Onko s-pankki vieläkin ainoa suomalainen pankki joka tarjoaa ilmaiset peruspalvelut(tili kortti nettipankki)?
S-pankki ilman kilpailijaa edelleen?
7
2211
Vastaukset
- Anonyymi
'Onko s-pankki vieläkin ainoa suomalainen pankki joka tarjoaa ilmaiset peruspalvelut(tili kortti nettipankki)?'
Kilpailijoita vaikka kuinka netissä:
N26, Revolut, Wise, Crypto.com
Suomessa S-Pankki kerännyt asiakaskunnan
jonka palvelut sopii kaupan oheen hyvin. S-Pankin ilmaisuuden tarjoaa vihreä Visa.- Anonyymi
Ainoa negatiivinen puoli näissä ulkomaan pankeissa on e-laskun puute. Muutoin en koskisi edes pitkällä tikulla suomen epämääräisiä maksuja kerääviin roskapankkeihin.
S-pankki Revolut/N26 on kyllä täydellinen yhdistelmä. S-pankki laskujen maksuun ja kaikki muu rahaliikenne euroopan parhaimpien pankkisovellusten/pankkipalvelujen kautta. Totta kai täysin veloituksetta. - Anonyymi
"N26, Revolut, Wise, Crypto.com"
Kuinka moni noista OIKEASTI on pankki?
Käsittääkseni Wise (ent. Transferwise) EI ole pankki!
Wise eroaa pankista siinä, että käsittääkseni Wisellä on sellainen sääntö, että vain sinä itse saat siirtää rahaa muussa pankissa olevalta tililtäsi Wisen tilillesi.
Eli toisin sanoen, muu henkilö (tai yritys) kuin sinä itse EI SAA siirtää rahaa sinun Wise-tilillesi.
Onko noissa muissa mainituissa (kuten N26 tai Revolut) täsmälleen samanlainen rajoitus kuin Wisellä ?
Eli Wise on eräänlainen rahan säilytys- / siirtopalvelu, mutta ei pankki, koska jos sinulla on aito pankkitili, niin pankki ei rajoita sitä, kenellä on oikeus maksaa rahaa pankkitilillesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wise eroaa pankista siinä, että käsittääkseni Wisellä on sellainen sääntö, että vain sinä itse saat siirtää rahaa muussa pankissa olevalta tililtäsi Wisen tilillesi.
Eli toisin sanoen, muu henkilö (tai yritys) kuin sinä itse EI SAA siirtää rahaa sinun Wise-tilillesi.
Onko noissa muissa mainituissa (kuten N26 tai Revolut) täsmälleen samanlainen rajoitus kuin Wisellä ?
Eli Wise on eräänlainen rahan säilytys- / siirtopalvelu, mutta ei pankki, koska jos sinulla on aito pankkitili, niin pankki ei rajoita sitä, kenellä on oikeus maksaa rahaa pankkitilillesi.Revolutilla sekä N26:lla on eurooppalaimen pankkilisenssi joten nämä ovat täysiverisiä pankkeja joilla on esim 100 000e talletussuoja yms.
Wisella on e-money lisenssi ja rahat siirtyvät ilman huolia edestakaisin niin yksityisille kuin yrityksille. Wise tietysti blokkaa epäilyttävät siirrot aivan kuten myös suomipankit rahanpesulain nojalla. Wisea ei kuitenkaan pääasiallisen pankkina kannata käyttää koska pankkilisenssi uupuu. - Anonyymi
Niin, mutta avaaja kyseli kategoriassa suomalainen pankki, eli mistä nuo kilpailijoina mainitut ovat kotoisin?
"Onko s-pankki vieläkin ainoa suomalainen pankki joka tarjoaa ilmaiset peruspalvelut(tili kortti nettipankki)?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Wise on eräänlainen rahan säilytys- / siirtopalvelu, mutta ei pankki, koska jos sinulla on aito pankkitili, niin pankki ei rajoita sitä, kenellä on oikeus maksaa rahaa pankkitilillesi.,Käsittääkseni Wise (ent. Transferwise) EI ole pankki!
Wise eroaa pankista siinä, että käsittääkseni Wisellä on sellainen sääntö, että vain sinä itse saat siirtää rahaa muussa pankissa olevalta tililtäsi Wisen tilillesi.,
Riippuu tuotteesta, nykyinen multi-currency tuote toimii pankkitiliä tavoin. Itse testannut
Kaikkia neopankkeha & ottaa rahaa vastaan kaikkialta, siis myös Wise.
...
https://wise.com/gb/multi-currency-account/
...
Oma lukunsa on viikinkipankit kuten Svea, BankNorwegian jolla maksajarajoituksia.
Kuten Crypto.com, DeGiro joilla rajoituksia myös.
- Anonyymi
Maksuttomia peruspalveluita saa monesta muustakin pankista, kunhan siihen vaadittavat ehdot täyttyvät.
Jossain pankissa ehtona on riittävän isot lainat tai sijoitukset, S-pankissa se on osuuskunnan jäsenyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869