Vähän tohon edelliseen keskusteluun

Anonyymi

Ittekkin joskus omissa ilkeissä mietteissä kun itellä menee huonosti tulee sanottua rumasti. Minä kävin rippikoulun Reisjärven opistossa. Opiston peruspääoman antoi lapseton pariskunta. Heidän kotitalon paikkeilla oli tipula (lastenkoti). Opiston ruokalassa oli oli heidän muotokuvansa, mutta vielä hienompi oli heidän sanomansa. "Jos yksikään löytäis..." sitte oli piano tai flygeli ( sitä en muista) mutta kauniisti soi virsi; "Herralle kiitosta anna" ihan hyvin sitä söi vaikka rahalahjottajatkin muistaa miten on pettuleipää Räisälänmäellä syöty.

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tykkään myös virrestä; Jos maatamme ei rakenna. Romaneille ei oo ollut maata.

    • Anonyymi

      Myös tiellä ken vaeltaa on mun lempilauluja.(Viktor limimenkko) Kerran tulin Pietarsaaresta K okkolaan niin jouduin lopettaan puhelin kun humisi niin paljon. Tuli poliisit vastaan Ykspihlajan kohdalla. Sitten satamatiellä oli vilkut perässä. Pysähdyin ja Poliisi tuli pillin kanssa. Sanoin että puhuin puhelimeen. Poliisi sanoi että lopeta se. Lähin liikkeelle ja jatkoin viestittelyä.

    • Anonyymi

      Onneks en saanu sakkoja

      • Anonyymi

        Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.

        Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.

        Joskus se vaan lipsahtaa tuo Filharmonia-konsertto. Tarkoittaen kuitenkin ystävällismielisesti.


    • Anonyymi

      Ja hyvin on paikallaan kyseisen risteyksen vieressä oleva Länsipuiston tyrskypatsas. "Ihmisen suuruus ilmenee tavassa kohdata lähimmäisiään" se on kaupungin lääkärin Einar Cedebergin muistolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe