Jumalan sana tuomitsee

Anonyymi

Suomen pakanalaitoksen oikeustaju ja ymmärrys on jätetty kelvottomien naisten varaan. Hyvä sekin, kun miehet, jos heillä on valaistuneet silmät näkevät Räsäsen tapauksessa että oikeuslaitos on sekin kirkon ohella annettu naisten käsiin. Miehet eivät halua tehdä itsestään narreja, mutta naisilta se käy hyvin. En minä muuta halua sanoa etten heitä loukkaisi, mutta omiin kokemuksiini perustaen tuomittuna jälkikäteen Jumala rankaisi väärää tuomaria. Tiesin etten saa kostaa, mutta varmistin sen että kosto on Herran ja sanansa mukaan Hän tahtoo kostaa ja niin tapahtui. Räsäsen tapaukseen en puutu vain siihen, miksi pakanalaitos ei kohota huutoaan taivaaseen syyttämällä Jumalaa ja Hänen sanaansa, ovathan hekin kastettuja ja kirkon jäseniä? Ehkä Jumala astuu alas taivaasta ja antaa lupaamansa tuomion jumalattomille.

19

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattu. Nainen on houkka, joka ei mitään ymmärrä.

      Päivi on nainen.

      • Onko tässä jätettävä Raamattu pois?


      • Anonyymi

        Raamattu puhuu houkka naisista ja sanoo toisessa kohdin: ei mikään niin suuri pahuus kuin vaimon pahuus. Se on koettu sanon minä. Sosiaalityöntekijöissä on niitä riivattuja naisia mikäli ymmärrän oikein että houkka tarkoittaa riivattua?


      • Nytkö Raamattu ei kelpaa? Kun nainen ei mitään ymmärrä. Eikä heitä lasketa lukumäärään.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Nytkö Raamattu ei kelpaa? Kun nainen ei mitään ymmärrä. Eikä heitä lasketa lukumäärään.

        Siitä huolimatta OIet nàismainen homo ja Päivi hyväksyy sen.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Nytkö Raamattu ei kelpaa? Kun nainen ei mitään ymmärrä. Eikä heitä lasketa lukumäärään.

        Lasketaanko sinua kun kimitãt kuin wanha ãmmä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä huolimatta OIet nàismainen homo ja Päivi hyväksyy sen.

        Ymmärrä, että se Jumalan ilmoitus ihmisille, että nainen ei mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Ymmärrä, että se Jumalan ilmoitus ihmisille, että nainen ei mitään ymmärrä.

        tekisit välillä ristipistotöitä taikka ompelisit nenäliinoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tekisit välillä ristipistotöitä taikka ompelisit nenäliinoja.

        Eikö Jumalan ilmoitus saa kiinnostaa?


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Ymmärrä, että se Jumalan ilmoitus ihmisille, että nainen ei mitään ymmärrä.

        Torre todisti vain, ettei ymmärrä lukemaansa . Sananlaskut eivät ole Jumalan puhetta. Kirja sisältää Lähi-Idän alueelta kerättyä käytännöllistä filosofiaa ja elämänviisautta, ja kokoaa yhteen aikansa yleisiä sanontoja.

        Kyseinen sananlasku kuuluu: "Tyhmyys on nainen, LEVOTON JA YKSINKERTAINEN, eikä hän mistään mitään tiedä". Puhe on siis tietyntyyppisestä naisesta. Sananlaskuista löytyy myös "kelpo vaimon ylistys", joka kertoo aikaansaavasta, älykkäästä ja itsenäisiä bisnespäätöksiä tekevästä naisesta, josta mies tuntee ylpeyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torre todisti vain, ettei ymmärrä lukemaansa . Sananlaskut eivät ole Jumalan puhetta. Kirja sisältää Lähi-Idän alueelta kerättyä käytännöllistä filosofiaa ja elämänviisautta, ja kokoaa yhteen aikansa yleisiä sanontoja.

        Kyseinen sananlasku kuuluu: "Tyhmyys on nainen, LEVOTON JA YKSINKERTAINEN, eikä hän mistään mitään tiedä". Puhe on siis tietyntyyppisestä naisesta. Sananlaskuista löytyy myös "kelpo vaimon ylistys", joka kertoo aikaansaavasta, älykkäästä ja itsenäisiä bisnespäätöksiä tekevästä naisesta, josta mies tuntee ylpeyttä

        "Kyseinen sananlasku kuuluu: "Tyhmyys on nainen, LEVOTON JA YKSINKERTAINEN, eikä hän mistään mitään tiedä"."

        Juuri näin sillä tyhmyys on kuin nainen, joka on levoton ja yksinkertainen, eikä mistään mitään tiedä.

        Yhtä hyvin tässä kohdin voisi olla kuka tahansa, joka on levoton ja yksinkertainen, oppimaton eikä tiedä yhtään mistään mitään. Tällainen ihminen on siis tyhmä.


    • Anonyymi

      << En minä muuta halua sanoa etten heitä loukkaisi, mutta omiin kokemuksiini perustaen tuomittuna jälkikäteen Jumala rankaisi väärää tuomaria. Tiesin etten saa kostaa, mutta varmistin sen että kosto on Herran ja sanansa mukaan Hän tahtoo kostaa ja niin tapahtui.<<

      Tiedätkö, jos Jumalalla on kosto ja tuomio ja jopa avaimet helvettiin, kyseessä ei olekaan Jumala, vaan lammasten vaatteissa esiintyvä Saatana.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä tähän. Mitä teit, että jouduit tuomarin eteen vastaamaan tekemisistäsi? Miksi sinut tuomittiin? Ja nyt kaipaat sitten Saatanan apua kirotaksesi tuomarin 'Jumalan' nimeen, kuten tehtiin Jeesukselle ristillä Paavalin sanoin.


    • Anonyymi

      <<Ehkä JUMALA ASTUU ALAS TAIVAASTA ja antaa lupaamansa tuomion jumalattomille.<<

      Ihan vain muistutukseni Raamatusta:

      Luuk. <<16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin. 17:20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, 17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, JUMALAN VALTAKUNTA ON SISÄLISESTI TEISSÄ"<<

      Jos Jumala ei ole sisäisesti sinussa, ei se myöskään 'astu alas taivaasta', vaan tulee paikalle kiroamalla niiden avaimien kanssa sieltä alhaalta tulisesta paikasta.

      • Anonyymi

        Lisäystä vielä. Aloitusviesti on erinomaisen hyvä esimerkki nyt siitä, että miten Perkele (Jeesuksen antama nimitys) esiintyy uskonnossa ja Raamatussa 'Jumala' nimisenä hahmona.


      • Miten se nyt on?

        Jumalan valtakunta on sisällisesti fariseuksissa.


    • Anonyymi

      Kuinka tuon ulkoistetun koston varmistit?

      -a-teisti-

      • Anonyymi

        en tiedän, että homma voidaan hoitaa vaikka woodoolla kera nuppineulojen, mutta miten homma hoidetaan kristinuskossa?

        -a-teisti-


    • Anonyymi

      "Kyseinen sananlasku kuuluu: "Tyhmyys on nainen, LEVOTON JA YKSINKERTAINEN, eikä hän mistään mitään tiedä"."

      Juuri näin sillä tyhmyys on kuin nainen, joka on levoton ja yksinkertainen, eikä mistään mitään tiedä.

      Yhtä hyvin tässä kohdin voisi olla kuka tahansa, joka on levoton ja yksinkertainen, oppimaton eikä tiedä yhtään mistään mitään. Tällainen ihminen on siis tyhmä.

      Jumala valitsi tähän naisen, koska nainen lankesi ensin syntiin. Näin siis itse olen asian ajatellut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe