Kiitos Kalajoen nuoret

Anonyymi

Kun autoitte meitä lumeen juuttuneen automme kanssa lauantaina se peugeot jossa se iso laskettelurengas eli suuret kiitokset teille kaikille:) t.tony ja erin

6

781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olkaa hyvät. Ps. Ne jotka siinä vieressä huusivat että väärin autettu, olivat himankalaisia.

• Anonyymi

Eikös ne enää johdakkaan. Toistan, eikös ne enää johdakkaan. Kolmannen kerran, eikös.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne enää johdakkaan. Toistan, eikös ne enää johdakkaan. Kolmannen kerran, eikös.....

Johtaa, mikä on niin ihana asia. Tällaisia karismaattisia ja komeita johtajia saa kyllä muualta Suomesta etsiä. Toivottavasti jatkavat mahdollisimman pitkään, niin saadaan pidettyä nämä ilkeät himankalaiset kurissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaa, mikä on niin ihana asia. Tällaisia karismaattisia ja komeita johtajia saa kyllä muualta Suomesta etsiä. Toivottavasti jatkavat mahdollisimman pitkään, niin saadaan pidettyä nämä ilkeät himankalaiset kurissa!

Kerroppas ketä ne ilkeät himankalaiset on ja mistäs päin ite olet.

• Anonyymi

Älkää huoliko, lasku auttamisesta tulee ensi viikolla postilaatikkoon. Ette kai todella luulleet, että kalajokinen tekisi yhtään mitään pelkästä pyyteettömästä auttamisen halusta? Ei kuulu tapoihin täällä, tyhmä turisti se on ohikulkumatkallakin ollut turisti ja saa luvan maksaa siitä.

• Anonyymi

Mistä päättelette, että tämä olisi tapahtunut Kalajoella.
        Ei Kalajoella tapahdu mitään.
        Sori, tapahtuuhan täällä. Kuulin luotettavasta lähteestä, että eilen oli rekka mennyt kylän läpi.
        Vauhtia oli ollut sen verran ettei kuski huomannut ajaneensa keskustan ohi.
        Oli pysähtynyt Himangalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe