Halla-Aho tekemässä Suomesta vihollista

Perussuomalaisten Jussi Halla-Aho olisi asettumassa Venäjää vastaan viemällä aseita Suomesta Ukrainaan. Minkähän takia hän haluaa sotkea Suomen mukaan?

Minusta ei ole kovin isänmaallista sotkea Suomea kansainvälisiin konflikteihin.

14

107

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persun olisi parasta jättää kannanotot TP:lle. Sen luihut lausunnot nurkkiin katsellen
      kertovat paljon. Rehellinen ihminen pystyy katsomaan vastapuolta silmiin.
      Hahis on luihuillut aina peläten paljastuvansa ihan muuksi kuin mitä esittää
      julkisesti.

• Paras olisi ollut, jos Jussi olisi jäänyt tarjoilijaksi: tilaus, tarjoilu, rahastus.
        Olikohan hän hyvä tarjoilija?

• Anonyymi

Suomen yksinään ei pitäisi tehdä mitään. Suomi on EU:n jäsenmaa ja pitää pysyä
      yhteisessä rintamassa ja auttaa EU:n nimissä.

• Anonyymi

Suomen pitää erota eusta ja hoitaa suhteensa itsenäisenä valtiona, presidentiksi ei kelpaa sale, vaan joku vähemmän sotaisampi h

😃😃😁😁😋😋😎😍! enkilö

• Anonyymi

SANNA MARIN TEKEE VIHOLLISTA......pakotteet kun eivät tehoa.
      Hallan-aho puhuu asiaa ja Suomen turvallisuusdesta. Vieraan vallan alla suomalaiset kärsivät. Kuten pakolaistenkin.

• Anonyymi

Ei se ole venäjää vastaan vaan suvereenin Ukrainan puolesta. Siinnä on oleellinen ero.

Jos venäjä taas juoksee paikallaan olevaan miekkaan niin oma vika.

• Halla-ahon kommentit ovat ihan isänmaallisia ja ennen kaikkea moraalisesti viisaita.

Suomi on EUn jäsenenä sotkettu Suomen mukaan. Tämä on meidän oma asiamme kuten TP Niinistö totesi. EU tulee osallistumaan tarvittaessa Venäjän vastaisiin pakotteisiin ja hyvä niin. On erittäinkin isänmaallista puolustaa pienten valtioiden oikeuksia ja suvereniteettia. Tämän luulisi huomaavan, jos vaihtaa sanan Ukraina tilalle sanan Suomi.

Halla-ahon näkemyksiä voi toden teolla ensi kertaa puolustaa. Ne ovat paitsi isänmaallisia myös perustellun moraalisia tässä tapauksessa. Halla-ahon vastaisuuden ei kannata sumentaa silmiä. Minäkin olen useimmissa asioissa eri mieltä hänen kanssaan mutta en tässä.

Suomikin pitää sotkea tähän kv. konfliktiin, koska meidän etumme ei ole missään tapauksessa hyväksyä Venäjän roistovaltiomaista toimintaa. Me voimme jatkossa löytää sen edestämme, joten puoli on hyvä valita ajoissa.

• Anonyymi

Sivari Halla-aho länkyttää soolona mitä länkyttää. YHDESTÄKÄÄN persujen puolue- tai vaaliohjelmasta ei löydy tukea hänen öyhötykselleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivari Halla-aho länkyttää soolona mitä länkyttää. YHDESTÄKÄÄN persujen puolue- tai vaaliohjelmasta ei löydy tukea hänen öyhötykselleen.

Ei varmaan löydykään. Tämä on Halla-ahon yksityisajattelua. Se on vaan ollut niin, että siitä Halla-ahon ajattelusta on aina tullut nykypersujen linja.

Tällä kertaa toivonkin, että tästä tulisi persujen linja, koska se on ihan järkevää.

• Niin, Jussin ideana on valita puoli, joka johtaa vastakkainasetteluun.

Siinä on vain se huono juttu, että naapurin kanssa on toista tuhatta kilometriä yhteistä rajaa. Olikohan se Paasikiva joka sanoi, että pidetään ystävät lähellä ja viholliset kaukana.

Onkohan Jussi parempi tarjoilija kuin ulkoasianvaliokunnan pj?

• Siis Paasikivi

• Anonyymi

loogisuus ei ole foliohattujen suurimpia vahvuuksia.

• Anonyymi

Suomi on raukka mikäli ei auta Ukrainaa kun verenhimoinen diktaattori painaa päälle. Putin on uusi Hitler.

• Anonyymi

Sotaan vaan välittömästi kohti itää, saaraan järjestys pattitilanteeseen. Häkää päälle, hakaa!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe