Loimaan uusi apteekki

Anonyymi

Olipas taas kummallinen juttu kun menin hakeen lääkettä ja pyysin 30kpl laatikon. No sainkin sen ja sit apteekkari sanoi et viimeinen käyttöivä on1. 3. Hyvin tiesi että lääkettä menee 1/2-1pilleriä päivässä joten haaskoon menee 15pilleriä. Hukkaan heitettyä rahaa ja pillereitä

19

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytät vaan ne loppuun. Tuskin pillereihin on ajastettu sisäistä vanhenemisominaisuutta. Noin maalaisjärjellä siinä on pakko olla myös varoaikaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ellei ole riskiä nopeista vakavista haittavaikutuksista. Vähän yllättävää, että noinkin pian vanheneva lääke ylipäänsä on myyty tai sitten kyseessä on joku huonosti säilyvä mitä pillerit harvoin on. Omalla kohdalla ei ole koskaan ollut pvm lähelläkään.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Toivottavasti sait sovittua riittävän alhaisen hinnan, koska parasta ennen aika on loppumassa.

    • Anonyymi

      Eikö siihen voi sanoa, että en siten ota niitä, vaan vaikka pienemmän pakkauksen?

    • Anonyymi

      No kun en älynnyt sanoa mitään. Vasta kotona hokasin et oisin voinut sanoa että en ota sitä pakettia

      • Anonyymi

        No voi hyvänen aika sentään tätä päivämäärien tuijotusta eli kyllä on uusavottumuus taas huip ussaan. Ihmeellistä päivämäärien tuijotusta ruokapuolellakin kun moni tuote on parin viikon päästäkin ihan syömäkelpoista. Parasta ennen ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä. Kyllähän sen nyt normaali nokka haistaa jos esim. makkara on vanhaa. Jugurttikin 3 viikkoo viimeisestä päivämäärästä syömäkelpoista.


    • Anonyymi

      No joo mut lääkkeen kans on vähän eri juttu kun jonkun makkaran kans
      Ja en osta punalappusia ruokatarvikkeita. Kun niissä loppuu päiväys just

      • Anonyymi

        Jårjenkäyttö sallittu ! Ei se päivämäärä sitä tiedä koska tavara on vanhentunut. Ei näin ajattelevia älykääpiöitä ennen ollut eli mistähän traumasta tällainen ajattelu on syntynyt. Jotenkin säälittäviä ihmisiä-slummeissa kasvaneita ruikuttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jårjenkäyttö sallittu ! Ei se päivämäärä sitä tiedä koska tavara on vanhentunut. Ei näin ajattelevia älykääpiöitä ennen ollut eli mistähän traumasta tällainen ajattelu on syntynyt. Jotenkin säälittäviä ihmisiä-slummeissa kasvaneita ruikuttajia.

        Voin antaa ne sit sulle kun ovat vanhentuneet. Enkä ole kasvanut missään slummissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin antaa ne sit sulle kun ovat vanhentuneet. Enkä ole kasvanut missään slummissa

        60-70 prosenttia kuluttajista on täysiä idiootteja ja juuri tämmöiset päivämääräruikuttajatkin vähäosaisia lahjoiltaan. Jos kananmunakennossa on parasta ennen päivä niin se muna on käyttökelpoisnen vielä pari kuukautta niinkuin yksi esimerkki vaan.


    • Anonyymi

      No ymmärrä nyt et lääkkeet on eri kuin elintarvikkeet...

      • Anonyymi

        Paras lopettaa itsestään selvistä asioista kommentointi kun tuntuu että suomalainen perusjuntti on esim. myös kierrätyksen suhteen täysin pihalla monesta asiasta ! Näillä sivuilla harvoin saa lukea mitään positiivista ja osalla kirjoitustaito on kehno - isot kirjaimet, yhdyssanat sun muut. Sen kyllä ymmärtää jos äidinkieli on muu kuin suomi. Eipä näillä sivuilla usein tule vierailtuaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras lopettaa itsestään selvistä asioista kommentointi kun tuntuu että suomalainen perusjuntti on esim. myös kierrätyksen suhteen täysin pihalla monesta asiasta ! Näillä sivuilla harvoin saa lukea mitään positiivista ja osalla kirjoitustaito on kehno - isot kirjaimet, yhdyssanat sun muut. Sen kyllä ymmärtää jos äidinkieli on muu kuin suomi. Eipä näillä sivuilla usein tule vierailtuaakaan.

        Kierrätän kaikki kuten kuuluukin. Äidinkieleni on suomi, ollut aina. Ja jos sinä itse haluat syödä vanhentuneitä lääkkeitä niin siitä vaan, mut älä sit mene lääkäriin valittamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrätän kaikki kuten kuuluukin. Äidinkieleni on suomi, ollut aina. Ja jos sinä itse haluat syödä vanhentuneitä lääkkeitä niin siitä vaan, mut älä sit mene lääkäriin valittamaan

        Enhän minä niin ole sanonut että haluan syödä vanhoja lääkkeitä vaan kyllä esim. vitamiinitkin säilyvät hyvin muutaman kuukauden parasta ennen päiväyksestä ilmatiiviissä purkissa. Vitamiinit eivät tietenkään ole lääkkeitä. Onneksi olen kasvanut maaseutuympäristössä enkä missään kommunisminidätyslaatikossa jossain homppeli- ja narkkarilähiössä missä ei tunneta sanaa maalaisjärki vaan vee,vetun ja vetusti sekä joka viides sana niinku !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä niin ole sanonut että haluan syödä vanhoja lääkkeitä vaan kyllä esim. vitamiinitkin säilyvät hyvin muutaman kuukauden parasta ennen päiväyksestä ilmatiiviissä purkissa. Vitamiinit eivät tietenkään ole lääkkeitä. Onneksi olen kasvanut maaseutuympäristössä enkä missään kommunisminidätyslaatikossa jossain homppeli- ja narkkarilähiössä missä ei tunneta sanaa maalaisjärki vaan vee,vetun ja vetusti sekä joka viides sana niinku !

        Minäkin olen maaseudulta kotoisin. Ja minulla on myös sitä maalaisjärkee🤭 Ja nyt on kyseessä sydämen sykkeeseen tarkoitettu lääke joka laskee verenpainetta🤫


    • Anonyymi

      Vähänkin vanhentunut lääke voi olla hengen vaarallinen...

      GOOGLETA JOLLET MUUTEN USKO

      • Anonyymi

        28.2 on käyttökelpoinen ja 1.3 hengenvaarallinen, SELVÄ SE. Ihan kuin tuo nykyflunssa, jollakin kellonlyömällä se muuttuu vaaralliseksi, varsinkin jos siellä myydään alkomahoolii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        28.2 on käyttökelpoinen ja 1.3 hengenvaarallinen, SELVÄ SE. Ihan kuin tuo nykyflunssa, jollakin kellonlyömällä se muuttuu vaaralliseksi, varsinkin jos siellä myydään alkomahoolii.

        Tämän verran ja vähän enemmänkin on varmaan pelivaraa, mutta jotkut lääkkeet muuttuu todellakin tai heikkenee vaaralliseksi!

        Sama homma taitaa olla kaupassa viimeisen käyttöpäivänkin kanssa. Mä oon syönyt joitain vanhentuneita, jos pakkaus ollut avaamatta. Enemmän niitä pilaantuneita tapauksia, kun parasta ennen jäljellä reilusti.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Mutta onko se päiväys 3/22? Sittenhän sen kesto on kuun loppuun asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe