Ittekkin joskus omissa ilkeissä mietteissä kun itellä menee huonosti tulee sanottua rumasti. Minä kävin rippikoulun Reisjärven opistossa. Opiston peruspääoman antoi lapseton pariskunta. Heidän kotitalon paikkeilla oli tipula (lastenkoti). Opiston ruokalassa oli oli heidän muotokuvansa, mutta vielä hienompi oli heidän sanomansa. "Jos yksikään löytäis..." sitte oli piano tai flygeli ( sitä en muista) mutta kauniisti soi virsi; "Herralle kiitosta anna" ihan hyvin sitä söi vaikka rahalahjottajatkin muistaa miten on pettuleipää Räisälänmäellä syöty.
Vähän tohon edelliseen keskusteluun
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tykkään myös virrestä; Jos maatamme ei rakenna. Romaneille ei oo ollut maata.
- Anonyymi
Myös tiellä ken vaeltaa on mun lempilauluja.(Viktor limimenkko) Kerran tulin Pietarsaaresta K okkolaan niin jouduin lopettaan puhelin kun humisi niin paljon. Tuli poliisit vastaan Ykspihlajan kohdalla. Sitten satamatiellä oli vilkut perässä. Pysähdyin ja Poliisi tuli pillin kanssa. Sanoin että puhuin puhelimeen. Poliisi sanoi että lopeta se. Lähin liikkeelle ja jatkoin viestittelyä.
- Anonyymi
Onneks en saanu sakkoja
- Anonyymi
Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kävin vaihtaan sen fordin Hondaan. Heti puhutteli autoliikkeen pihassa kun rekkari alkoi T-E-I. HERRA SIUNATKOON TEITÄ JA VARJELKOON TEITÄ! Nyt se on tuolla lumihangessa.
Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin kyllä myönnän kun oot Kustaa-Adolfin kadun risteyksessä, oli jonoa. Mulla oli vilkku kääntyvien kaistalle jo valmiiksi, oli jonoa. Sitten perästä töötättiin. Mulla meni hermot toisesta töööttäyksestä. Menin pihalle. Tupakki lensi tuulilasille, mutten sulkia repinyt. Äiskällä oli kiire hakeen tenavaa ooppelinropposella musiikkiopetkuskesta. Vittu kun olin vihanen vielä enempi! Autokouluun käskin. Toivottavasti hänen lapsestaan tulee kapellimestari. Joskus se viha purkautuu suusanallisena soittokuntana, vaikkakin risteyksessä. Lapset ensin.
Joskus se vaan lipsahtaa tuo Filharmonia-konsertto. Tarkoittaen kuitenkin ystävällismielisesti.
- Anonyymi
Ja hyvin on paikallaan kyseisen risteyksen vieressä oleva Länsipuiston tyrskypatsas. "Ihmisen suuruus ilmenee tavassa kohdata lähimmäisiään" se on kaupungin lääkärin Einar Cedebergin muistolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262444
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762163Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 821675
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍231314En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71279Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41033
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918