttaa.. apua tarvis saada
Anonyymi
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhempien riitelyn kuunteleminen on hirveää. Silloin kun itse vielä asuin kotona ja vanhempani riitelivät, sitä oli ahdistavaa kuunnella.
On mielestäni ajattelematonta vanhemmiltasi, että he sanoivat sinulle aikovansa erota ja aiheuttivat pahaa mieltä sinulle.
Toisaalta riitelevät pariskunnat saattavat joskus sanoa että eroavat, mutteivät sitten eroakaan. Aika näyttää.
Toivon sinulle voimia ja iloisempaa mieltä. Niin ja hyvää syntymäpäivää etukäteen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569