Kaasuautoton

Anonyymi

Aioin viedä meseni kaasukäyttöiseksi muunnettavaksi mutta kaasun hinta nousee paperitehtaan jakelupaikalla ollen tänään jo 18.00 ? Ehkä parenpi ettei tuhlaa rahoja turhiin muunnoksiin

11

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa alkaa ajaa MPÖ:llä.
      Se on edullisinta

      • Anonyymi

        Se on just niin, ja huono tuuri jos jää kiinni. Tosi huono!


    • Anonyymi

      Missä nousee kaasun hinta? Kyllä meillä on lähituottajan biokaasu maksanut 1,40 €/kg jo vuodesta 2016 lähtien. Älä nyt vaan Puuttinin maakaasua tankkaa, se on kallista ja sitäpaitsi fossiilinen polttoaine.

      • Anonyymi

        Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?

        Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.

        Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita

        Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
        Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
        Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa?

        En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800

        Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
        Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
        Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on.

        Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa

        Parivuotias auto eli tehdastakuu voimassa. Täytyy tietysti huollattaa valtuutetussa (ei välttämättä merkki-) huollossa takuiden vuoksi.
        Ei kai tuo kaasupuoli sinänsä mitään ihmeellistä aiheuta, huoltovälihän tässä on 15000 km.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe