On taas aika, kun Harjavallan lahtaamo Sairaalatie 14 pyytää opiskelijoita kesätöihin.
Ensimmäisen vuoden opiskelijat saavat toimia osastojen ylilääkäreinä 3 kk ajan, ja saavat siitä opintopisteitä.
Heillä on täydet oikeudet potilaisiin ja heidän lääkityksiinsä ilman valvontaa. Heillä on täydellinen vastuuvapaus, koska kukaan ei saa tietää että opiskelijat saavat lainvastaisesti toimia ylilääkäreidenkin kesälomatuuraajina. Näin sairaala säästää huomattavasti.
Jos paikat eivät täyty, voidaan tilapäisesti katsoa läpi sormien, ja palkata joku täysi-ikäinen, joka on ajatellut ehkä hakutua alan kouluun joskus tulevaisuudessa. Sekin riittää jos on katsonut aktiivisesti television laadukkaita amerikkalaisia sairaalasarjoja kuten Good Doctor, tai Teho-osasto.
Tänä vuonna hakemukset tulee toimittaa suoraan työpaikalle ja kirjallisena. Näin
Harjavallan lahtaamoon kesätyöhön
8
1210
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ala-asteella opetetaan että ei saa kiusata.
- Anonyymi
Samoin ala-asteella opetetaan ihmis- ja perusoikeuksien noudattaminen.
- Anonyymi
Siksi palkat on hyvät, että saa hyvää aikaan.
- Anonyymi
Hautaustoimistot valmistautuvat ajoissa laitoksen kesäsesonkiin. Palkataan kesäksi lisää kuljettajia sekä kaivajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaustoimistot valmistautuvat ajoissa laitoksen kesäsesonkiin. Palkataan kesäksi lisää kuljettajia sekä kaivajia.
Myos VR.n ratatyömiehet ovat varautuneet opiskelijoiden saspumiseen, ja ostaneet varalle pikkulusikoita, joilla voivat sitten kaapia ratapenkalta näiden junan alle hyppineiden jäännöksiä.
- Anonyymi
Junaradalle meno on kielletty.
- Anonyymi
Niin on keskushermoston myrkyttäminenkin. Mutta molempia tapahtuu, siinä järkestyksessä että ensin myrkytetään keskushermosto, sitten juostaan junan alle että saadaan myrkyn kauhut loppumaan.
Sairaalatie 14 toimii näin. Poliisiautolla sisään, ruumisautolla ulos. Haapasalo go lund. - Anonyymi
Asialinjalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413