pilluni on nyt teidän puolikahteen asti...sinä tiet aloituksen...laitanko sormen pilluuni vai en?
Hei panokaverit minne katositte....
19
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin nuolla sun pimppiäsi
Minä haluasin sun kyrpää nuolla ja terskaa....imaista sen suuhuni....hyväillä kielellä terskan päätä...antaa kädellä vauhtia kyrvällesi kädellä...Haluatko että laitan sormet pilluun?
- Anonyymi
Laita sormi pilluun märkä naussitaan 56v mies
En mihinkään olen tässä....etki aikaa panna sormilla...ei kun menoksi sitten vain....montako laitan ensin? Aloittaja ehdottaa kuinka monta laita sisään pilluuni?
- Anonyymi
Laita kynttilä sisään. Sellainen pitkä!
Kynttilä ei ole niin kapeaa kynttilää....sormia kyllä löytyy...terottamaton lyijykynä kyllä löytyy...käykö sellainen?
- Anonyymi
se olis ihanaa.haluutko että runkkaan
kyrpää samalla ja hieron rintojas ja imen rintojas.tekstaile 0405493186Kyllä haluasin tyydyttää runkkaamalla sinun myrpää.....Kun hierot mun ryntäitä ja imet niitä...samalla runkkaan omaa pilluani....
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Tässä on minun numero 0458000761
Maistuuko päivä runkut
- Anonyymi
Laita sormi pilluun 56v mies whatsapp 0409320389
- Anonyymi
vieläkö kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379