Voiko vl katsoa taitoluistelua?

Anonyymi

Onko taitoluistelun katsominen syntiä? Naisten pikkuhousut vilkkuu riettaasti hameen alta ja tanssimusiikki soi taustalla. Tuleeko siinä lihan himo?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se lihan himo on jo ennen katsomista.

      • Anonyymi

        Tarkennatko? Meinaatko että jos minulla seisoo niin alan katsoa taitoluistelua?


    • Anonyymi

      Lihan himo kuuluu kaikille, ei se mikään synti ole. Vai tarkoitatteko että ilman himoa naipastaan ja se on pelkkä tekninen suoritus ilman nautintoa.

    • Anonyymi

      Naiset voi katsoa, miehet ei.

      • Anonyymi

        onko noin?


    • Anonyymi

      Ei tule. Miesluistelijat ovat paljon seksikkäämpiä.

      • Anonyymi

        Guillame Ciceronkin voitti kultaa vaikka jäätanssi naisen kanssa 🏳️‍🌈


    • Anonyymi

      Ei missään nimessä. Jotku kuitenki kattoo ja me ainakkaan ei voija pittää sellasia uskovaisina...

      • Anonyymi

        Jääkiekkoa ja hiihtoa saa katsoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkiekkoa ja hiihtoa saa katsoa?

        No ei kyll saa. Kun katsoo vaikka jäkistä, niin on suuri vaara lähteä pelaamaan johki änhooällään tai koohooällään ja sitä myöten menettää aljetun uskon.
        Siks me emme tahdo katsoa kilpaurheilua ei sitten ensinkään


    • Eikö Vl usko Raamatun- sanaan, teillehän kaikki on lihan himoa, omien lasten kanssa sekä TV;ssä.
      Totelkaan Jumalan sanaa Matt. 5:29 Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin
      Eikö sitä ole saarnattu?

      • Anonyymi

        Tuo on vertaus. Etkö tajua että Jeesus puhui vertauksilla, ei se nyt oikeesti käskenyt repästä omaa silmäänsä irti, miten se edes onnistuisi?:D


      • Anonyymi

        En tiedä miten nykyään saarnataan ja penskana, vuosikymmeniä sitten en jaksanut edes kuunnella miten saarnataan :)
        Minua lähinnä kiinnostaa se vl-opin muuttuminen: Aikoinaan kaikki liikkuva kuva oli syntiä,
        tänä päivänä kuulostaa riippuvan alueista ja perheistä että millaista sisältöä saa katsoa menettämättä uskoaan, Raamattu ei juurikaan kiinnosta minua, mutta luulen ettei sieltä saa
        vastausta tähän probleemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten nykyään saarnataan ja penskana, vuosikymmeniä sitten en jaksanut edes kuunnella miten saarnataan :)
        Minua lähinnä kiinnostaa se vl-opin muuttuminen: Aikoinaan kaikki liikkuva kuva oli syntiä,
        tänä päivänä kuulostaa riippuvan alueista ja perheistä että millaista sisältöä saa katsoa menettämättä uskoaan, Raamattu ei juurikaan kiinnosta minua, mutta luulen ettei sieltä saa
        vastausta tähän probleemaan.

        Mitä raamattu sanoo sähkökäyttöisistä vempeleistä, uusimpana sähköautot?


      • Anonyymi

        Sinun elämä tuntuu hankaleelta, onnettomalta, toivottomalta, levottomalta, valittamiselta ja synkältä.
        Kun sinä poloinen ole jäänyt sinne syntivuoteelle makaamaan niin se aiheuttaa epävakauden elämään ja tulee tuhlaajapojan vanhemman veljen katkera mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun elämä tuntuu hankaleelta, onnettomalta, toivottomalta, levottomalta, valittamiselta ja synkältä.
        Kun sinä poloinen ole jäänyt sinne syntivuoteelle makaamaan niin se aiheuttaa epävakauden elämään ja tulee tuhlaajapojan vanhemman veljen katkera mieli.

        Hah. Elän juuri sillä tavalla kuin haluan. Minua eivät sido mitkään vl-väen säännöt, olen vain hämmästyneen kiinnostunut opetuksenne muuttumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun elämä tuntuu hankaleelta, onnettomalta, toivottomalta, levottomalta, valittamiselta ja synkältä.
        Kun sinä poloinen ole jäänyt sinne syntivuoteelle makaamaan niin se aiheuttaa epävakauden elämään ja tulee tuhlaajapojan vanhemman veljen katkera mieli.

        Oletko katkera Pinnasängylle.
        Tämä olisi varmaan paikallaan juuri teille, tehän himoissa elätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera Pinnasängylle.
        Tämä olisi varmaan paikallaan juuri teille, tehän himoissa elätte.

        Aiheellinen kysymys, Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vertaus. Etkö tajua että Jeesus puhui vertauksilla, ei se nyt oikeesti käskenyt repästä omaa silmäänsä irti, miten se edes onnistuisi?:D

        Kokeile, kyllä se onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä raamattu sanoo sähkökäyttöisistä vempeleistä, uusimpana sähköautot?

        Sähköauto ei joha syntiin. Samalla tavalla se liikuttaa ihmisiä paikasta a paikkaan p, aivan kuten hevonen, höyryauto, ku bensa-auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto ei joha syntiin. Samalla tavalla se liikuttaa ihmisiä paikasta a paikkaan p, aivan kuten hevonen, höyryauto, ku bensa-auto.

        Mutta kun sähkö energiamuotona keksittiin vasta 1800-luvulla, niin eihän Jumala silloin tiennyt televisiosta mitään.


      • Anonyymi

        Voi voi kun pinnasänky on onneton immeinen purkaa pahaa oloaan.
        Kerro meille miksi sinulla on aina paha olo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun pinnasänky on onneton immeinen purkaa pahaa oloaan.
        Kerro meille miksi sinulla on aina paha olo?

        Ei mistään, miksi se olisi, olenhan kastettu Jeesukseen, se tuo iankaikkisen ilon?
        Kokeile kastetta, jos tunnustat Jeesuksen kaikkivaltiaaksi Herraksi, niin ehkä Joku kristitty suostuu Sinut kastamaan, eikä kastajan tarvitse olla edes pappi, se ovi olla, kuten Kristityissä piireissä toimitaan, voit saada sinäkin iloa elämääsi.
        Kun tarkemmin ajattelen, ei minulla ole juuri ollut pahoja kausia, aina on ollut ilo kirkastaa Jeesusta


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei mistään, miksi se olisi, olenhan kastettu Jeesukseen, se tuo iankaikkisen ilon?
        Kokeile kastetta, jos tunnustat Jeesuksen kaikkivaltiaaksi Herraksi, niin ehkä Joku kristitty suostuu Sinut kastamaan, eikä kastajan tarvitse olla edes pappi, se ovi olla, kuten Kristityissä piireissä toimitaan, voit saada sinäkin iloa elämääsi.
        Kun tarkemmin ajattelen, ei minulla ole juuri ollut pahoja kausia, aina on ollut ilo kirkastaa Jeesusta

        Et vaan nyt ymmärrä. Sinussa kaste on mennyt hukkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan nyt ymmärrä. Sinussa kaste on mennyt hukkaan.

        Se mikä tehdään Jeesuksessa, kuten tämä vastuskin, ei mene koskaan hukkaan, mietipä sitä kun suljet silmäsi.


    • Anonyymi

      EIhän sitä voisi käydä uimassakaan, kun siellä voi näkyä naiset uikkareissa !!
      Kaikki johtuu ihmisen pään sisällöstä ja millä päällä ajattelee, joku "miehenpuoli" voi ajatella vaan sillä alapäällä !?
      Ajatuksesta se lähtee, kaikki, mikä mielessä liikkuu !!
      Voi sanoa, että katsoa voi, kun ei itse kilpaile !! Harvassa ne on vl.-ihmiset kilpakentillä, yleensä ovat ex- vl-ihmisiä, jos huipulla urheilee !
      MUTTA liike on myös lääke !!

      • Anonyymi

        Ei voi katsoa, koska maailmallinen musiikki soi.


      • Anonyymi

        Olin kerran uimassa ja yks typykkä sukelsi just siitä mun alitte.Ja omas kyllä oikeen seksi pyllyn niin meinas kyllä ruveta väkiste keulimaan.


    • Anonyymi

      Taitoluistelua saa katsoa, mutta jääTANSSI on syntinen laji. Hyi olkoon!

      • Anonyymi

        Neljä homomiestä oli jäätanssaamassa Pekingissä, , myös kultamitalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä homomiestä oli jäätanssaamassa Pekingissä, , myös kultamitalisti.

        Guillame Ciceron, Eric Radflord, Filippo Ambrusini, Lewis Gibson.


      • Anonyymi

        Taitoluistelukin on tanssia, jos et tiennyt. Musan tahtiin siinäki temput tehdään ja siinäki on koreografiat. Ei uskovaisen sovi kattoa taitoluistelua lainkaan. Meidän taloudessa esim ei katota. Vain hiihto, lumilautailut, jääkiekot ja mäkihypyt hyväksytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitoluistelukin on tanssia, jos et tiennyt. Musan tahtiin siinäki temput tehdään ja siinäki on koreografiat. Ei uskovaisen sovi kattoa taitoluistelua lainkaan. Meidän taloudessa esim ei katota. Vain hiihto, lumilautailut, jääkiekot ja mäkihypyt hyväksytään.

        Et kai nyt ole tosissasi tuollaisen jaottelun kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitoluistelukin on tanssia, jos et tiennyt. Musan tahtiin siinäki temput tehdään ja siinäki on koreografiat. Ei uskovaisen sovi kattoa taitoluistelua lainkaan. Meidän taloudessa esim ei katota. Vain hiihto, lumilautailut, jääkiekot ja mäkihypyt hyväksytään.

        Oletko tanssin opettaja, kun olen noin varma asiasta????


    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa sehän aivan kauheaa

    • Anonyymi

      Sieltähän voi pimsakin vilahtaa, hyi kauheaa.

    • Anonyymi

      Aatella minkälainen laji olisi jos niillä ei olis housuja ollenkaan!

    • Anonyymi

      sitä ihmettelen, että vl-ihmiset saavat katsoa kilpaurheilua, vaikka pitävät sitä syntinä.

      • Anonyymi

        No kato ku tarttee jottain myönnytyksii antaa alamaisille, jottteivat hyö ihan vallan kokonaan jätä lahkoa...


    • Anonyymi

      "Oshon" mielestä vain täysin avoin ja vapaamielinen suhtautuminen seksuaalisuuteen on ensimmäinen askel aitoon henkiseen etsimiseen.

      Detlefsenin mukanaan kristinopin salaisuus on siinä, että "tämä maailma" voidaan voittaa antautumalla sille täysin. Laskeutumalla sen syvimpään syvimpään synkkyyteen. Ylösnousemuksesta osalliset eivät nai eivätkä kuole.(esim.Luuk.20.34-).

      Raamatun Vuorisaarnan mukaan jokainen, joka katsoo naista/vaimoa himoiten, on jo tehnyt syntiä.

      Teosofia sanoo: sano kylläseksi, kunnes tulet kylläseksi. Mies ja nainen on tarkoitus saada yhdeksi ihmisessä. Silloin ollaan "täydellisiä niin kuin Taivaallinen Isä on täydellinen". Tämä on sama kuin lapsenkaltaisuus.

    • Anonyymi

      SRK:n syntivaliokunta voisi tehdä linjauksen, jotta: Taitoluistelua saa seurata vain urheiluradiosta.

    • Anonyymi

      Kyllähän joku epäuskoinen voi salaa katsellakin, mutta kyllä meidän
      VL:n urkintajärjestelmä löytää aina takuuvarmasti nämä salakatselijat ja se on aina lähtö oitis mieron tielle seurakunnasta, ilman parannuskokousta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe