Torvipossu-protesti jatkuu

Persujen kettupoikien torvipossu-tööttäily herättää hilpeyttä Helsingin suunnalla ja jokunen pillurallia kiertävä voi töräytellä muillakin paikkakunnilla.

Alkuperäiset suunnitelmat olivat valtavista rekkamarsseista, joilla olisi pysäytetty koko Helsinki.
Kaikki on kuitenkin heillä mennyt tähän saakka pieleen, eikä ensimmäistäkään rekkaa ole pojilta löytynyt.

Toivotaan etteivät nyt aiheuta mitään vahinkoa tai tulee taas kalliiksi heidän äideilleen.
ttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000008625051.html

18

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa satoja löytyä ympäri suomea vaik moni ei ois ikinä äänestys kopis käyny,joten sikäli oli typerä kommentti.

      • Anonyymi

        Muutama kymmenen oli eikä tosiaan he äänestä vaaleissa.
        On sen tason väkeä, että tuskin osaavat numeroa pyöräyttää.

        Vaatisivat sähköautoille latauspaikkoja ja halvempaa sähköä ja kaasua, kun pensa alkaa olla oikeasti loppu.
        Ei voi ostaa sähköautoa, kun puuttuu vielä ne 2 miljoonaa latauspaikkaa.


    • Anonyymi

      Oikeistopopulistinen torvisoittokunta. Torven takana toinen torvi.

      • Joku ulkopuolinen on kai keksinyt heille tuon osuva nimen "torviprotesti"
        Itse he eivät ole vielä tajunneet mitä torveilla tarkoitetaan.


    • Anonyymi

      Perssut kai luulivat voivansa käskeä kuljetusyrittäjiä tuomaan kalliit autonsa Helsinkiin seisomaan tyhjänpantiksi.

      • Juu, niin luulivat.
        Vähäkatteista hommaa se on ja olisi tosi kallista viedä autojansa sinne seisomaan ja sakotettaviksi.
        Ei siellä persuksien mielenosoituksessa ole enää muita kuin MV-lehden ja muiden vastaavien venäjämielisiä Putinin trolleja.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Juu, niin luulivat.
        Vähäkatteista hommaa se on ja olisi tosi kallista viedä autojansa sinne seisomaan ja sakotettaviksi.
        Ei siellä persuksien mielenosoituksessa ole enää muita kuin MV-lehden ja muiden vastaavien venäjämielisiä Putinin trolleja.

        Moniko autoilija olisi todellisuudessa ollut valmiina munaamaan itsensä totaalisesti tuossa protestissa? Siinä olisi usealta voinut ajosopimukset loppua kuin seinään.


    • Anonyymi

      ,Ainoastaan ennakkotieto mielenilmauksesta oli jossain mediassa.
      Itse tapahtuma oli niin vaisu, ettei mediakynnys ylittynyt.

      • Anonyymi

        Nyt poliisi on julkaissut järjestäjien nimetkin.


    • Anonyymi

      Pari hölmöä keskustelee keskenään, vaihtakaa puhelinnumeroita, niin ei tarvise naputella tekstiä tänne.

      • Anonyymi

        Terv. ansiotonSOTILAS, joka keskustelee joka päivä itsensä kanssa.

        Tää tiesmikäSOTILAS vois lakata herjaamisen!

        Terv.
        Viestimies cm. 1971


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terv. ansiotonSOTILAS, joka keskustelee joka päivä itsensä kanssa.

        Tää tiesmikäSOTILAS vois lakata herjaamisen!

        Terv.
        Viestimies cm. 1971

        Siis vm. 1971.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vm. 1971.

        Persujen torvisoittokunnassa on aina tilaa vielä yhdelle poliittiselle pöhkölle, kunhan rikosrekisteri on riittävän pitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen torvisoittokunnassa on aina tilaa vielä yhdelle poliittiselle pöhkölle, kunhan rikosrekisteri on riittävän pitkä?

        Mitä pidempi rikosrekisteri, sitä suurempi torvi.


    • Anonyymi

      Ei näyttänyt olevan yhtään meikäläisiä. Ei osunut silmään yhtään Porchea, Ferraria, Lamborghinia tai edes Teslaa.

    • Anonyymi

      Ei voi olla pensa kallista jos sitä on varaa polttaa täysin turhaan.

      • Äitiensä kukkarolla pojat käyneet.

        Autotkin heillä on sitä luokkaa penkin alle kurkkaamalla näkee pakoputken kunnon.


    • Anonyymi

      Tapahan se on sekin, kun tööttäilemällä kaikille ilmoittaa olevansa täysi torvi, ellei jopa idiootti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe