Jyväskylässä kuljetetaan maahanmuuttajia taksilla kaupunkiin verovaroin - vanhukset kotiin

Anonyymi

Asuin-alueen perinteisiä asukkaita raivostuttaa, kun Jyväskylän monia maahanmuuttajia kuljetetaan edestakaisin verovaroin taksilla noin 15 kilometrin päähän Jyväskylään, vaikka mamuilla on asunnoltaan vain noin sadan metrin matka linja-autopysäkille, josta kulkee busseja puolen tunnin välein Jyväskylään.

Sitä vastoin oman maan kansalaiset joutuvat kulkemaan aina saman matkan Säynätsalosta-Jyväskylään edestakaisin säännöllisesti busseilla kokonaan omin kustannuksin. Mikä etuoikeus näillä monilla matuilla on kulkea täysin ilmaiseksi taksilla näitä matkoja suomalaisten veronmaksajien kustannuksella, jolla siinä samalla syrjitään erittäin epäoikeudenmukaisesti oman maan kansalaisia matuihin nähden?

28

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Maksoit monta tonnia markka-aikaan.


    • Anonyymi

      Jyväskylän valtuusto täynnä viherhuumehörhöjä.

      • Anonyymi

        Ja Naton aivopesun uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Naton aivopesun uhreja.

        neeekereitäkin useampi kappale valtuustossa huutamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        neeekereitäkin useampi kappale valtuustossa huutamassa.

        maailman suurin musta laisleiri kelailijoille ja rikollisten temmellyskenttä.


        Äänestä

        Komme


    • Anonyymi

      Ovat ansainneet kaikki palvelut ja edut, nämä maamme pelastavat työvoimafiksaajat, kulttuurisäkenöijät sekä syntyvyystalkoo-osallistujat, mitä valtiomme pystyy heille tarjoamaan. Upeita ihmisiä!

    • Anonyymi

      Suomi on mielkisairaala, jota johtaa hörhöt.

      • Anonyymi

        Suomea johtaa kansa, jota edustaa vaaleilla valittu parlamentti.


      • totta


    • Anonyymi

      Näin on kansa vaaleissa päättänyt aikoja sitten ja on pysynyt tällä tiellä vaaleista toiseen.

      • Anonyymi

        Heh heh, ei kaksilla viimeisillä eduskuntavaali tuloksilla pyyhittiin p3rsettä.


    • onko todisteita väitetylle taksikyyditykselle?

      • Anonyymi

        Ja ylipäätään että Jyväskylässä edes olisi mamuja...


    • Anonyymi

      Jos totta, on Suomessa asioiden hoito ihan perseestä

    • Anonyymi

      Illan a-stutiossa oli tänään vihreitten kansanedustaja valaisemassa asiaa, jotan aikovat tehdä, ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Joo. Vihreillä ei ole mitään muuta mielessä kuin se, miten tänne saadaan lisää elätettäviä. Nyt ne kannabiksen vapauttamisen ja huumepiikityshuoneiden lisäksi vaativat, että n. 3000 paperitonta saisi oleskeluluvaensa ja pääsyn suomalaisten veronmaksajien Kela-kassalle. (Ovat kyllä jo nyt siellä.)

        Vihreillä ei ole mitään muuta mielessä, kuin se, miten saavat työnnettyä kätensä ja suojattinsa kädet meidän taskuun.


    • Anonyymi

      Onneksi pääsin pois jo Jyväskylästä...ahdistava kylä missä ei pääse töihin ilman suhteita lainkaan..

      • Anonyymi

        toinen on tampere


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen on tampere

        siis että suhteilla pääsee töihin


    • Anonyymi

      Aika törkeetä.

    • Anonyymi

      Kelatakseilla vanhukset lääkäriin. Taksiseteleitäkin vanhukset saavat.
      Sinun täytyy tietää minne mamuja kuskataan. Koululaisiakin kuskataan takseilla.

      • Anonyymi

        Niitä kuskataan ostoksille Kelan rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kuskataan ostoksille Kelan rahoilla.

        ... ja Kela maksaa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja Kela maksaa kaikki.

        Kauppias rikastuu ja veronmaksaja köyhtyy


    • Anonyymi

      Tämä on positiivistarasismia.
      Kiitos vihreiden.

    • Anonyymi

      Näin se menee, ei niitä turhaan kunniakansalaisiksi kutsuta. Kukaan ei tuolla momentilla ole koskaan sanonut ettei ole rahaa. Touhu on ylittänyt aikoja sitten kaiken järjellisyyden rajat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe