Kissan synnytys

Onko muilla vastaavaa kokemusta, meillä uros ja narttukissa, uroskissa astui nartun,tarkoituksella, sitä vaan, et pitääkö narttukissa nyt laittaa toiseen huoneeseen synnytyksen ajaksi, ettei uroskissa tee pennuille mitään.

5

289

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alat kyselemään kasvatuksen perusasioita vasta, kun naaras on jo tiineenä? Sillä lailla!

• Kyllä, näin teen. Mutta sain jo vastauksen, eli samassa taloudessa oleva uroskissa ei ole vaarana pennuille.

• Anonyymi
        sanisohvi kirjoitti:

Kyllä, näin teen. Mutta sain jo vastauksen, eli samassa taloudessa oleva uroskissa ei ole vaarana pennuille.

Leiki jatkossa pehmoleluilla, tehtailija. Et todellakaan ole saanut mitään muuta kuin vastauksen, jonka halusit saada ja siksi uskoit. Jo googlettamalla olisit ITSE saanut selvitettyä, ettei edes saman talouden urosta päästetä turvallisuussyistä pentujen lähelle. Vastuuntuntoiset kasvattajat selvittävät tärkeät asiat jo etukäteen ja vaivaavat omaa takalistoaan. Sinä tehtailija oletat muiden tarjoilevan vastaukset hopeatarjottimelta ja senkin liian myöhään.

• Anonyymi

Kissat ovat ihania mutta ajattelitko pitää ja hoitaa kaikki pennut vai miksi halusit teetättää pentuja?
      Muistan aikoinaan kun kissani sai pentuja vahingossa miten vaikeaa niille oli löytää uudet kodit. Yhden pidin itse kun en tahtonut lopetuttaa.
      Niin, piti tyrkätä sinne minnekkä sai menemään ja tiedän ettei paras mahdollinen koti tullut aivan kaikille onnettomille..
      Monta kissaa on jatkuvasti vailla hyvää, uutta kotia. Joka vuosi kissoja hylätään.
      Ei ole järkeä teetättää enempää pentuja mielestäni.
      Itselläni on nyt ihania kodinvaihtajia.

• Pidän itselläni ja pentuja on jo varattukin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      134
      1475
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      520
      1303
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      169
      782
    4. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      768
    5. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      51
      700
    6. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      204
      676
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      647
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      23
      621
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      45
      595
    10. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      74