Persujen kettupoikien torvipossu-tööttäily herättää hilpeyttä Helsingin suunnalla ja jokunen pillurallia kiertävä voi töräytellä muillakin paikkakunnilla.
Alkuperäiset suunnitelmat olivat valtavista rekkamarsseista, joilla olisi pysäytetty koko Helsinki.
Kaikki on kuitenkin heillä mennyt tähän saakka pieleen, eikä ensimmäistäkään rekkaa ole pojilta löytynyt.
Toivotaan etteivät nyt aiheuta mitään vahinkoa tai tulee taas kalliiksi heidän äideilleen.
ttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000008625051.html
Torvipossu-protesti jatkuu
18
224
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa satoja löytyä ympäri suomea vaik moni ei ois ikinä äänestys kopis käyny,joten sikäli oli typerä kommentti.
- Anonyymi
Muutama kymmenen oli eikä tosiaan he äänestä vaaleissa.
On sen tason väkeä, että tuskin osaavat numeroa pyöräyttää.
Vaatisivat sähköautoille latauspaikkoja ja halvempaa sähköä ja kaasua, kun pensa alkaa olla oikeasti loppu.
Ei voi ostaa sähköautoa, kun puuttuu vielä ne 2 miljoonaa latauspaikkaa.
- Anonyymi
Oikeistopopulistinen torvisoittokunta. Torven takana toinen torvi.
Joku ulkopuolinen on kai keksinyt heille tuon osuva nimen "torviprotesti"
Itse he eivät ole vielä tajunneet mitä torveilla tarkoitetaan.
- Anonyymi
Perssut kai luulivat voivansa käskeä kuljetusyrittäjiä tuomaan kalliit autonsa Helsinkiin seisomaan tyhjänpantiksi.
Juu, niin luulivat.
Vähäkatteista hommaa se on ja olisi tosi kallista viedä autojansa sinne seisomaan ja sakotettaviksi.
Ei siellä persuksien mielenosoituksessa ole enää muita kuin MV-lehden ja muiden vastaavien venäjämielisiä Putinin trolleja.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Juu, niin luulivat.
Vähäkatteista hommaa se on ja olisi tosi kallista viedä autojansa sinne seisomaan ja sakotettaviksi.
Ei siellä persuksien mielenosoituksessa ole enää muita kuin MV-lehden ja muiden vastaavien venäjämielisiä Putinin trolleja.Moniko autoilija olisi todellisuudessa ollut valmiina munaamaan itsensä totaalisesti tuossa protestissa? Siinä olisi usealta voinut ajosopimukset loppua kuin seinään.
- Anonyymi
,Ainoastaan ennakkotieto mielenilmauksesta oli jossain mediassa.
Itse tapahtuma oli niin vaisu, ettei mediakynnys ylittynyt.- Anonyymi
Nyt poliisi on julkaissut järjestäjien nimetkin.
- Anonyymi
Pari hölmöä keskustelee keskenään, vaihtakaa puhelinnumeroita, niin ei tarvise naputella tekstiä tänne.
- Anonyymi
Terv. ansiotonSOTILAS, joka keskustelee joka päivä itsensä kanssa.
Tää tiesmikäSOTILAS vois lakata herjaamisen!
Terv.
Viestimies cm. 1971 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv. ansiotonSOTILAS, joka keskustelee joka päivä itsensä kanssa.
Tää tiesmikäSOTILAS vois lakata herjaamisen!
Terv.
Viestimies cm. 1971Siis vm. 1971.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vm. 1971.
Persujen torvisoittokunnassa on aina tilaa vielä yhdelle poliittiselle pöhkölle, kunhan rikosrekisteri on riittävän pitkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen torvisoittokunnassa on aina tilaa vielä yhdelle poliittiselle pöhkölle, kunhan rikosrekisteri on riittävän pitkä?
Mitä pidempi rikosrekisteri, sitä suurempi torvi.
- Anonyymi
Ei näyttänyt olevan yhtään meikäläisiä. Ei osunut silmään yhtään Porchea, Ferraria, Lamborghinia tai edes Teslaa.
- Anonyymi
Ei voi olla pensa kallista jos sitä on varaa polttaa täysin turhaan.
Äitiensä kukkarolla pojat käyneet.
Autotkin heillä on sitä luokkaa penkin alle kurkkaamalla näkee pakoputken kunnon.
- Anonyymi
Tapahan se on sekin, kun tööttäilemällä kaikille ilmoittaa olevansa täysi torvi, ellei jopa idiootti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483