Bill Gates sanoi että valitettavasti Covid-19 variantin Omicron- rokote on vain yhden tyyppinen rokote mutta uusi pandemia on tulossa !
Bill toki tuntee nämä asiat jotka ovat hänen sydäntään lähellä joten voimme siten valmistautua tulevaan.
Ilouutinen koronan- ja rajoitusten ystäville!
42
579
Vastaukset
No tämähän oli jo kaikkien tiedossa että tämä ”epidemia” oli vain kenraaliharjoitus. Todennäköisesti tämän harjoituksen aikana tutkittiin ja ennakoitiin ihmisten käyttäytymistä ääritilanteissa: alkaen ihan vaikka vessapaperin loppuun hamstraamisesta, päättyen ihan mielenosoituksiin pakotteita vastaan.
Tästä se lähtee. Pitäkää penkeistänne kunnolla kiinni, sillä kohta päästää vauhtiin.- Anonyymi
Voi teitä harhaisia ressukoita, miten pystytte edes elämään noiden pelkotilojenne kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä harhaisia ressukoita, miten pystytte edes elämään noiden pelkotilojenne kanssa?
Onko sinusta mihinkään muuhun kuin vähättelemään muita? Mitäs jos kerrankin katsoisit itseäsi peilistä ja sanoisit että: minä olen hyvä! Sinulla on paljon tekemistä itsetuntosi kanssa. Ties mitä lie järkyttävää sinullekin tehty, että noin huonoksi itsesi koet.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Onko sinusta mihinkään muuhun kuin vähättelemään muita? Mitäs jos kerrankin katsoisit itseäsi peilistä ja sanoisit että: minä olen hyvä! Sinulla on paljon tekemistä itsetuntosi kanssa. Ties mitä lie järkyttävää sinullekin tehty, että noin huonoksi itsesi koet.
Minähän olen hyvä ja minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia itsetunnon kanssa, nähtävästi sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?
Teillähän selvästi niitä käsittelemättömiä ongelmia on kun pelkäätte kaikkea Ja jopa olemattomia, eli eiköhän teillä niitä traumoja ikävä kyllä ole.
Elämä on sentään kohdellut minua hyvin, toisin kuin teitä. - Anonyymi
No lukasehan vuoden 1977 ns. "moskovalasesta" influensasta , ja erityisesti sen alkuperästä.
Anonyymi kirjoitti:
Minähän olen hyvä ja minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia itsetunnon kanssa, nähtävästi sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?
Teillähän selvästi niitä käsittelemättömiä ongelmia on kun pelkäätte kaikkea Ja jopa olemattomia, eli eiköhän teillä niitä traumoja ikävä kyllä ole.
Elämä on sentään kohdellut minua hyvin, toisin kuin teitä.Haluaisin uskoa selitykseesi, mutta kirjoituksesi osoittaa ihan kaikkea muuta. Helppo elämä on yhtä verrannollisia käsitteitä keskenään kuin on sanat koivunlehti ja sanomalehti. Molemmissa on lehti-sana, mutta merkitys on eri.
Se että onko sinulla ollut helpompaa jollain/useammallakin eri elämäsi osa-alueella, ei todista mitään. Yhtälailla sinua on voitu kohdella kaltoin. Yhtähyvin sinullakin voi olla patoutumia ja käsittelemättömiä traumoja, koska sinä et ole saanut näyttää olevasi heikko muiden silmissä (sosiaalinen paine).
Helppo elämä kaventaa näkökenttää, ikävä kyllä. Varsinaisia onnistumisen hetkiä tulee vähemmän, sillä nekin sujuu ilman vaikeuksia.- Anonyymi
Haluaisin uskoa selitykseesi, mutta kirjoituksesi osoittaa ihan kaikkea muuta. Helppo elämä on yhtä verrannollisia käsitteitä keskenään kuin on sanat koivunlehti ja sanomalehti. Molemmissa on lehti-sana, mutta merkitys on eri.
Se että onko sinulla ollut helpompaa jollain/useammallakin eri elämäsi osa-alueella, ei todista mitään. Yhtälailla sinua on voitu kohdella kaltoin. Yhtähyvin sinullakin voi olla patoutumia ja käsittelemättömiä traumoja, koska sinä et ole saanut näyttää olevasi heikko muiden silmissä (sosiaalinen paine).
Helppo elämä kaventaa näkökenttää, ikävä kyllä. Varsinaisia onnistumisen hetkiä tulee vähemmän, sillä nekin sujuu ilman vaikeuksia.Sinä et kuitenkaan ole kykenevä analysoimaan minun kirjoituksia ollenkaan joten älä edes yritä.
En minä olekkaan väittänyt että elämäni olisi ollut millään tavalla helppoa, vaan vaikeuksista huolimatta olen selvinnyt. Sitä tarkoitin että kohdellut hyvin.
Minun näkökenttäni sattuu olemaan erittäin laaja ja samoin tietämykseni, te olette niitä jotka elätte omassa kuplassanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kuitenkaan ole kykenevä analysoimaan minun kirjoituksia ollenkaan joten älä edes yritä.
En minä olekkaan väittänyt että elämäni olisi ollut millään tavalla helppoa, vaan vaikeuksista huolimatta olen selvinnyt. Sitä tarkoitin että kohdellut hyvin.
Minun näkökenttäni sattuu olemaan erittäin laaja ja samoin tietämykseni, te olette niitä jotka elätte omassa kuplassanne.Näkökenttäsi on erittäin laaja, mutta katseesi ei satu koskaan osumaan peiliin? Jos joskus kuitenkin katsoisit oikein kunnolla peiliin, niin saattaisit huomata, että persekärpänenhän se siinä, ainoa lajissaan.
- Anonyymi
Haluaisin uskoa selitykseesi, mutta kirjoituksesi osoittaa ihan kaikkea muuta. Helppo elämä on yhtä verrannollisia käsitteitä keskenään kuin on sanat koivunlehti ja sanomalehti. Molemmissa on lehti-sana, mutta merkitys on eri.
Helppo elämä kaventaa näkökenttää, ikävä kyllä. Varsinaisia onnistumisen hetkiä tulee vähemmän, sillä nekin sujuu ilman vaikeuksia.Persekärpänen on suorastaan kliseinen esimerkki ihmisestä, joka on sokea omille heikkouksilleen ja negatiivisille puolilleen ja projisoi ne muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkökenttäsi on erittäin laaja, mutta katseesi ei satu koskaan osumaan peiliin? Jos joskus kuitenkin katsoisit oikein kunnolla peiliin, niin saattaisit huomata, että persekärpänenhän se siinä, ainoa lajissaan.
Myös sinä olet täysin väärässä analysointisi kanssa, täällä monta ihmistä haukutaan tuolla nimellä lapsellisten typerysten johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on suorastaan kliseinen esimerkki ihmisestä, joka on sokea omille heikkouksilleen ja negatiivisille puolilleen ja projisoi ne muihin.
Nähtävästi sinä projisoit Itse noilla lapsellisilla persekärpänen kirjoituksilla kun et muuhun pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtävästi sinä projisoit Itse noilla lapsellisilla persekärpänen kirjoituksilla kun et muuhun pysty.
Se että käytät "itte oot" tyylistä puolustusta, korostaa entisestään, miten infantiili mieli sinulla on. Sanot muita koko ajan "lapsellisiksi" juuri siksi, että et ole henkisesti täysikasvuinen ja siksi luulet, että esim. persekärpäsen lailla käyttäytyvän sanominen "persekärpäseksi" on merkki lapsellisuudesta. Ei se ole aikuisuuden mitta, kuinka siveästi tai korrektisti puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on sentään kohdellut minua hyvin, toisin kuin teitä.Traumat on siitä kivoja ettei mitään väliä vaikka korona tappaisi tai jos sota syttyy ja kuolee luotiin mukava helpotushan sellainen olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että käytät "itte oot" tyylistä puolustusta, korostaa entisestään, miten infantiili mieli sinulla on. Sanot muita koko ajan "lapsellisiksi" juuri siksi, että et ole henkisesti täysikasvuinen ja siksi luulet, että esim. persekärpäsen lailla käyttäytyvän sanominen "persekärpäseksi" on merkki lapsellisuudesta. Ei se ole aikuisuuden mitta, kuinka siveästi tai korrektisti puhuu.
Kyllä sinä jatkuvasti kerrot vain omasta laisellisuudestasi, olen selvästikin sinua kypsempi ja sivistyneempi.
Minusta on lapsellista haukkua muita persekärpäsiksi Ja nähtävästi sinulla ei ole mitään päteviä argumenttejä väitteillesi, pelkästään se että sinusta se tekee toisen lapselliseksi kun kutsuu henkiseltä tasoltaan olevaa lapsellista ihmistä lapselliseksi.
Toivottavasti joskus vielä kypsyt henkiseltä tasoltasi aikuiseksi, toivotaan parasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs piikkifirman asialla olettekaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on sentään kohdellut minua hyvin, toisin kuin teitä.Elämä on sentään kohdellut minua hyvin, toisin kuin teitä.
Buahha!
Miksi sitten olet niin huolissasi muitten ajatuksista? Ja miksi yleensä roikut palstalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei se ole aikuisuuden mitta, kuinka siveästi tai korrektisti puhuu" ? Tietysti se on!!!!
- Anonyymi
No pelasihan se alkuperäiseen nuhaan tehty parin variantin verran.
ns. pandemioita tulee tasaisin väliajoin.. ja kai siihen jotain taas kehitetään
Miksi Bill Gates on tässä asiantuntijana?- Anonyymi
Koska nämä hörhöt luulevat että hän oli luomassa koko koronaa ja"myrkkypiikkejä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska nämä hörhöt luulevat että hän oli luomassa koko koronaa ja"myrkkypiikkejä".
Itse olet hörhö.
Bill Gates on kaiken alku ja juuri tässä koronamyrkkypiikkijutuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet hörhö.
Bill Gates on kaiken alku ja juuri tässä koronamyrkkypiikkijutuissa.Uusi variantti julkistetaan jo malis- huhtikuussa tänä vuonna eivätkä nykyiset piikit siihen pure eikä vaikuta.
Uudet piikit on otettava, saattepa nähdä.
Jos Gates on näin sanonut se on vuorenvarmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet hörhö.
Bill Gates on kaiken alku ja juuri tässä koronamyrkkypiikkijutuissa.En ole toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet hörhö.
Bill Gates on kaiken alku ja juuri tässä koronamyrkkypiikkijutuissa.Bill Gates on tietokonenörtti, eikä mikään lääketieteen asiantuntija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bill Gates on tietokonenörtti, eikä mikään lääketieteen asiantuntija!
Persekärpänen kuitenkin suhtautuu Gatesiin kuin sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bill Gates on tietokonenörtti, eikä mikään lääketieteen asiantuntija!
Jos ne mulkut on yhdistänyt tietokoneen ja lääkkeet. Eikä välttis hyvät ajatukset mielessä.
Suomi on tilannut näitä myrkkypiikkejä useaksi kuukaudeksi vielä tästä eteenpäin.
Määrä on joidenkin lähteiden mukaan 1 400 000 piikkiä / kk.
Säilyvyysaika piikeillä on n. 7 kk, joten niitä on ryhdyttävä työntämään kissojen, koirien ja sikojenkin takamuksiin jos ihmiset eivät enää lisäpiikityksiin suostu.
Jos ne vanhenevat kuittaa valtiomme satojen miljoonien eurojen tappiot.- Anonyymi
Mitä myrkkpiikkejä? Vangeille ja eläimille annetaan myrkkypiikkejä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä myrkkpiikkejä? Vangeille ja eläimille annetaan myrkkypiikkejä.
niin..., se oli ennen se.
Nyt myrkkypiikkejä jaetaan ilmaiseksi kaikille.
Kyllä kellojen pitäisi silloin jo kilistä jos jotain ilmaiseksi jaellaan.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
niin..., se oli ennen se.
Nyt myrkkypiikkejä jaetaan ilmaiseksi kaikille.
Kyllä kellojen pitäisi silloin jo kilistä jos jotain ilmaiseksi jaellaan.Kuinkahan paljon sää huutaisit jos olisi pandemia missä rokotuksia joilla koitetaan pitää väki hengissä myytäisiin vain kymppitonnilla?
Tai jos rokotteita ei olisi edes tarjolla.
Huutaisit naama punaisena.
- Anonyymi
Ei ne varmasti kuolemanpiikkejä ole kun eihän se nyt hyvä jos orjat kuolee.
- Anonyymi
750 miljoonaa rittää hyvin palvelemaan muutamaa kymmentätuhatta elitistiä. Onko meitä siis noin 6 miljardia hyödytöntä suuta liikaa täällä heidän mukaansa?
Billin sukulaisuhteet ovat mielenkiintoisia: https://t.me/GitmoTV/11195
Kannattaa tutustua tähän Chabab Lubavitch ideologiaan. Kiinnitä kuitenkin turvavyösi ensin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
750 miljoonaa rittää hyvin palvelemaan muutamaa kymmentätuhatta elitistiä. Onko meitä siis noin 6 miljardia hyödytöntä suuta liikaa täällä heidän mukaansa?
Billin sukulaisuhteet ovat mielenkiintoisia: https://t.me/GitmoTV/11195
Kannattaa tutustua tähän Chabab Lubavitch ideologiaan. Kiinnitä kuitenkin turvavyösi ensin.Mietis tota logistiikkana.
Eli siis kylmätään 7 miljardia, koska vajaa miljardi on tarpeeksi.
Jokaiselle tuosta tulisi kuopattavaksi tai tuhkattavaksi 10 ruumista; kuulostaako mukavalta?
- Anonyymi
Pil Keits kertoi minulle, että Windows 3.11. oli paras käyttis koskaan :=0
- Anonyymi
Uskokaa nyt urheilu on vaarallista ilmastonmuutoksen kannattajille.
Kahden ja kolmen piikin kannattajien keskuudessa kato on ollut hurjaa.
Los Angeles, Kalifornia – 46-vuotias maratonjuoksija kuoli sunnuntaina romahdettuaan maaliviivalla. - Anonyymi
"Foo Fighters -yhtyeen rumpali Taylor Hawkins, 50, on kuollut
Legendaarisen yhtyeen jäsen menehtyi yllättäen."
Näitä "nuoria" kuolee nyt täysin yllättäen kuin kärpäsiä.
Olisiko syy ollut kokaiini tai huonosti nukutut yöt?? - Anonyymi
Mitä Vietnamissa tapahtuikaan, kun se joutui IMF:n valvontaan ja Gates Foundationin pääsi sisään maahan rokotusohjelmineen:
https://t.me/AmericanExceptionalism/25689
Mikä on ollut autismin kehitys Suomeessa?- Anonyymi
Intia potkaisi Gatesin tuotteet pihalle ja jos äijä maahan ilmestyy niin se sidotaan paaluun ja poltetaan elävältä, se on varmaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intia potkaisi Gatesin tuotteet pihalle ja jos äijä maahan ilmestyy niin se sidotaan paaluun ja poltetaan elävältä, se on varmaa se.
Ei ole pelkoa, koska se on gitmossa ja odottaa vuoroaan. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pelkoa, koska se on gitmossa ja odottaa vuoroaan. Varma tieto.
Tiedättekö miten saa persekärpäsen hiljaiseksi? Voitte ensin suihkuttaa sen hitaaksi dödöllä tai muulla suihkeella. Sitten lätkäisette sen littanaksi lehtikääröllä.
- Anonyymi
Ei niin hyvä uutinen joillekin: https://t.me/JFK_TV/8797
Ebola oli vietyUkrainan biolabroista jonnekin muualle. Yleensä tuo esiintyy Afrikassa, mutta oliko Jenkeissä jo muutama tapaus jokin aikaa sitten? Joku paikallinen toi sen Etelä Afrikasta Jenkkeihin, muka.
Ja Australiaan Doherty-instituution labraan vietiin Ukrainasta iso lasti tavaraa juuri ennen Putlerin operaatiota.- Anonyymi
Ebolaahan tutkitaan useissa laboratorioissa ympäri maailman.
En ihmettelisi jos sitä on Suomessakin.
Ja ihmettelen suuresti jos Venäjällä ei ole useita labroja joista Ebolakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822