Aioin viedä meseni kaasukäyttöiseksi muunnettavaksi mutta kaasun hinta nousee paperitehtaan jakelupaikalla ollen tänään jo 18.00 ? Ehkä parenpi ettei tuhlaa rahoja turhiin muunnoksiin
Kaasuautoton
11
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa alkaa ajaa MPÖ:llä.
Se on edullisinta- Anonyymi
Se on just niin, ja huono tuuri jos jää kiinni. Tosi huono!
- Anonyymi
Missä nousee kaasun hinta? Kyllä meillä on lähituottajan biokaasu maksanut 1,40 €/kg jo vuodesta 2016 lähtien. Älä nyt vaan Puuttinin maakaasua tankkaa, se on kallista ja sitäpaitsi fossiilinen polttoaine.
- Anonyymi
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa?En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on.Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
Parivuotias auto eli tehdastakuu voimassa. Täytyy tietysti huollattaa valtuutetussa (ei välttämättä merkki-) huollossa takuiden vuoksi.
Ei kai tuo kaasupuoli sinänsä mitään ihmeellistä aiheuta, huoltovälihän tässä on 15000 km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650