pilluni on nyt teidän puolikahteen asti...sinä tiet aloituksen...laitanko sormen pilluuni vai en?
Hei panokaverit minne katositte....
19
1275
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin nuolla sun pimppiäsi
Minä haluasin sun kyrpää nuolla ja terskaa....imaista sen suuhuni....hyväillä kielellä terskan päätä...antaa kädellä vauhtia kyrvällesi kädellä...Haluatko että laitan sormet pilluun?
- Anonyymi
Laita sormi pilluun märkä naussitaan 56v mies
En mihinkään olen tässä....etki aikaa panna sormilla...ei kun menoksi sitten vain....montako laitan ensin? Aloittaja ehdottaa kuinka monta laita sisään pilluuni?
- Anonyymi
Laita kynttilä sisään. Sellainen pitkä!
Kynttilä ei ole niin kapeaa kynttilää....sormia kyllä löytyy...terottamaton lyijykynä kyllä löytyy...käykö sellainen?
- Anonyymi
se olis ihanaa.haluutko että runkkaan
kyrpää samalla ja hieron rintojas ja imen rintojas.tekstaile 0405493186Kyllä haluasin tyydyttää runkkaamalla sinun myrpää.....Kun hierot mun ryntäitä ja imet niitä...samalla runkkaan omaa pilluani....
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Tässä on minun numero 0458000761
Maistuuko päivä runkut
- Anonyymi
Laita sormi pilluun 56v mies whatsapp 0409320389
- Anonyymi
vieläkö kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797