en osaa luottaa...

Angelina^86

Mun ongelma on se, et mä en osaa luottaa jätkääni. Nii monta kertaa mut on petetty ja jätetty, eikä mulle ikinä tunnu tapahtuvan mitään hyvää tässä maailmassa. Mä en oikein jaksa uskoa ett mikään onni kestäis ikuisesti. Mä rakastan mun jätkäkamua ja mä tiedän että sekin rakastaa mua. Silti mä vaa joka päivä pelkään että se kyllästyy muhun tai mä teen jotain jolla mokaan kaiken ja se jättää mut. Ja sitten on vielä se, kun me ei asuta samassa kaupungissa... mä haluaisin luottaa siihen ja uskoa et se ei haavoita mua mutta se on nii vaikeaa kun mua on revitty koko elämäni ajan. Onko kellään mitää neuvoja tähän tilanteeseen? :)
Ja sit vittuilijat voi painua helvettiin, mä en jaksa kuunnella teidän mielipiteitä, voitte pitää ne ominanne.. Mut jos jollain järkevällä tyypillä on asiaa, nii siitä vaa.. :)

6

372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaudu, kerro huolesi. Mietitte sitten yhdessä. Niin mäki oon tehny.
      Aluksi oon sanonu, että olis kerrottavaa mutta en viitti sitä vielä kertoa (koska on oikeasti vaikea puhua siitä), niin toisessa päässä alkaa semmonen ininä ja valitus. Sitten kerron, hetken hiljaisuus ja 10min päästä kaikki tuntuu olevan hyvin.
      Älä nyt mene kokeilemaan tätä, kun voit todellakin munata koko homman. Alota varovasti.

• särkynyt enkeli

ku luin sun tekstin,tuntu ku oisin ite kirjottanu sen. mulla on iha sama tilanne. pelkään et jätkäni jättää mut,etten riitä ja se satuttaa mua. en osaa luottaa sydämeeni et musta välitettäis oikeesti. edellisessä jutussa jätkä särki sydämeni pahasti. pelkään et se säryy uudestaan. asiaa ei auta yhtään se,et jätkäni asuu toisella paikkakunnalla ja nähää aika harvoin. en tiedä mitä mun pitäsi tehdä itelleni,et oppisin luottamaa...?

• Angelina^86

musta tuntuu just samalta... sitä jätkää haluaa rakastaa ja haluaa uskoo, ettei se loukkaa mutta kun ei voi... :/ se vaa menee niin... ku kukaan ei oo koskaa oikeesti rakastanu, nii on vaikee uskoa et joku yhtäkkiä oikeesti välittäis... vieläpä sellainen, joka kyllä sais omasta kaupungistaankin jonkun...

• on se että
        Angelina^86 kirjoitti:

musta tuntuu just samalta... sitä jätkää haluaa rakastaa ja haluaa uskoo, ettei se loukkaa mutta kun ei voi... :/ se vaa menee niin... ku kukaan ei oo koskaa oikeesti rakastanu, nii on vaikee uskoa et joku yhtäkkiä oikeesti välittäis... vieläpä sellainen, joka kyllä sais omasta kaupungistaankin jonkun...

Tosiasiahan on se että ennen pitkää hyvin moni löytää sen oikean. Joillakin se on ensimmäinen. Jotkut ikävä kyllä joutuvat etsimään hyvin pitkäänkin (eli joku todellakin välittää).

• kasikutonen (f)
        Angelina^86 kirjoitti:

siis ihan sama mulla!!! sitä haluis rakastaa toista ja uskoo et yhteinen tulevaisuus on taattu.. Mut sit on välimatkaa ja just et se kyl sais vaiks kenet sielt jostain ja moni sitä yrittääkin.. :/

• särkynyt enkeli
        Angelina^86 kirjoitti:

se luottamus ku ei vaa synny yhdessä yössä... ollaa juteltu jätkäni kanssa asiasta ja hän todella haluaa että luotan häneen. jokainen kerta ku ei nähä pitkää aikaan,ni rupeaa epäilemään,vaikka ei olisikaan syytä. yritän luottaa häneen,mutta ei se oo niin helppoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      39
      3695
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1748
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1625
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1610
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1276
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1031
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe