Olisi hieno matkakohde.
milloin pääsee Ukrainan Krimille?
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
EU-maan Ukrainan Krimille jossa käyvät Eurot maksuvälineenä.
- Anonyymi
Sítten kun Ukraína on líittynyt Veńäjään ja Krim liitettý Ukrainaan.
- Anonyymi
Sitten, kun Natsi-Ryssä luovuttaa sen takaisin Ukrainalle.
Tietysti vasta sitten. - Anonyymi
Oikeusvaltio oikeusvaltio Tytti Tytti Tytti!
- Anonyymi
Kyllä, mutta Venäjän pitää panna se ensin kuntoon.
Siihen ei köyhä Ukraina pystynyt.- Anonyymi
Ovat jo melkoiseen kuntoon sen saaneetkin.
- Anonyymi
Ehkä Venäjän kautta?
Pietari / Moskova / Simferopol juna. Varo vedessä meduusojen kanssa, ne voivat pistää, voi olla allergiaa .Älä kävele umpeen kasvaneilla luontopoluilla - sieltä löytyy joskus käärmeitä. Muista syödä tuoretta Mustanmeren paistettua kampelaa . Elokuussa on paljon persikoita ja vesimeloneja.- Anonyymi
Tuo meduusajuttu on vakava. Sen myrkystä voi saada elinikäisen sairauden. Eräälle pietarilaiselle tutulle sattui sellainen Israelissa ja hän sai pitkäaikaisen sairauden. Tai kaipa se vaivaa lopun ikää.
Joutui olemaan pitkään sairaalassa Pietarissa. Myrkky vaikuttaa hermostoon vahingollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807