VAPARIT RAIVONA ?

Tälle palstalle nousee silloin tällöin aloitus otsikolla:
Vaparit raivona.

Ei kai tuo alla oleva asia kuitenkaan vapareita raivostuta ?

Ilta-Sanomat 15.2.22:

"Kansanedustajia, liike-elämän vaikuttajia ja yhteiskunnallista eliittiä yhteen keräävä rukousaamiainen järjestetään Suomessa kuudennen kerran 12. maaliskuuta. Tapahtuman järjestäjinä toimivat eduskunnan raamatturyhmä sekä Suomen Kansallinen Rukousaamiainen ry, jonka ohjausryhmä koostuu kansanedustajista. Tilaisuuteen ovat tervetulleita vain kutsuvieraat, eikä mediaa tai muita ulkopuolisia päästetä paikalle."

7

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Trump kutsuttu?

• Anonyymi

Kyllä raivostuttaa. Tilaisuus on uskonnonvapauden vastainen, kielletty perustuslain 11 § perusteella. Rikkoo myös perustuslain 6 §. Kysykää vaikka Esa Ylikoskelta. Terv. Veikko Vapari.

• Anonyymi

Etkö todellakaan pysty vakuuttavampaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö todellakaan pysty vakuuttavampaan?

Vaparit ei tosiaan pysty

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nimenomaan. Uskonnon ja katsomuksen vapaus toteutuu, kun uskonto hävitetään. Muuten ihmiset eivät voi olla vapaita ja yhdenvertaisia. Vakaumus saa olla mikä tahansa, mutta sitä voi ilmaista vain neutraalisti s.o. uskonnottomasti, jotta kukaan ei vakaumuksensa vastaisesti joudu kohtaamaan uskontoa. Voimme toki taktisesti myöntää oikeuden uskonnonharjoitukseen, mutta se on vain väliaikaista. Todellisuudessa pyrimme todelliseen neutraliteettiin s.o. uskonnottomuuteen kaikkialla. Terv. Veikko Vapari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Uskonnon ja katsomuksen vapaus toteutuu, kun uskonto hävitetään. Muuten ihmiset eivät voi olla vapaita ja yhdenvertaisia. Vakaumus saa olla mikä tahansa, mutta sitä voi ilmaista vain neutraalisti s.o. uskonnottomasti, jotta kukaan ei vakaumuksensa vastaisesti joudu kohtaamaan uskontoa. Voimme toki taktisesti myöntää oikeuden uskonnonharjoitukseen, mutta se on vain väliaikaista. Todellisuudessa pyrimme todelliseen neutraliteettiin s.o. uskonnottomuuteen kaikkialla. Terv. Veikko Vapari

Yritä edes kerran kirjoittaa jotain terävää, eiks joo?

Tuollaiset 'olkinuket' ovat aika vaivaannuttavia. Etkö todellakaan itse ymmärrä, minkälaisen kuvan annat kaltaisiesi ajattelykyvystä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe