Mitä jos päätyy kolariin

Anonyymi

Jos päätyy kolariin niin, että koko auto ja siellä olevat tavarat, esim käsilaukku tai puhelin ei mene ihan tuusannuuskaksi, eikä pala, pelastetaanko ne tavarat sieltä autosta sitten sen ihmisen jälkeen?
Myönnän olevani siinä suhteessa materialisti, että jos joudun kolariin ja menetän kaikki tavarat, jotka olisivat olleet pelastettavissa, kuolisin todennäköisesti siihen stressiin ja ahdistukseen, joka niiden menettämisestä aiheutuu. Puhelimesta kun löytyy niin paljon valokuvia ja muuta, jota ei vain voi/halua menettää (myös esim kaikki pankkikortit, henkkarit jne jne) että koko elämä sen kolarin jälkeen parantumisen lisäksi menee ylösalaisin ja vaikeammaksi. Lisäksi jos mukana on vaikka kaikki vaatteet mitä omistaa tai joku tärkeä esine lapsuudesta (esim. Minun pehmonalleni, jonka sain ollessni yksivuotias), otetaanko ne kaikki talteen ja annetaan takaisin??

10

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun on paras olla vaan kotona tai laitoksessa neljän seinän sisällä.

• Anonyymi

Sinua se Pelle Hermanni nyt alkaa kiusoittelemaan

• Anonyymi

Ohhoh onpas täällä kummaa porukkaa. Ei edes kysymykseen osattu vastata :D
        Nomutta kuitenkin, netin keskustelupalstoilta on helpoin kysyä kysymyksiä, joihin muualta en vastausta löydä. Itse tällä aloituksellani pyrin osaltaan lieventämään omaa materialistista ahdistustani liikenneonnettomuuksia kohtaan, koska tiedostan hyvinkin, että esimerkiksi kolarit ovat hyvin mahdollisia etenkin talvisin liukkaalla.
        Tietämättömyys se on kivuliasta, kun ei tiedä, mitä joissain tilanteissa tapahtuu.
        Enkä todellakaan usko, että materialistit kuuluvat hullujenhuoneelle. Varmasti tämä maa on täynnä ihmisiä, jotka tulipalossakin miettisivät nopeasti, pystyvätkö he pelastamaan valokuva-albuminsa.
        Tässä maailmassa kun on muunkinlaisia ihmisiä kuin sinä :)
        -Ap

• Anonyymi

Kyllä sieltä kaikki arvokas kerätään talteen, tietenkin.

• Anonyymi

Koska tulee seuraava näin tärkeä aloitus?

• Anonyymi

Tiedän erään tapauksen jossa poliisi poisti autosta tavarat. Joskus on myös järjestetty vartiointi riippuen kuormasta raskaassa kalustossa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yleensä ensimmäinen paikalle sattuja kerää nuo kaikki talteen etteivät rosvot vie.
      Mitä sitä ihmisistä välittämään vaan kaikki arvokas materiaali on tärkeämpää.

• Anonyymi

"Yleensä ensimmäinen paikalle sattuja kerää nuo kaikki talteen etteivät rosvot vie."
        Tai siis kerää eli rosvoaa tavarat itselleen.
        siten on häkeen soittamisen aika.

• Anonyymi

Rahat puhelin ja sitten henki jos on vielä tallella … siinä on järjestys viemiseen sanoi piru orrelta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe