pilluni on nyt teidän puolikahteen asti...sinä tiet aloituksen...laitanko sormen pilluuni vai en?
Hei panokaverit minne katositte....
19
1296
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin nuolla sun pimppiäsi
Minä haluasin sun kyrpää nuolla ja terskaa....imaista sen suuhuni....hyväillä kielellä terskan päätä...antaa kädellä vauhtia kyrvällesi kädellä...Haluatko että laitan sormet pilluun?
- Anonyymi
Laita sormi pilluun märkä naussitaan 56v mies
En mihinkään olen tässä....etki aikaa panna sormilla...ei kun menoksi sitten vain....montako laitan ensin? Aloittaja ehdottaa kuinka monta laita sisään pilluuni?
- Anonyymi
Laita kynttilä sisään. Sellainen pitkä!
Kynttilä ei ole niin kapeaa kynttilää....sormia kyllä löytyy...terottamaton lyijykynä kyllä löytyy...käykö sellainen?
- Anonyymi
se olis ihanaa.haluutko että runkkaan
kyrpää samalla ja hieron rintojas ja imen rintojas.tekstaile 0405493186Kyllä haluasin tyydyttää runkkaamalla sinun myrpää.....Kun hierot mun ryntäitä ja imet niitä...samalla runkkaan omaa pilluani....
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Tässä on minun numero 0458000761
Maistuuko päivä runkut
- Anonyymi
Laita sormi pilluun 56v mies whatsapp 0409320389
- Anonyymi
vieläkö kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166929- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001938En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708