Olipas taas kummallinen juttu kun menin hakeen lääkettä ja pyysin 30kpl laatikon. No sainkin sen ja sit apteekkari sanoi et viimeinen käyttöivä on1. 3. Hyvin tiesi että lääkettä menee 1/2-1pilleriä päivässä joten haaskoon menee 15pilleriä. Hukkaan heitettyä rahaa ja pillereitä
Loimaan uusi apteekki
19
1398
Vastaukset
- Anonyymi
Käytät vaan ne loppuun. Tuskin pillereihin on ajastettu sisäistä vanhenemisominaisuutta. Noin maalaisjärjellä siinä on pakko olla myös varoaikaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä, ellei ole riskiä nopeista vakavista haittavaikutuksista. Vähän yllättävää, että noinkin pian vanheneva lääke ylipäänsä on myyty tai sitten kyseessä on joku huonosti säilyvä mitä pillerit harvoin on. Omalla kohdalla ei ole koskaan ollut pvm lähelläkään.
lajijasuris
- Anonyymi
Toivottavasti sait sovittua riittävän alhaisen hinnan, koska parasta ennen aika on loppumassa.
- Anonyymi
Eikö siihen voi sanoa, että en siten ota niitä, vaan vaikka pienemmän pakkauksen?
- Anonyymi
No kun en älynnyt sanoa mitään. Vasta kotona hokasin et oisin voinut sanoa että en ota sitä pakettia
- Anonyymi
No voi hyvänen aika sentään tätä päivämäärien tuijotusta eli kyllä on uusavottumuus taas huip ussaan. Ihmeellistä päivämäärien tuijotusta ruokapuolellakin kun moni tuote on parin viikon päästäkin ihan syömäkelpoista. Parasta ennen ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä. Kyllähän sen nyt normaali nokka haistaa jos esim. makkara on vanhaa. Jugurttikin 3 viikkoo viimeisestä päivämäärästä syömäkelpoista.
- Anonyymi
No joo mut lääkkeen kans on vähän eri juttu kun jonkun makkaran kans
Ja en osta punalappusia ruokatarvikkeita. Kun niissä loppuu päiväys just- Anonyymi
Jårjenkäyttö sallittu ! Ei se päivämäärä sitä tiedä koska tavara on vanhentunut. Ei näin ajattelevia älykääpiöitä ennen ollut eli mistähän traumasta tällainen ajattelu on syntynyt. Jotenkin säälittäviä ihmisiä-slummeissa kasvaneita ruikuttajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jårjenkäyttö sallittu ! Ei se päivämäärä sitä tiedä koska tavara on vanhentunut. Ei näin ajattelevia älykääpiöitä ennen ollut eli mistähän traumasta tällainen ajattelu on syntynyt. Jotenkin säälittäviä ihmisiä-slummeissa kasvaneita ruikuttajia.
Voin antaa ne sit sulle kun ovat vanhentuneet. Enkä ole kasvanut missään slummissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa ne sit sulle kun ovat vanhentuneet. Enkä ole kasvanut missään slummissa
60-70 prosenttia kuluttajista on täysiä idiootteja ja juuri tämmöiset päivämääräruikuttajatkin vähäosaisia lahjoiltaan. Jos kananmunakennossa on parasta ennen päivä niin se muna on käyttökelpoisnen vielä pari kuukautta niinkuin yksi esimerkki vaan.
- Anonyymi
No ymmärrä nyt et lääkkeet on eri kuin elintarvikkeet...
- Anonyymi
Paras lopettaa itsestään selvistä asioista kommentointi kun tuntuu että suomalainen perusjuntti on esim. myös kierrätyksen suhteen täysin pihalla monesta asiasta ! Näillä sivuilla harvoin saa lukea mitään positiivista ja osalla kirjoitustaito on kehno - isot kirjaimet, yhdyssanat sun muut. Sen kyllä ymmärtää jos äidinkieli on muu kuin suomi. Eipä näillä sivuilla usein tule vierailtuaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras lopettaa itsestään selvistä asioista kommentointi kun tuntuu että suomalainen perusjuntti on esim. myös kierrätyksen suhteen täysin pihalla monesta asiasta ! Näillä sivuilla harvoin saa lukea mitään positiivista ja osalla kirjoitustaito on kehno - isot kirjaimet, yhdyssanat sun muut. Sen kyllä ymmärtää jos äidinkieli on muu kuin suomi. Eipä näillä sivuilla usein tule vierailtuaakaan.
Kierrätän kaikki kuten kuuluukin. Äidinkieleni on suomi, ollut aina. Ja jos sinä itse haluat syödä vanhentuneitä lääkkeitä niin siitä vaan, mut älä sit mene lääkäriin valittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrätän kaikki kuten kuuluukin. Äidinkieleni on suomi, ollut aina. Ja jos sinä itse haluat syödä vanhentuneitä lääkkeitä niin siitä vaan, mut älä sit mene lääkäriin valittamaan
Enhän minä niin ole sanonut että haluan syödä vanhoja lääkkeitä vaan kyllä esim. vitamiinitkin säilyvät hyvin muutaman kuukauden parasta ennen päiväyksestä ilmatiiviissä purkissa. Vitamiinit eivät tietenkään ole lääkkeitä. Onneksi olen kasvanut maaseutuympäristössä enkä missään kommunisminidätyslaatikossa jossain homppeli- ja narkkarilähiössä missä ei tunneta sanaa maalaisjärki vaan vee,vetun ja vetusti sekä joka viides sana niinku !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä niin ole sanonut että haluan syödä vanhoja lääkkeitä vaan kyllä esim. vitamiinitkin säilyvät hyvin muutaman kuukauden parasta ennen päiväyksestä ilmatiiviissä purkissa. Vitamiinit eivät tietenkään ole lääkkeitä. Onneksi olen kasvanut maaseutuympäristössä enkä missään kommunisminidätyslaatikossa jossain homppeli- ja narkkarilähiössä missä ei tunneta sanaa maalaisjärki vaan vee,vetun ja vetusti sekä joka viides sana niinku !
Minäkin olen maaseudulta kotoisin. Ja minulla on myös sitä maalaisjärkee🤭 Ja nyt on kyseessä sydämen sykkeeseen tarkoitettu lääke joka laskee verenpainetta🤫
- Anonyymi
Vähänkin vanhentunut lääke voi olla hengen vaarallinen...
GOOGLETA JOLLET MUUTEN USKO- Anonyymi
28.2 on käyttökelpoinen ja 1.3 hengenvaarallinen, SELVÄ SE. Ihan kuin tuo nykyflunssa, jollakin kellonlyömällä se muuttuu vaaralliseksi, varsinkin jos siellä myydään alkomahoolii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
28.2 on käyttökelpoinen ja 1.3 hengenvaarallinen, SELVÄ SE. Ihan kuin tuo nykyflunssa, jollakin kellonlyömällä se muuttuu vaaralliseksi, varsinkin jos siellä myydään alkomahoolii.
Tämän verran ja vähän enemmänkin on varmaan pelivaraa, mutta jotkut lääkkeet muuttuu todellakin tai heikkenee vaaralliseksi!
Sama homma taitaa olla kaupassa viimeisen käyttöpäivänkin kanssa. Mä oon syönyt joitain vanhentuneita, jos pakkaus ollut avaamatta. Enemmän niitä pilaantuneita tapauksia, kun parasta ennen jäljellä reilusti.
lajijasuris
- Anonyymi
Mutta onko se päiväys 3/22? Sittenhän sen kesto on kuun loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855