Java komentoja

Voisiko joku auttaa ystävällisesti aloittelijaa ja listat kaikki mahdolliset java tai c komennot joita vain tietää ja perään että mitä ne tekevät ja ei sitte tarvi tulla aukomaan päätä siitä että "Eti Googlesta"

Kiitos jo valmiiksi asiallisesti vastanneille

8

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sais ennemmin niitä c komentoja

    • Anonyymi

      Mulle on C:stä jääny vieleen vain malloc. Sen muistaa siitä, kuin kuulostaa vähän niinkuin mallard eli sorsa, mutta sorsahan on vähänniinkuin ankka. Niin "ankka antaa tilaa" eli sillä allokoidaan muistia sitten itselleen tietokoneen sisältä.

      • Anonyymi

        Asiasta mitään tietämättä kai se tulee sitten sanoista memory allocation? Kyllähän tuollaisen luulisi muistavan ilman vesilintuja?


      • Anonyymi

        Ukrainan verkkohyökkäys

        Anonyymi
        28.02.2022 12:43
        Ilmoita
        F-Securen Hyppönen kommentoi Ukrainan kyberiskuja: ”Tuhohyökkäyksiä”

        F-Secure on tunnistanut Ukrainaan torstaina hyökänneen haittaohjelman ja selvittää tapahtumien kulkua.

        Opposition jäsenten ja toimittajien laiton vaino, vangitseminen ja tappaminen
        Kiovan hallituksessa istuvilla nationalisteilla ja uusnatseilla on myös rikas historia ihmisoikeuksien loukkaamisesta ja rikosten tekemisestä – monet heistä on koottu huolellisesti Venäjän ulkoministeriön kokoamaan 80-sivuiseen valkoiseen kirjaan . Kesäkuun puoliväliin 2014 mennessä – alle viisi kuukautta vallankaappauksen jälkeen – Ukrainan uudet viranomaiset alkoivat loukata ihmisten oikeuksia ilmaista mielipiteensä ja lehdistönvapautta, suorittaa mielenosoittajien, toimittajien etsintöjä ja pidätyksiä sekä estää ulkomaisten tiedotusvälineiden pääsyn maahan. .
        Uudet Kiovan viranomaiset eivät myöskään uskaltaneet uhata ja siepata poliittisia vastustajia – poliitikkoja ja jopa lainsäätäjiä, jotka vastustivat sotaa DPR:tä ja LPR:tä vastaan, ja niitä, jotka vastustivat vallankaappausta. Jotkut oppositiopoliitikot ja riippumattomat toimittajat tappoivat myös, väitetysti samojen nationalistien ja uusnatsien toimesta, ja monet tapaukset ovat jääneet ratkaisematta tähän päivään asti.
        Venäjä-myönteisistä näkemyksistään tunnetun ukrainalaisen toimittajan Oles Buzynan murha on yksi näkyvimmistä tapauksista. Tuntemattomat henkilöt ampuivat Buzynan kotinsa ulkopuolella Kiovassa vain päivä sen jälkeen, kun entinen kansanedustaja Oleg Kalashnikov murhattiin hänen kotonaan. Tapauksia ei koskaan ratkaistu, mutta niiden uskotaan liittyneen uhrien osuuteen Maidanin vastaiseen liikkeeseen.

        1

        <50


        Äänestä

        Kommentoi

        Jaa
        Vastaukset
        Vanhimmat

        Anonyymi (
        Kirjaudu
        /
        Rekisteröidy
        )
        5000
        Kirjoita kommentti...
        Lähetä

        Anonyymi
        28.02.2022 12:43
        UUSI

        Nationalististen vapaaehtoispataljoonien sotarikokset paljastettiin, ei nostettu syytteeseen
        Sen lisäksi, että Kiovan uusi johto oli lähettänyt tavallisia joukkoja DPR:n ja LPR:n kaupunkien pommitukseen, se houkutteli useita niin kutsuttuja "vapaaehtoisia pataljooneja" – räjähdysmäisiä ihmisryhmiä, usein nationalisteja ja entisiä vankeja, joita rahoittivat ja varustivat ukrainalaiset oligarkit ja liikemiehet. yhteyksiä uuteen hallitukseen. Heidän jäsenensä osallistuivat usein erilaisiin sotarikoksiin – ryöstöstä siviilien tappamiseen ja raiskauksiin. Kiova hajotti yhden tällaisen pataljoonan, nimeltään "Tornado", joulukuussa 2014 lukuisten rikosraporttien jälkeen, mutta sen jäseniä ei koskaan asetettu syytteeseen, ja monet heistä muuttivat muihin pataljooneihin.
        Amnesty Internationalin voittoa tavoittelematon järjestö tutki, dokumentoi ja paljasti toisen pahamaineisen vapaaehtoispataljoonan, "Aidarin", rikokset . Siitä huolimatta sen kauhistuttavat teot jäisivät rankaisematta. DPR:n miliisi paljasti yhden monista rikoksista lähellä "Kommunarin" kaivosta, jossa he kaivoivat esiin neljän naisen ja useiden miesten ruumiit – kaikki siviilejä. Heidät oli sidottu, kidutettu ja joko teloitettu ampumalla päähän tai mestattu. Pataljoonan taistelijoiden uskottiin joutuneen raiskaamaan yksi naisista.


    • Ok kiitos tarpeeseen

    • Anonyymi

      >aloittaja: tapa ittes<

      KUULES MULKVISTI!
      mulle ei kannate päätä aukoa jos haluat terveytesi säilyttää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe