Miksi jumala ei riko konettani?

Täällä on kerrottu että aitolaisten jumala seuraa palstaa. Väitettiin jopa että Thaimaan luolapoikien pelastuminen johtui siitä, että palstalla rukoiltiin heidän puolestaan.

No se nyt vain kyllä ihmetyttää että miksi ihmeessä jumalanne ei sitten riko minun - tai muiden pilkkaajien - tietokonetta? Miksi hän sallii koko ajan "härskin" herjan heiton?

Ainakin palstan fundut ovat sitä mieltä, että kun kyselee kriittisiä, että kyse on jumalan pilkkasta. Joten miksi jumala ei riko konettani? Sen jälkeen meikäläisen olisi vaikea tänne kirjoitella yhtään mitään.

14

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

IR, kuuppasi näyttää taas olevan ihan sekaisin.
      🤪

• Anonyymi

Hmm. Ainakin aikaisemmin kun olin tuolla hellaripalstalla ja koneeni meni jumiin niin eräs sen palstan fundu kiirehti kertomaan, että se oli jumalan kosto. Että lopeta pilkkaaminen niin sen jälkeen koneenikin pysyy kunnossa.

• Anonyymi

"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"

Jos Jumala rikkoisi kaikkien niiden ihmisten tietokoneet, jotka pilkkavat Häntä tai tekevät syntiä, maailmassa ei olisi yhtään toimivaa tietokonetta.

• Anonyymi

"Jos Jumala rikkoisi kaikkien niiden ihmisten tietokoneet, jotka pilkkavat Häntä tai tekevät syntiä, maailmassa ei olisi yhtään toimivaa tietokonetta."

Ei Jumala voi rikkoa tietokoneita. Tietokoneet eivät ylety Jumalan toiminta alueelle, ei Hän edes tiedä mikä on auto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos Jumala rikkoisi kaikkien niiden ihmisten tietokoneet, jotka pilkkavat Häntä tai tekevät syntiä, maailmassa ei olisi yhtään toimivaa tietokonetta."

Ei Jumala voi rikkoa tietokoneita. Tietokoneet eivät ylety Jumalan toiminta alueelle, ei Hän edes tiedä mikä on auto!

"Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. "

• Anonyymi kirjoitti:

"Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. "

Kaljuja pitkätukkia kulkee kaupungilla huomattavan tiuhaan, lieneekö epäjumala laskiessaan pääkarvoja nyppinyt ne saman tien pois?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Kaljuja pitkätukkia kulkee kaupungilla huomattavan tiuhaan, lieneekö epäjumala laskiessaan pääkarvoja nyppinyt ne saman tien pois?

Eniten voimaa ja valtaa on sillä, jonka tarvitsee sitä vähiten käyttää.

• Anonyymi

"miksi Jumala ei riko konettani"

pidät siis Jumalaa jonakin renkinä, kun itsekurisi ei riitä, niin Jumala on joku juoksupoika aloittajalle, "kun en pysty, tee sinä Jumala . . .

ota VASTUU asioista jotka kuuluu SINULLE.

• No jos olet tätä mieltä niin älä sitten täällä pelottele ihmisiä, että jumala kostaa.

• Anonyymi

Lähde helvettiin?

• Anonyymi

Jumalalla on kiire tarkkailla mitä ihmiset tekevät makuuhuoneissaan ja hämärillä parkkipaikoilla. Jos siltä harrastukselta liikenisi aikaa, niin hän kyllä ilmaisisi itsensä jotenkin, mikä sitten lopettaisi kaiken uskontopilkan, steismin ja väärät uskonnot.

• Jumala pyyhkii pölytkin mun koneeltani joka aamu, kiitän ja pokkaan.

• Anonyymi

> No se nyt vain kyllä ihmetyttää että miksi ihmeessä jumalanne ei sitten riko minun - tai muiden pilkkaajien - tietokonetta? Miksi hän sallii koko ajan "härskin" herjan heiton?

"halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
      Room. 2:4-6

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1284
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      881
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      736
    Aihe