Siitä huolimatta Yle ajaa heidän asiaansa. Kaikille paperittomille oleskelulupa suomeen ja terroristit suomeen roudannut Haavisto presidentiksi
Vihreiden kannatus enää 9%
22
98
Vastaukset
- Anonyymi
Suunta on oikea. Kohta 3%
- Anonyymi
Vielä 9%, valitettavasti.
- Anonyymi
Yhdeksän prosenttia on kymmenkertaisesti liikaa.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006269849.html
Hakeeko vihreät jytkyä ajamalla 3000 paperittomalle sotilaskarkurille, joiden taustat tutkittu ja todettu että ei tarvetta turvapaikkaan, oleskelulupaa suomeen. - Anonyymi
Yle pitää lakkauttaa kokonaan. Muuta ei voida, koska ei ole puolueeton ja vastuullinen media. Meille riittää hyvin pelkästään STT:n uutiset, emme tarvitse Yleä.
- Anonyymi
Hullummaksi vain menee ja rahaa löytyy näihin vihreiden hullutuksiin...
Kyllä siinä patrioottien ja upseerikunnan alahuulet alkavat väpättämään, jos Suomen presidentiksi, sekä puolustusvoimien ylipäälliköksi valitaan homosivilipalvelumies.
- Anonyymi
Onhan nykyään papeina ja piispoinakin lesboja. Suomi ja varsinkin hesa ei ole ollut koskaan itsenäisyytensä aikana näin rappiolla kuin 2000-luvulla.
Muistatte varmaan, kuka mädätyksen ja rappion aloitti vuonna 2000.
Tai aloitti ja aloitti. Ko. paskaläjä on mädättänyt Suomea eka parkaisustaan lähtien hesan kalliossa.
2000-luvulla syntyneet älkää vaivautuko kommentoimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nykyään papeina ja piispoinakin lesboja. Suomi ja varsinkin hesa ei ole ollut koskaan itsenäisyytensä aikana näin rappiolla kuin 2000-luvulla.
Muistatte varmaan, kuka mädätyksen ja rappion aloitti vuonna 2000.
Tai aloitti ja aloitti. Ko. paskaläjä on mädättänyt Suomea eka parkaisustaan lähtien hesan kalliossa.
2000-luvulla syntyneet älkää vaivautuko kommentoimaan.Ja puolustusvoimien ylipäällikkönä oli 12 vuotta armeijaa käymätön, DDR:n tunnustamiskomiteaan kuulunut lesbo, joka sanoi että Suomi pitää liittää Neuvostoliittoon.
- Anonyymi
Kyllä kapiaisten alahuulien väpätys loppuu, kun suomalaiset kustantaa heille uudet F-35 leikkikalut.
- Anonyymi
Kyllä pienellä kannatuksella saadaan paljon pahaa aikaseksi, tuoho eivät edes persut pysty.
- Anonyymi
Suomessa ei tulisi olla yhtään VIHREÄT puolueen äänestäjää.
Vihreät ovat entisiä Taistolaisia äkkivääriä kommunisteja,
Vihreiden mukaan sähkövoimaloita ei tarvita koska sähkö tulee pistorasiasta! - Anonyymi
Ei noin vähäväkisen pienen puolueen pitäisi saada päättää mistään.
- Anonyymi
Ilman Yleä vihreitä ei enää olisi edes olemassa.
- Anonyymi
Aivan turha maahanmuutto puolue
- Anonyymi
Yle antaa myös 9% vämemmistöille tukea ja hyvä niin
- Anonyymi
Alppilan vihreät siiderivalas vegaanit haluaa nuo sotilaskarkurit komentamaan itseään
- Anonyymi
Ei paperittomia oman onnensa nojaan jätetä kun he aikanaan saavat paperit. Heille on työllistymistä edistävää koulutusta ja aikanaan verokortti. Tärkeintä heille on löytää maahanmuuttajataustaiset taustatukijoukot jo aiemmin paperit saaneista ja työllistyneistä.
Heidän unelmansa eivät eroa kantasuomalaisten joskus jopa liian kaukaisilta tuntuvista unelmista. Oma koti, mielellään puutarhalla, korea auto, kaunis suomalainen kuuliainen vaimo, ulkomaanmatkoja, mielekäs harrastus tai kaksi. Ja myöhemmin sitten vakiintuminen hyväksi perheenisäksi joka valmentaa niin omaa poikaa kuin korttelin muitakin niin kantasuomalaisia kuin maahanmuuttajataustaisia nappuloita jalkapallossa.- Anonyymi
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos
- Anonyymi
Sanna Ukkolan ohjelmassa eilen yhtenä vieraana ollut vihreiden nuorten puheenjohtaja takaa, että tulevaisuudessa alamäki jatkuu entistä jyrkempänä.
- Anonyymi
Millä tavalla YLE ajaa heidän asiaansa?
- Anonyymi
Tuomalla esiin vihreiden suosimia asioita ja edistämällä niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693