Mikä vaikeus on Ukrainalla olla puolueeton ja ilman natokimaa? USA painostus?
Ukraina? Mihin menossa?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Eu ja USA lupailee miljoonia avustuksia!
Mitäs muuta haittaa NATO jäsenyydestä olisi Ukrainallekaan kuin Venäjälle korkeampi kynnys aiheuttaa nykyisen kaltaista tilannetta?
Nykyinen tilannehan kertoo meille, ettei mihinkään mitä Venäjän kanssa sopii voi luottaa. Venäjän turvallisuudelle olisi ensiarvoista kaikien sen naapureiden, Suomi mukaan lukien, NATO jäsenyys jolloin Venäjä voisi keskittyä oman maansa kuntoon laittamiseen rajojen ollessa turvattuna ainakin lännen puuolelta!
Kun nääs sielläkin siirtyvät vapaaseen demokratiaan, niin ei NATO ala sellaista maata ahdistelemaan!- Anonyymi
Miksi se Nto haluaa pyrkiä Ukrainaan? Venäjän porstuaan? Koko homman ydin.
- Anonyymi
Jos "Venäjään ei voi luottaa", niin vielä vähemmän Natoon, USA:n johdolla, voi luottaa.
Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen Nato on laajentunut entisiin NL:n maihin ja pyrkii koko ajan laajentumaan lisää. Miksi?
Ei suinkaan siksi, että se haluaisi suojella k.o. maita joltakin uhalta, vaan sotilaallisen ylivallan saamiseksi maapallolla. - Anonyymi
Oli suullinen sopimus, ettei Nato laajene itäänpäin. Nyt halutaankin kirjallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491