Onko joku saanut oikeaa apua A-klinikalta?

Anonyymi

Minulla on ollut aika turhaa ajankäyttöä kun olen käynyt sairaanhoitajan ja lääkärin vastaanotoilla. Siellä lyödään pilleriresepti käteen ja se on siinä. Psykologin tukea ei ole lainkaan eikä apua vieroitusoireisiin - pelkkä lääke joka vie ilon alkoholista.

9

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollainenkin vaihtoehto näyttäs olevan tarjolla, a-koukku.fi. Ainakin jos asut Uusimaan suunnilla...

      • Anonyymi

        Vois olla hyväkin kun vois samalla saaha tukea ahistuksiin ja masenteluihin. Tuolleen tiimityönä samanhenkisessä porukassa vois onnistuakin lopettaan. Tai ainaki vähentään turvarajoille.
        Jos juo itekseen himassa tai kaik kaverit juo ni melko vaikee lopetraa ite juomista.


    • Anonyymi

      Minä sain aikoinaan avun, ensin lääkkeitä, sitten viikon sairaalahoito. Kun katselin ja kuuntelin niitä itseäni vaikeammassa tilanteessa olevia kurjia olentoja, syntyi ajatus, etten halua enää koskaan palata sinne.
      Enkä palannut! Retkahduksia tuli, mutta niistä noustiin. Enää alkoholi ei merkitse eikä ole merkinnyt vuosiin minulle mitään erityistä.

      Tiedän kuitenkin, että taipumus elää edelleen. Siksi en koskaan ota kahta lasia enempää. Elämä on parasta selvin päin ja kirkkain silmin.

      Mikään hoito ei auta, jos oma tahto elää täysipainoista elämää selvin päin puuttuu. Ei krapuloita, ei tyhmyyksiä, ei rahattomuutta, ei pidätyksiä, vaan normaalia elämää kotona, työssä, lomalla ja harrastuksissa. Kaikki hyvin!

      • Anonyymi

        Niin, siihen normaaliin elämään ei kuulu alkoholi! Hauskempaa on ilman, täysissä järjissä joka tilanteessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siihen normaaliin elämään ei kuulu alkoholi! Hauskempaa on ilman, täysissä järjissä joka tilanteessa!

        Tipaton tammikuu riittää.
        Elämä on tylsää ilman viinaa.

        kuppi-ukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipaton tammikuu riittää.
        Elämä on tylsää ilman viinaa.

        kuppi-ukko

        Läträäminen on aikansa hauskan puolella kunnes sitten lakkaa olemasta..

        Mä join jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läträäminen on aikansa hauskan puolella kunnes sitten lakkaa olemasta..

        Mä join jo

        Pien tauon jälkeen mukavaa otella taas.
        Krapulakaan ei haittaa, sitä voi korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pien tauon jälkeen mukavaa otella taas.
        Krapulakaan ei haittaa, sitä voi korjata.

        Tavanomaista alkoholistin itsepetosta mihin et itsekään usko. Totuus on et sulla päätä särkee, ahdistaa, nukut huonosti, ilmavaivoja ja sairaalloisen löysä uloste, mikään ei tunnu miltään jos et ota alkoholia, mitään et saa aloitetuksi ilman alkoholia, toivot että voisit taas löytää elämään aidon ilon ilman alkoholia, hiukan jo pelkäät sairastuvasi vakavasti alkoholin takia... Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavanomaista alkoholistin itsepetosta mihin et itsekään usko. Totuus on et sulla päätä särkee, ahdistaa, nukut huonosti, ilmavaivoja ja sairaalloisen löysä uloste, mikään ei tunnu miltään jos et ota alkoholia, mitään et saa aloitetuksi ilman alkoholia, toivot että voisit taas löytää elämään aidon ilon ilman alkoholia, hiukan jo pelkäät sairastuvasi vakavasti alkoholin takia... Vai mitä?

        Voip olla, sota tulossa... nopiasti siis känni päälle. Hiekka tiimalasissa käy vähiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe