Nyt kun on kommunistien vappumarsseja ja homojen homomarsseja niin voideltujen pastorien tulisi johtaa Jeesus mielenosoitusta jossa uskovat huutaisivat eduskuntatalon edessä tauotta JEESUS JEESUS JEESUS ja heiluttaisivat lippuja joissa olisi Jeesuksen kuva. Uskon että tällainen Jeesus mielenosoitus toisi eduskunnan päätöksentekoon siunausta ja Suomi saisi herätyksen
Suomeen saatava kunnon Jeesus mielenosoitus!!
15
102
Vastaukset
- Anonyymi
"mielenosoitus"
raamatussa:
"Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot"
Sakar: 4: 6Aamen.
Tämän maailman lapset öyhöttävät "mielenosoituksissa" ties mistä ja tööttäilevät autoistaan koska eivät kestä kovia bensan hintoja.
Ei meidän uskovien tule mukautua maailman menoon.
Jeesuksesta ei saa tehdä kuvia.
Miten Suomi saisi herätyksen siitä että uskovat huutelisivat jossain?
Ihmisiä voi tulla vasta sitten uskoon kun on ensin julistettu evankeliumia, eikä evankeliumin julistaminen ole tuommoista mitä olet kuvaillut aloituksessa.- Anonyymi
ei evankeliumia pitkin katuja huudella,
"Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä
synagoogaan ja nousi lukemaan"
Luuk: 4: 16 Anonyymi kirjoitti:
ei evankeliumia pitkin katuja huudella,
"Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä
synagoogaan ja nousi lukemaan"
Luuk: 4: 16äläppäs saivartele yhdellä jakeella.
Raamattu kehottaa menemään kaduille ja aittovierille julistamaan evankeliumia
ja voi sitä julistaa esimerkiksi radiossakin tai missä nyt ikinä.
- Anonyymi
Ennen oli Jeesus marssi Helsingissä. En tiedä onko enää.
- Anonyymi
Kyllä se Jeesus marssi on 1.5.2022 ja tapahtuma.
https://www.radiodei.fi/tapahtumat/narinkkatorinvappu/ - Anonyymi
Kuvat Jeesuksesta ovat niin erilaisia että ensin pitää äänestää että mikä niistä valitaan. Mustatukkainen vai vaaleatukkainen, vaalea vai tumma ihoinen?
Ehdottaisin mustaihoisen Jeesuksen kuvaa niin että saataisiin mustatkin mukaan Jeesus mielenosoitukseen. - Anonyymi
Heti kun vain saatte sen Jeesusvesselin paikalle niin käyn heppua punnitsemassa minäkin.
- Anonyymi
Marssi elämän puolesta 09/2021
https://m.youtube.com/watch?v=9rBEEnB7VE0&t=13s - Anonyymi
Omahyväiset pitänee omat evankeliumsa itsekseen.
- Anonyymi
Kerta kaikkiaan omituista järjen juoksua.
- Anonyymi
Aloittaja on taikauskoinen, eikä uskovainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483