Aioin viedä meseni kaasukäyttöiseksi muunnettavaksi mutta kaasun hinta nousee paperitehtaan jakelupaikalla ollen tänään jo 18.00 ? Ehkä parenpi ettei tuhlaa rahoja turhiin muunnoksiin
Kaasuautoton
11
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa alkaa ajaa MPÖ:llä.
Se on edullisinta- Anonyymi
Se on just niin, ja huono tuuri jos jää kiinni. Tosi huono!
- Anonyymi
Missä nousee kaasun hinta? Kyllä meillä on lähituottajan biokaasu maksanut 1,40 €/kg jo vuodesta 2016 lähtien. Älä nyt vaan Puuttinin maakaasua tankkaa, se on kallista ja sitäpaitsi fossiilinen polttoaine.
- Anonyymi
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa?En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on.Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
Parivuotias auto eli tehdastakuu voimassa. Täytyy tietysti huollattaa valtuutetussa (ei välttämättä merkki-) huollossa takuiden vuoksi.
Ei kai tuo kaasupuoli sinänsä mitään ihmeellistä aiheuta, huoltovälihän tässä on 15000 km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683