Kalajoella sekstailua hiukan

Anonyymi

Kesä 2021 kalajoen dyyneillä meni niinkuin strömsössä.
Jälkeenpäin vaimon kanssa on juteltu miten voi sattua oikeassa elämässä joskus kuin elokuvissa asiat.
Vaimo on liki 60v jo vanhempi rouva ja omasta mielestä edelleen naisellisempi kuin normi tavis naiset. Ollut aina jotenkin naisellinen ja miehet vilkaisseet toisenkin kerran kun ollaan ajeltu vuosikymmenten ajan eripaikoissa. Aina ollut sama piirre luonteessa semmoinen pikku vilauttelu kesäisin kun on asut antavia kuumilla keleillä. Itse jo tottunut ja hyvältä näyttänyt aina asut mutta vieraat ukot ikään katsomatta on kyllä katsoneet tiiviisti ketkä on kehdanneet ja vaimo kuin ei mitään olisi tapahtunut kun on itsevarma käytöksestään,kaunista. Sama jatkuu bikineissä kuten kesällä ja niukka kolmio yläosa ja alaosa yhtä niukka ja kiusallaan rannalla huulet ne alemmat on bikinien kahta puolen niin että turpeat huulet peittää bikinistä osan mutta vain silloin kun ottaa aurinkoa makuulla kummakkin päin. Kuuma ilma ja rannalla käveli mies yksikseen mitä lie 40v lasit tummat ja bokserit lepatti merituulessa hieman,oli mitä mainioin sää. Katsoi vaimoa ja katsoi uudelleen pysähtyen! N 15-20 metriä ja katsoi minua ja katse palasi vaimoon. Vilkaisin vaimon bikiniä ja nyt olikin bikinien alaosa sivussa ja koko pilluosasto oli esillä pullottaen bikinit sievästi jalassa toispuoleisesti. Katson miestä joka edelleen katsoi vaimoa. Tuumin että mitähän suunnittelee ja kuiskasin vaimolle että sinua tuijotetaan ja vaimo virkkoi että kiva hiljaa ja kohottautui ja kääntyi alustalla selinmakuulta vatsalleen ja nosti pyllynsä pystyyn yläosan jäädessä alustaan! Vaimo oli villillä tuulella nyt. No maisemat oli tietty nyt esillä kokonaisuudessaan. Jos miehellä olisi ollut tupakka huulessa niin olisi pudonnut. Ei kaivanut puhelinta esille mutta tuijotti edelleen. Nyt minäkin otin vaimon leikkiin osaa ja siirsin käteni bikinien naruun ja siirsin lisää bikiniä sivuun että oli kunnolla turpeat huulet,vaimo kiihottuu kun ottaa aurinkoa julkisella rannalla ja tykkää vilautella koska tykkää tehdä niin. Hyväilin rennosti pyllyä ja mies tujotti ja alkoi astella likemmäs ja vilkuili ympärille että onko ketään muita ja muut olivat kaukana astellen n 4-5 m päähän pysähtyen ja sanoin moi johon mies vastasi moilla hiukan ruotsihtavasti. Kohteliaasti kysyi että häiritseekö ja katselee kaunista näkymää ja minä vaimon tuntien että ei ollenkaan häiritse ja saa katsoa vaikka lähempää sanoin miehelle. Vaimo vain otti aurinkoa polvet hieman levällään rennosti ja nyt vaimon käsi meni jalkoväliinsä ja hyväili itseään sormin. Nyt oli ilmassa kiinnostuksen tuntua miehellä. Mies ei kysellyt enää mitään vaan laski bokserinsa reunaa ja otti käteensä kalunsa vedellen n 2 m päässä kaluaan edestakas ja jäykkää oli mikä ei yllättänyt. Kysyin vaimolta joka ei siis ollut katsonutkaan miestä että annatko? Johon vaimo vain että saat päättää mutta haluaa jos suostut. Mies huohottaen veteli kaluaan ja vaikutti melkein että pian kyllä lentää joten kysyin mieheltä että saat pillua jos tekee mieli ja mies melkein pudottautui polvilleen alustalle ja ohjasi kalunsa vaimon huulille josta vaimo tottuneesti vetäisi kalun sormilla huultenväliin ja työnsi itseään taaksepäin noustessaan voihkaisten. Mies työntyi kalunsa mitalta vaimoon yllättäen ja samassa mies jo työnteli muutaman kerran todella nopeaa ja laukesi nykien pitkään monta kertaa puristaen vaimon lanteita jääden viimein pohjaan liikkumatta. Vaimo sanoi nopeaa että pysy siinä vielä ja sormeili itseään kivaasti ja tiesin kokemuksesta että vaimo on ihan saamaisillaan orgasmin ja niin mies totteli hitaasti työnnellen samalla vaimon pyöritellessä lantiotaan tuuppien itseään samalla vastaan eikä mennyt kuin hetki kun vaimo voihki kuuluvasti saaden orgasmin. Vaimo meni makuulle ja kiiltävä miehen kalu jäi pystyyn ja mies nousi ylös ja kiitteli kovasti ihanasta hetkestä. Ja nosti bokserit ylös mitkä jäi kyllä koholle selkeästi. Ja mies lähti keventyneenä jatkamaan matkaansa. Vaimo huokaili ja sanoi vain että haluatko kanssa tyhjentää pussit ja kääntyi samalla kyljelleen pylly pitkällä ja niin tyhjensin myös liukkaaseen pilluun toisetkin spermat. Vaimo sormeili pilluaan ja katsoin kun työnteli pillullaan spermoja valumaan peppuvakoonsa ja asetteli lopulta bikinit vakoon. Kun tykkää olla spermaiset bikinit jalassa jonkin aikaa aina kun olen laskenut spermat pilluun. Nyt vain olikin kahdet taas tauon jälkeen kun vierasta joskus aina otetaan mukaan mutta tämä tapaus oli kaikista nopein ja mutkattomin. Hetken kuluttua käytiin meressä pesulla ja pian alkoikin kotimatka ja kotona suihkussa juteltiin tapahtunutta vaimon ollessa oikein hyvillään ja samoin minä. Edellisestä kerrasta olikin jo puolisen vuotta siis kolmannen ollessa mukana. Kyllä normi kespäivänäkin voi yllättäen tapahtua suunnittelematta jotain kivaa.

5

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yyterissä 1996 kävin eka kerran nakurannalla, siellähän oli suurin osa miehiä keskenään runkkailemassa ja panemassa toisiaan pyllyyn. No heistä en ollut kiinnostunut. vaan oli siellä pariskunta mikä halaili toisiaan, menin siihen viereen ja pariskunta innostui kun nuori mies katselu heidän touhujaan, mies nuoli naistaan ja pani takaapäin, kunnes nainen rupesi ratsastamaan. Mun kulli seisoi kuin kivipaasi ja olihan mun pakko runkata, nainen sanoi mulle että lennätä lasti mun rinnoille, ei siinä montaa vetoa tarvittu kun lasti lensi mihin sattuu. Spermaa lensi naisen hiuksiin, naamalle, tisseihin ja myös mieskin sai osansa.

    • Anonyymi

      Sinä se jatkat näitä pötkökirjootteluja.

    • Anonyymi

      Olet eläkeläinen

    • Anonyymi

      Paita päälle

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe