Aioin viedä meseni kaasukäyttöiseksi muunnettavaksi mutta kaasun hinta nousee paperitehtaan jakelupaikalla ollen tänään jo 18.00 ? Ehkä parenpi ettei tuhlaa rahoja turhiin muunnoksiin
Kaasuautoton
11
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa alkaa ajaa MPÖ:llä.
Se on edullisinta- Anonyymi
Se on just niin, ja huono tuuri jos jää kiinni. Tosi huono!
- Anonyymi
Missä nousee kaasun hinta? Kyllä meillä on lähituottajan biokaasu maksanut 1,40 €/kg jo vuodesta 2016 lähtien. Älä nyt vaan Puuttinin maakaasua tankkaa, se on kallista ja sitäpaitsi fossiilinen polttoaine.
- Anonyymi
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellanen lähituottajan jakeluasema on ?
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metener Oy , Leppävedellä. Katso netistä kaasunhinta- yms. muut tiedot.
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niin että kävis siellä tankkaamassa, ehkä vähän samaa säästöä jos vesan pensaa tuurissa. Onko parenpia ideoita
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä ettei kaikki kaasuntuottajat koko ajan automaattisesti nosta kaasun hintaa. Meillä kävi sitten tuuri kun tuollainen asema on lähimailla. Ei tarvitse sinne Tuuriin lähteä.
Mitä tuo kaasunhinta 18.00 muuten tarkoittaa?En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä , lukema noussut pitkin viimesyksyä 1450.... onko se kiloa vai onko pilkku jossain välissä. Siis kaukaa luettu, nyt 1800
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tuo lienee kilohinta 1,80 €/kg. Vähän kalliimpaa kai kuin muualla keskimäärin. Vaikka eipähän tuokaan ole bensiinin vertailuhintana kuin 1,15 €/litra. Sitäpaitsi ainakin minulla auto kuluttaa vähemmän kaasua kuin bensiiniä tuolla energiasisältö-kertoimella tarkasteltuna.
Ilmeisesti moottori on optimoitu kaasulle kun se kaasuauto on.Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huollossa sanovat vai uskaltaako kaikki rasvanäpit koskea? Pelkäävätkö kaasutekniikkaa
Parivuotias auto eli tehdastakuu voimassa. Täytyy tietysti huollattaa valtuutetussa (ei välttämättä merkki-) huollossa takuiden vuoksi.
Ei kai tuo kaasupuoli sinänsä mitään ihmeellistä aiheuta, huoltovälihän tässä on 15000 km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103009Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912700Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2351395Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3872Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863