Minulla on ollut aika turhaa ajankäyttöä kun olen käynyt sairaanhoitajan ja lääkärin vastaanotoilla. Siellä lyödään pilleriresepti käteen ja se on siinä. Psykologin tukea ei ole lainkaan eikä apua vieroitusoireisiin - pelkkä lääke joka vie ilon alkoholista.
Onko joku saanut oikeaa apua A-klinikalta?
9
886
Vastaukset
- AnonyymiTuollainenkin vaihtoehto näyttäs olevan tarjolla, a-koukku.fi. Ainakin jos asut Uusimaan suunnilla... - AnonyymiVois olla hyväkin kun vois samalla saaha tukea ahistuksiin ja masenteluihin. Tuolleen tiimityönä samanhenkisessä porukassa vois onnistuakin lopettaan. Tai ainaki vähentään turvarajoille. 
 Jos juo itekseen himassa tai kaik kaverit juo ni melko vaikee lopetraa ite juomista.

- AnonyymiMinä sain aikoinaan avun, ensin lääkkeitä, sitten viikon sairaalahoito. Kun katselin ja kuuntelin niitä itseäni vaikeammassa tilanteessa olevia kurjia olentoja, syntyi ajatus, etten halua enää koskaan palata sinne. 
 Enkä palannut! Retkahduksia tuli, mutta niistä noustiin. Enää alkoholi ei merkitse eikä ole merkinnyt vuosiin minulle mitään erityistä.
 Tiedän kuitenkin, että taipumus elää edelleen. Siksi en koskaan ota kahta lasia enempää. Elämä on parasta selvin päin ja kirkkain silmin.
 Mikään hoito ei auta, jos oma tahto elää täysipainoista elämää selvin päin puuttuu. Ei krapuloita, ei tyhmyyksiä, ei rahattomuutta, ei pidätyksiä, vaan normaalia elämää kotona, työssä, lomalla ja harrastuksissa. Kaikki hyvin!- AnonyymiNiin, siihen normaaliin elämään ei kuulu alkoholi! Hauskempaa on ilman, täysissä järjissä joka tilanteessa! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin, siihen normaaliin elämään ei kuulu alkoholi! Hauskempaa on ilman, täysissä järjissä joka tilanteessa! Tipaton tammikuu riittää. 
 Elämä on tylsää ilman viinaa.
 kuppi-ukko
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tipaton tammikuu riittää. 
 Elämä on tylsää ilman viinaa.
 kuppi-ukkoLäträäminen on aikansa hauskan puolella kunnes sitten lakkaa olemasta.. 
 Mä join jo
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Läträäminen on aikansa hauskan puolella kunnes sitten lakkaa olemasta.. 
 Mä join joPien tauon jälkeen mukavaa otella taas. 
 Krapulakaan ei haittaa, sitä voi korjata.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pien tauon jälkeen mukavaa otella taas. 
 Krapulakaan ei haittaa, sitä voi korjata.Tavanomaista alkoholistin itsepetosta mihin et itsekään usko. Totuus on et sulla päätä särkee, ahdistaa, nukut huonosti, ilmavaivoja ja sairaalloisen löysä uloste, mikään ei tunnu miltään jos et ota alkoholia, mitään et saa aloitetuksi ilman alkoholia, toivot että voisit taas löytää elämään aidon ilon ilman alkoholia, hiukan jo pelkäät sairastuvasi vakavasti alkoholin takia... Vai mitä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tavanomaista alkoholistin itsepetosta mihin et itsekään usko. Totuus on et sulla päätä särkee, ahdistaa, nukut huonosti, ilmavaivoja ja sairaalloisen löysä uloste, mikään ei tunnu miltään jos et ota alkoholia, mitään et saa aloitetuksi ilman alkoholia, toivot että voisit taas löytää elämään aidon ilon ilman alkoholia, hiukan jo pelkäät sairastuvasi vakavasti alkoholin takia... Vai mitä? Voip olla, sota tulossa... nopiasti siis känni päälle. Hiekka tiimalasissa käy vähiin. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321