Ittekkin joskus omissa ilkeissä mietteissä kun itellä menee huonosti tulee sanottua rumasti. Minä kävin rippikoulun Reisjärven opistossa. Opiston peruspääoman antoi lapseton pariskunta. Heidän kotitalon paikkeilla oli tipula (lastenkoti). Opiston ruokalassa oli oli heidän muotokuvansa, mutta vielä hienompi oli heidän sanomansa. "Jos yksikään löytäis..." sitte oli piano tai flygeli ( sitä en muista) mutta kauniisti soi virsi; "Herralle kiitosta anna" ihan hyvin sitä söi vaikka rahalahjottajatkin muistaa miten on pettuleipää Räisälänmäellä syöty.
Vähän tohon edelliseen keskusteluun
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tykkään myös virrestä; Jos maatamme ei rakenna. Romaneille ei oo ollut maata.
- Anonyymi
Myös tiellä ken vaeltaa on mun lempilauluja.(Viktor limimenkko) Kerran tulin Pietarsaaresta K okkolaan niin jouduin lopettaan puhelin kun humisi niin paljon. Tuli poliisit vastaan Ykspihlajan kohdalla. Sitten satamatiellä oli vilkut perässä. Pysähdyin ja Poliisi tuli pillin kanssa. Sanoin että puhuin puhelimeen. Poliisi sanoi että lopeta se. Lähin liikkeelle ja jatkoin viestittelyä.
- Anonyymi
Onneks en saanu sakkoja
- Anonyymi
Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.
Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.
Joskus se vaan lipsahtaa tuo Filharmonia-konsertto. Tarkoittaen kuitenkin ystävällismielisesti.
- Anonyymi
Ja hyvin on paikallaan kyseisen risteyksen vieressä oleva Länsipuiston tyrskypatsas. "Ihmisen suuruus ilmenee tavassa kohdata lähimmäisiään" se on kaupungin lääkärin Einar Cedebergin muistolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822