Palstalla on ihmetelty, miksi Vapaa-ajattelijain liitto ei kerro liittoon kuuluvien yhdistystensä jäsenmäärää 31.12.2021. Yleisesti on epäilty, että jäsenmäärä on painunut niin alas, että sen kertomisen pelätään vain kiihdyttävän jäsenpakoa.
Nyt on palstalla - luultavasti vahingossa - ilmestynyt tietoa, joka viittaa voimakkaaseen jäsenmäärän romahdukseen. Joku vapari rehvastelee ET-kansalaisaloitteen tuloksella. Kannatusilmoituksia on kertynyt 30000, mikä rehvastelijan mukaan on "yli 30 kertaa vapaa-ajattelijain jäsenmäärän". https://keskustelu.suomi24.fi/t/17322463/et-aloitteella-30-000-kannattajaa
Tästä voi laskea, että jäsenmäärä on tippunut alle tuhannen eli kolminumeroiseksi.
Jäsenmäärän romahdus on melkoinen, sillä vielä edellisvuonna jäseniä oli reilu 1300. Tämä myös selittää, miksi vaparit hakevat niin hanakasti lohdutusta epäonnistuneesta ET-aloitteesta. Siihenhän ei tullut läheskään riittävästi kannatusilmoituksia eikä aloite siten etene yhtään mihinkään.
Aika paljon vaparien tilanteesta kertoo, että kirkkaasti flopannut aloite on jonkinlainen valopilkku. Jäsenmäärä romahtaa ja vaparipelleily hiipuu. Tärkeintä nyt on, ettei liittoa enää tekohengitetä valtion varoista. Vaparien aika on ohi.
Vapareiden määrä laskenut alle tuhannen
179
693
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo tarkoittaisi tippumista yli 300 henkeä ja vain yhden vuoden aikana. Miinusta yli 20 prosenttia! Huh huh! Nyt tippuu urakalla.
- Anonyymi
Hienoa, kun tippuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, kun tippuu!
Jatkuu vaan. Ei kannata maksaa kun muutkaan ei maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu vaan. Ei kannata maksaa kun muutkaan ei maksa.
Säästyy rahaa kun ei maksa.
- Anonyymi
Liittoa ei tarvitse tekohengittää valtion rahoista mutta toki liiton tavoitteena on ajaa itsensä tarpeettomaksi. Heti kun uskonnottomien oikeudet on taattu ja valtionkirkkojärjestelmä purettu. Eli töitä piisaa vielä. Toki toiminta kuihtuu toisaalla toiset ihmiset haluavat toimia eri yhdistyksissä. Itsekin olen miettinyt vapareista eroamista kun en jaksa yhdistystoimia. Se ei olisi kannanotto liiton toimintaa vastaan vaan oman saamattomuuden toteamista.
- Anonyymi
Siis nyt kun rahat on valtiolta saatu, jäsenmaksujen tarvetta ei oikeasti ole. Siinä mielessä ei ole mitenkään vapareiden vastaista jättää jäsenmaksu maksamatta. Se on vain tullut tarpeettomaksi, kun valtio hoitaa tulot nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt kun rahat on valtiolta saatu, jäsenmaksujen tarvetta ei oikeasti ole. Siinä mielessä ei ole mitenkään vapareiden vastaista jättää jäsenmaksu maksamatta. Se on vain tullut tarpeettomaksi, kun valtio hoitaa tulot nykyään.
"Siis nyt kun rahat on valtiolta saatu, jäsenmaksujen tarvetta ei oikeasti ole. "
Miksi ei olisi. Etkö tiedä mihin tämä avustus on tarkoitettu kun noin typeriä ehdotat? Otaisit nyt ensin edes selvää asiasta mistä puhut, niin ei tulisi tuollaisia typeriä asioita päästettyä suustasi.
"Siinä mielessä ei ole mitenkään vapareiden vastaista jättää jäsenmaksu maksamatta."
Olet taas yllyttämässä muita laittomuuksiin. Miksi haluat muistakin lainrikkojia kuten sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siis nyt kun rahat on valtiolta saatu, jäsenmaksujen tarvetta ei oikeasti ole. "
Miksi ei olisi. Etkö tiedä mihin tämä avustus on tarkoitettu kun noin typeriä ehdotat? Otaisit nyt ensin edes selvää asiasta mistä puhut, niin ei tulisi tuollaisia typeriä asioita päästettyä suustasi.
"Siinä mielessä ei ole mitenkään vapareiden vastaista jättää jäsenmaksu maksamatta."
Olet taas yllyttämässä muita laittomuuksiin. Miksi haluat muistakin lainrikkojia kuten sinä?Ei ole laitonta olla maksamatta vaparien jäsenmaksua. Vaikka vaparit varmaan tuollaista haluaisivatkin, mutta ei se ole todellisuutta. Ei tarvitse maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas yllyttämässä muita laittomuuksiin. Miksi haluat muistakin lainrikkojia kuten sinä?Ei.luotu se siihen taas lehahti keskustelun tasoa laskemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole laitonta olla maksamatta vaparien jäsenmaksua. Vaikka vaparit varmaan tuollaista haluaisivatkin, mutta ei se ole todellisuutta. Ei tarvitse maksaa.
Onhan. Se on jopa mainittu yhdistylaissa. Mutta mitäs sinä tietäisit yhdistyksen pyörittämisestä kun ehdotat tuollaisia typeryyksiä muutenkin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.luotu se siihen taas lehahti keskustelun tasoa laskemaan.
Minkä keskustelun? Ei tähän minua tarvita, näytät pärjäävän ihan itsekin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä keskustelun? Ei tähän minua tarvita, näytät pärjäävän ihan itsekin. :D
Keskustelun tason laskemiseen olet erinomainen lisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas poisto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt myönnät että sinä olet se alkuperäinen syy miksi keskustelun taso on laskenut. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt myönnät että sinä olet se alkuperäinen syy miksi keskustelun taso on laskenut. :D
Ja näin palstan vakioi trolli ampui itseään jalkaan jälleen kerran. Juuri tämän takia tämä palsta on hauska; kaveri yrittää tosissaan trollata vapareita, mutta sitten koko ajan tulee tämmöisiä lipsahduksia joille kaikki nauraa. Et muutenkaan näytä olevan oikein "kotonasi" täällä netissä, joten ehkä vaarin olisi aika jättää tämä niille jotka osaavat käyttäytyä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elättelet taas omia harhojasi ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elättelet taas omia harhojasi ;)
Miten niin? Itsehän tuossa myönsit että olet syy miksi tämä keskustelu on niin ala-arvoista ja minä vain tulin laskemaan sitä edelleen. Olet niin hassu kun koko ajan ammut itseäsi jalkaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin palstan vakioi trolli ampui itseään jalkaan jälleen kerran. Juuri tämän takia tämä palsta on hauska; kaveri yrittää tosissaan trollata vapareita, mutta sitten koko ajan tulee tämmöisiä lipsahduksia joille kaikki nauraa. Et muutenkaan näytä olevan oikein "kotonasi" täällä netissä, joten ehkä vaarin olisi aika jättää tämä niille jotka osaavat käyttäytyä. ;)
Kuvittelet taas omiasi omassa pikku eiluotu kuplassasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas nyt surkea selvänäkijä. Tämä täti joka täällä kirjoittaa, ei ole ottanut vaaria, joten pidä sinä huoli omista vaareistasi. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet taas omiasi omassa pikku eiluotu kuplassasi.
En minun tarvitse kuvitella mitään. Peilaat taas omaa toimintaasi muihin.
Kaikki voivat ihan itse lukea tästä ketjusta miten ammuit itseäsi taas jalkaan. Ja sen jälkeen pistit taas herjaus ja valehtelu vaiheen päälle. Olet niin helposti ennustettavissa mitä teet. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas nyt surkea selvänäkijä. Tämä täti joka täällä kirjoittaa, ei ole ottanut vaaria, joten pidä sinä huoli omista vaareistasi. ;)
Samapa tuo; näytät olevan samanlainen herjaaja ja valehtelija.
Ja täti näyttää olevan vähän väärässä paikassa kun et näytä tietävän miten netissä toimitaan. Ehkä sinun pitäisi mennä vaarin kanssa yhteen, niin voisitte valehdelal kilpaa toisillenne. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samapa tuo; näytät olevan samanlainen herjaaja ja valehtelija.
Ja täti näyttää olevan vähän väärässä paikassa kun et näytä tietävän miten netissä toimitaan. Ehkä sinun pitäisi mennä vaarin kanssa yhteen, niin voisitte valehdelal kilpaa toisillenne. :DValita ylläpitoon. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valita ylläpitoon. ;)
Miksi? Minusta on hauska katsoa tätä sinun sekoilua. Eihän sinusta mitään muuta "hyötyä" olekaan kuin viihdearvo. Vai oletko huomannut että joku ottaisi sinut tosissaan? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Minusta on hauska katsoa tätä sinun sekoilua. Eihän sinusta mitään muuta "hyötyä" olekaan kuin viihdearvo. Vai oletko huomannut että joku ottaisi sinut tosissaan? :D
Sinulla ne on aina nuo samat hokemat. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ne on aina nuo samat hokemat. ;)
No etpä sinäkään paljoa paremmaksi ole pystynyt laittamaan. :D
Mutta kiva että sinäkin tunnustat että kukaan ei ota sinua enää tosissaan. Miltä nyt tuntuu? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä sinäkään paljoa paremmaksi ole pystynyt laittamaan. :D
Mutta kiva että sinäkin tunnustat että kukaan ei ota sinua enää tosissaan. Miltä nyt tuntuu? :DKanssasi on mahdotonta saada minkäänlaista järkevää keskustelua aikaa, se on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanssasi on mahdotonta saada minkäänlaista järkevää keskustelua aikaa, se on totta.
No eihän sinun kanssa edes voi keskustella kun valehtelet koko ajan. Siksi kukaan ei ota sinua tosissaan. Vai oletko nähnyt että joku olisi ottanut sinua tai sinun höpinöitä tosissaan tällä palstalla? Joten ihan sama mitä minä olen, mutta sinä olet silti vain valehtelija, et mitään muuta.
Mielenkiintoista miten luulet että haukkumalla muita sinusta tulisi jotenkin uskottavampi. Mutta et edes tajua miten ammut itseäsi jalkaa koko ajan. Ja tätä sinun sekoilua on hauska katsoa. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sinun kanssa edes voi keskustella kun valehtelet koko ajan. Siksi kukaan ei ota sinua tosissaan. Vai oletko nähnyt että joku olisi ottanut sinua tai sinun höpinöitä tosissaan tällä palstalla? Joten ihan sama mitä minä olen, mutta sinä olet silti vain valehtelija, et mitään muuta.
Mielenkiintoista miten luulet että haukkumalla muita sinusta tulisi jotenkin uskottavampi. Mutta et edes tajua miten ammut itseäsi jalkaa koko ajan. Ja tätä sinun sekoilua on hauska katsoa. :DKaikkea hyvää sinulle, hienoa että saat hauskuutta elämääsi! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, hienoa että saat hauskuutta elämääsi! ;)
Kiitos kiitos. On kiva aina seurata näiden pellejen sekoiluja. Ehkä hauskinta tässä on se että nämä luulevat että joku ottaisi heidät ja heidän höpötyksensä tosissaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos. On kiva aina seurata näiden pellejen sekoiluja. Ehkä hauskinta tässä on se että nämä luulevat että joku ottaisi heidät ja heidän höpötyksensä tosissaan. :D
Ei kai kukaan tällä palstalla ota mitään tosissaan, luulen. Eihän täällä käydä mitään oikeaa, vakavasti otettavaa keskustelua. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan tällä palstalla ota mitään tosissaan, luulen. Eihän täällä käydä mitään oikeaa, vakavasti otettavaa keskustelua. ;)
No ei todellakaan käydä. Hyvänä esimerkkinä aloittajan kaltaiset trollit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan käydä. Hyvänä esimerkkinä aloittajan kaltaiset trollit.
"Keskustelu" on suurinpiirtein sitä, että olet samaa mieltä tai sitten olet aloittajan kaltainen trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Keskustelu" on suurinpiirtein sitä, että olet samaa mieltä tai sitten olet aloittajan kaltainen trolli.
Eiluotu luulee olevansa nokkela, kun auttaa pitämään näitä vaparivastaisia ketjuja ylhäällä.
- Anonyymi
Vau 😀😀 siis mulla ei ois tullut mieleenkään. Ja minäkin olen allekirjoittanut aloitteen (vaikka antivapariksi kutsutaankin) joten tulos on sitäkin mielenkiintoisempi. Useimmat allekirjoittajat eivät ole vaparien jäseniä, joten tässä heillä on kannatusta.
- Anonyymi
Vapareilla sinänsä ei ole kannatusta. Siitä jäsenmäärä ja sen supistuminen kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapareilla sinänsä ei ole kannatusta. Siitä jäsenmäärä ja sen supistuminen kertoo.
Vapaa-ajattelijat on ylivoimaisesti suurin uskonnottomien yleisjärjestö. Paljon suurempi kuin Humanistiliitto, paaaljon suurempi kuin Uskonnottomat Suomessa, ja suuunnnatttomasti suurempi kuin Pääkaupunkiseudun ateistit -niminen lilliputtijärjestö.
Yli 1300 henkilöjäsenen järjestöllä on kannatusta, ja sen tavoitteilla on paljon suurempi kannatus, Täältä voi itse kukin testata omia kantojaan ja kannatuksiaan: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2020/12/08/tavoitteet-ja-strategia-2020-2023/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat on ylivoimaisesti suurin uskonnottomien yleisjärjestö. Paljon suurempi kuin Humanistiliitto, paaaljon suurempi kuin Uskonnottomat Suomessa, ja suuunnnatttomasti suurempi kuin Pääkaupunkiseudun ateistit -niminen lilliputtijärjestö.
Yli 1300 henkilöjäsenen järjestöllä on kannatusta, ja sen tavoitteilla on paljon suurempi kannatus, Täältä voi itse kukin testata omia kantojaan ja kannatuksiaan: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2020/12/08/tavoitteet-ja-strategia-2020-2023/Jos vaparit edustavat uskonnottomia, samalla logiikalla PAT edustaa vapareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaparit edustavat uskonnottomia, samalla logiikalla PAT edustaa vapareita.
😂😂😂 Tuo vertailu osoittaa vain, miten älytön vaparien ns. logiikka on. Vai hyväksyykö vaparit, että PAT edustaa heitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Tuo vertailu osoittaa vain, miten älytön vaparien ns. logiikka on. Vai hyväksyykö vaparit, että PAT edustaa heitä?
Miten PAT edustaisi yhtään mitään kun kukaan ei ole edes kuullut tästä järjestöstä jonka toiminta ei näytä kiinnostavan ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten PAT edustaisi yhtään mitään kun kukaan ei ole edes kuullut tästä järjestöstä jonka toiminta ei näytä kiinnostavan ketään?
Niin, sitähän juuri yritin sanoa, että vapareiden ns. logiikka on tosi outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitähän juuri yritin sanoa, että vapareiden ns. logiikka on tosi outoa.
Sinun logiikkasi tässä on taas outoa; puhutaan PAT:sta ja sinä puhut vapareista. Etkö taaskaan pysy kärryillä siitä mikä on puheenaihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 1300 henkilöjäsenen järjestöllä on kannatusta, ja sen tavoitteilla on paljon suurempi kannatus, Täältä voi itse kukin testata omia kantojaan ja kannatuksiaan: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2020/12/08/tavoitteet-ja-strategia-2020-2023/Uskonnottomilla on asiat hyvin kun kaikki uskonnottomien "etujärjestöt" ovat lilliputteja. Vaikka jäsenmaksukin on aivan nimellinen. Ei ole mitään tarvetta liittyä. Uskonnottomat eivät usko eivätkä tarvitse vaparipropagandaa. Uskomatonta mutta totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnottomilla on asiat hyvin kun kaikki uskonnottomien "etujärjestöt" ovat lilliputteja. Vaikka jäsenmaksukin on aivan nimellinen. Ei ole mitään tarvetta liittyä. Uskonnottomat eivät usko eivätkä tarvitse vaparipropagandaa. Uskomatonta mutta totta!
Ja kerroppa kuka sinä olitkaan määräämään mitä kukin tarvitsee? Etkö antaisi ihmisten ihan itse tehdä nämä päätökset? Tosin miksi kukaan kuuntelisi sinunlaista turhaa netti trollia ja tekisi päätökset sen perusteella? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerroppa kuka sinä olitkaan määräämään mitä kukin tarvitsee? Etkö antaisi ihmisten ihan itse tehdä nämä päätökset? Tosin miksi kukaan kuuntelisi sinunlaista turhaa netti trollia ja tekisi päätökset sen perusteella? :D
En minä määrittelekään. Luvut puhuvat puolestaan. Etkö luota lukuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä määrittelekään. Luvut puhuvat puolestaan. Etkö luota lukuihin?
Eiluotu luottaa vain omaan trollaukseensa, jota tekee vaparien laskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiluotu luottaa vain omaan trollaukseensa, jota tekee vaparien laskuun.
Miksi tekisin tätä kenenkään laskuun? Sinua näyttää harmittavan se että minulla ei ole oikeasti mitään tekemistä vapareiden kanssa vaikka kuinka valehtelet, vaikka yrität kovasti saada minut olemaan "vapari". Mutta eihän sinua ja sinun höpötyksiä enää kukaan usko kun et koskaan niitä pysty todistamaan tai puolustamaan. ;)
Sinua myös harmittaa se että en ole oikeasti vapari, joten et pääse sanomaan että "tuolaisia ne vaparit" ovat.
Mutta mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla selvällä valehtelulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tekisin tätä kenenkään laskuun? Sinua näyttää harmittavan se että minulla ei ole oikeasti mitään tekemistä vapareiden kanssa vaikka kuinka valehtelet, vaikka yrität kovasti saada minut olemaan "vapari". Mutta eihän sinua ja sinun höpötyksiä enää kukaan usko kun et koskaan niitä pysty todistamaan tai puolustamaan. ;)
Sinua myös harmittaa se että en ole oikeasti vapari, joten et pääse sanomaan että "tuolaisia ne vaparit" ovat.
Mutta mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla selvällä valehtelulla?Ei minua harmita, että Etola vapari. Päinvastoin. Se on ainoahyväpuoli sinussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua harmita, että Etola vapari. Päinvastoin. Se on ainoahyväpuoli sinussa.
Hihi nyt taas hermostuit niin pahasti että et osaa enää kirjoittaa. Tapahtunut sinulle ennenkin. Ja sitten vielä kehtaat valehdella että et olisi hermona. :D
- Anonyymi
Ahahaa oletko jo nyt näin epätoivoinen? Tätä sirkusta on hauska seurata. Jatka vain tätä pelleilyä, niin saadaan tämäkin viikko alkuun huvittavissa merkeissä. :D
- Anonyymi
Jep. Vapareiden kiusaantunut venkoilu on epätoivoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Vapareiden kiusaantunut venkoilu on epätoivoista.
Tarkoitin kyllä aloittajaa hänen epätoivoa uskoa kaikenmaailman huhuja. Hän varmaan vastaa jokaiseen nigerialaiskirjeeseen. Ja muutenkin uskoo kaiken mitä sanotaan netissä. Eli hän on selvästi näitä ihmisiä joita on helppo höynäyttää. ;)
"Vapareiden kiusaantunut venkoilu on epätoivoista."
Taasko näet harhoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin kyllä aloittajaa hänen epätoivoa uskoa kaikenmaailman huhuja. Hän varmaan vastaa jokaiseen nigerialaiskirjeeseen. Ja muutenkin uskoo kaiken mitä sanotaan netissä. Eli hän on selvästi näitä ihmisiä joita on helppo höynäyttää. ;)
Taasko näet harhoja?Heh, tuo kolkytkertaisuus perustui liiton ytimestä tulleeseen tietoon. No, eipä vapareihin tosiaan kannata luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko näet harhoja?"Eli hän on selvästi näitä ihmisiä joita on helppo höynäyttää. ;) "
Kukaan meistä ei ole niin hölmö, että ottaisi sinut vakavasti. Onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, tuo kolkytkertaisuus perustui liiton ytimestä tulleeseen tietoon. No, eipä vapareihin tosiaan kannata luottaa.
Ei perustu kun jonkun kirjoitukseen netissä jonka sinä otit liian tosissasi. Nyt kun tämä kävi ilmi, et voi mitenkään tunnustaa että reisille meni sinulta taas jälleen kerran. No ompahan meille muille taas hauska katsoa miten yrität tästä sotkusta rimpuilla itsesi irti. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli hän on selvästi näitä ihmisiä joita on helppo höynäyttää. ;) "
Kukaan meistä ei ole niin hölmö, että ottaisi sinut vakavasti. Onneksi.Aivan sama ottaako joku minua vakavasti vai ei, tärkeintä on se että sinua ja sinun valeita ei oteta myöskään tosissaan. Vai oletko huomannut että höpinäsi olisivat suosittuja missään tai kukaan ottaisi sinua vakavasti? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei perustu kun jonkun kirjoitukseen netissä jonka sinä otit liian tosissasi. Nyt kun tämä kävi ilmi, et voi mitenkään tunnustaa että reisille meni sinulta taas jälleen kerran. No ompahan meille muille taas hauska katsoa miten yrität tästä sotkusta rimpuilla itsesi irti. :D
Aloittaja on ihan liian fiksu verrattuna moneen vaparitrolliin tällä palstalla. Vie teitä kuin litran mittaa ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko näet harhoja?Olet kerrankin oikeassa. 79% kannattaa et:n avaamista. Liki 40% ei kuulu kirkkoon eli ovat vaparien propagandakirjoitusten mukaisia sorrettuja uskonnottomia tai vähemmistö uskontokuntien jäseniä. Potentiaalia kannattajia on siis pilvin pimein.
Sitten kirjoitetaan 30 000 kannattajaa saaneesta aloitteesta: "Ihan kunniallinen tulos." Aika naurettavaa. Ei mene läpi.
Vaparit kirjoittelee palstalleen perättömiä huhupuheita. Sehän jo tiedettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on ihan liian fiksu verrattuna moneen vaparitrolliin tällä palstalla. Vie teitä kuin litran mittaa ;))
Ja tämä näkyy missä? Ei ainakaan siinä että aloittaja uskoo kaiken mitä netissä sanotaan. Nyt sitten on häntä koipien välissä ruikuttamassa kun hänen typeryytensä tuli taas ilmi. No tämähän tietää vain sitä että eipähän ole tulossa tylsä ketju kun seuraa taas tätä sinun sekoilua. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kerrankin oikeassa. 79% kannattaa et:n avaamista. Liki 40% ei kuulu kirkkoon eli ovat vaparien propagandakirjoitusten mukaisia sorrettuja uskonnottomia tai vähemmistö uskontokuntien jäseniä. Potentiaalia kannattajia on siis pilvin pimein.
Sitten kirjoitetaan 30 000 kannattajaa saaneesta aloitteesta: "Ihan kunniallinen tulos." Aika naurettavaa. Ei mene läpi.
Vaparit kirjoittelee palstalleen perättömiä huhupuheita. Sehän jo tiedettiin."Vaparit kirjoittelee palstalleen perättömiä huhupuheita. Sehän jo tiedettiin."
Eli sinä olet vapari koska teet samaan? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä näkyy missä? Ei ainakaan siinä että aloittaja uskoo kaiken mitä netissä sanotaan. Nyt sitten on häntä koipien välissä ruikuttamassa kun hänen typeryytensä tuli taas ilmi. No tämähän tietää vain sitä että eipähän ole tulossa tylsä ketju kun seuraa taas tätä sinun sekoilua. :D
Voi kuule, en mää sil mitää voi, jos sää et osaa lukee tai ymmärr lukemaas. Mut kai sul o elämäs käyny taas yksinäiseks ni sit sää rynnistät tänn toivoe saavas juttuseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, en mää sil mitää voi, jos sää et osaa lukee tai ymmärr lukemaas. Mut kai sul o elämäs käyny taas yksinäiseks ni sit sää rynnistät tänn toivoe saavas juttuseuraa.
En minä tänne tule seuraa hakemaan, vaan seuraamaan tätä sirkusta mitä aloittaja vetää tällä palstalla. Eihän hänestä ole enää mihinkään muuhun kun huvittaa meitä muita. Vai oletko huomannut että joku ottaisi hänen juttunsa enää tosissaan? ;)
- Anonyymi
Se parhaiten nauraa jolla on paras lääkitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tänne tule seuraa hakemaan, vaan seuraamaan tätä sirkusta mitä aloittaja vetää tällä palstalla. Eihän hänestä ole enää mihinkään muuhun kun huvittaa meitä muita. Vai oletko huomannut että joku ottaisi hänen juttunsa enää tosissaan? ;)
Onko Donbassissa lunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaparit kirjoittelee palstalleen perättömiä huhupuheita. Sehän jo tiedettiin."
Eli sinä olet vapari koska teet samaan? :DVapareille totuus on itseisarvo. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Donbassissa lunta?
Mistä minä sen tietäisin? Miksi olet niin laiska että et katsoisi itse ikkunastasi ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut ettei kukaan ota sinua tosissaan, eikä tuo ole mikään ihme. Itse olet oman uskottavuutesi pilannut omalla toiminnallasi. Mutta ei tuo minua haittaa.
Aloittaja sen sijaan onnistuu erinomaisesti löytämään vapareita koskevia asioita, vaikka toisinaan jutut ovatkin täysin yliampuvia. Miksi sinun mielestäsi vapreista ei saisia sanoa mitään mikä ei ole mennyt vaparisensuroijan haavista läpi?
- Anonyymi
Todella outoa, ettei vain yksinkertaisesti kerrota jäsenmäärää.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kertoa?
- Anonyymi
Antivaparin toimintaa kuvaa hyvin, että hän perustaa kirjoittelunsa lyöntivirheeseen. Oikaistuun virheeseen.
- Anonyymi
Omituista kuitenkin, ettet voi paljastaa jäsenmäärää. Jotain mätää vapariliitossa…
- Anonyymi
Outoa sensijaan on, että Jori herkästi huomaa ja korjaa omat lyöntivirheensä ja tarttuu kirkon tilastoiden yms. lyöntivirheisiin. Tuosta "lyöntivirheestä" ei virkkanut mitään. Jaaritteli vaan joutavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituista kuitenkin, ettet voi paljastaa jäsenmäärää. Jotain mätää vapariliitossa…
Ja mitä mätää siinä on jos he eivät kerro lukua mitä ei tarvitse kertoa.
Jotain mätää on siinä että et tajua näin yksinkertaista asiaa vieläkään. Oletko oikeasti näin tyhmä vai näytteletkö? Ja miksi olet näin tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä mätää siinä on jos he eivät kerro lukua mitä ei tarvitse kertoa.
Jotain mätää on siinä että et tajua näin yksinkertaista asiaa vieläkään. Oletko oikeasti näin tyhmä vai näytteletkö? Ja miksi olet näin tyhmä?Luvun kertominen selvittäisi asioita, kun nyt liiton puolella kiemurrellaan julkaisemalla vihjeitä, joita sitten muutetaankin. Miksi halutaan vihjailla, mutta ei kertoa reilusti? Outoa joukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvun kertominen selvittäisi asioita, kun nyt liiton puolella kiemurrellaan julkaisemalla vihjeitä, joita sitten muutetaankin. Miksi halutaan vihjailla, mutta ei kertoa reilusti? Outoa joukkoa.
" kun nyt liiton puolella kiemurrellaan julkaisemalla vihjeitä"
Miksi sinä pidät näitä jonain vihjeenä mistään? Etkö tiedä että suomen kielessä käytetään yhtenään tällaisia epämääräisiä vertauksia.
"Miksi halutaan vihjailla"
Ei tässä ollut kyse mistään vihjailusta, vaan sinä olet taas ymmärtänyt asiat väärin. Tai sitten et vain ymmärrä. Itse olet tässä outo, kun et ymmärrä tätä mikä on täysin selvää kaikille muille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" kun nyt liiton puolella kiemurrellaan julkaisemalla vihjeitä"
Miksi sinä pidät näitä jonain vihjeenä mistään? Etkö tiedä että suomen kielessä käytetään yhtenään tällaisia epämääräisiä vertauksia.
"Miksi halutaan vihjailla"
Ei tässä ollut kyse mistään vihjailusta, vaan sinä olet taas ymmärtänyt asiat väärin. Tai sitten et vain ymmärrä. Itse olet tässä outo, kun et ymmärrä tätä mikä on täysin selvää kaikille muille.Mistä sinä tiedät mikä on selvää kaikille muille? Tunnetko sinä kaikki muut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mikä on selvää kaikille muille? Tunnetko sinä kaikki muut?
Ja missä kohtaa olen väittänyt että tietäisin siitä mikä on selvää kaikille? Alkaa kyllästyttämää tämä sinun jatkuva valehtelu ja vääristely muista. Etkö voisi käyttäytyä kuin aikuiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä kohtaa olen väittänyt että tietäisin siitä mikä on selvää kaikille? Alkaa kyllästyttämää tämä sinun jatkuva valehtelu ja vääristely muista. Etkö voisi käyttäytyä kuin aikuiset?
Voisit itse alkaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit itse alkaa käyttäytyä.
No kerroppa missä minä olen valehdellut asioita niin kuin sinä teet? Olet kova syyttelemään muita vaikka mistä asioista, mutta koskaan et pysty todistamaan näitä väitteitäsi. Johtuuko se siitä että valehtelet koko ajan?
- Anonyymi
TV -lupamaksuja ei enää tarvita kun valtio perii kansalta YLEn pakkoveron.
VA-liitto voidaan katsoa osana valtion hallintoon kuuluvaksi, jota rahoitetaan vuosittain 50 000 euron
määrärahalla valtion budjetista.
Vaparien jäsenmaksuja ei enää tarvita, vaan liitto tilittää yhdistyksille osuudet tuosta 50 000 euron potista.
Terveisin,
Anti Wapari - Anonyymi
Taitaa harvoja ei-vapareita kiinnostaa enää vaparien laskeva jäsenmäärä.
Aika on ajanut vapariuskonnon ohi.
On tullut aika hylätä vapaa-ajattelu -niminen ideologia.
Vaparit ajoivat ET-kansalaisaloitetta kuin käärmettä pyssyyn. Mutta 50 000 karsintaraja
(1 % Suomen kansasta)
ei ylittynyt - ei lähes tulkoonkaan !
Vaparien ET-kansalaisaloite...........🚮
⛔EI-ET:LLE⛔- Anonyymi
"Taitaa harvoja ei-vapareita kiinnostaa enää vaparien laskeva jäsenmäärä."
Totta. Niitä on tasan yksi. Muita ei voisi vähempää kiinnostaa vapareiden jäsenmäärä vaan heitä kiinnostaa se mitä he saavat aikaiseksi. Onhan jopa valtio katsonut vapareiden toiminnan sen arvoiseksi että sitä kanttaa avustaa rahallisesti. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taitaa harvoja ei-vapareita kiinnostaa enää vaparien laskeva jäsenmäärä."
Totta. Niitä on tasan yksi. Muita ei voisi vähempää kiinnostaa vapareiden jäsenmäärä vaan heitä kiinnostaa se mitä he saavat aikaiseksi. Onhan jopa valtio katsonut vapareiden toiminnan sen arvoiseksi että sitä kanttaa avustaa rahallisesti. ;)Siis yksi puolue on katsonut hyödylliseksi sopia muiden puolueiden kanssa lehmänkaupat niin, että vaparit saavat rahaa valtion kassasta. Nyt sitten katsotaan, miten seuraavat vaalit menee. Täyte-ehdokas täytti ainakin aluevaaleissa tehtäväänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yksi puolue on katsonut hyödylliseksi sopia muiden puolueiden kanssa lehmänkaupat niin, että vaparit saavat rahaa valtion kassasta. Nyt sitten katsotaan, miten seuraavat vaalit menee. Täyte-ehdokas täytti ainakin aluevaaleissa tehtäväänsä.
Ja tästä ei ole vieläkään mitään todisteita. Ainoastaan sinun väite. Ja ainahan ei kukaan usko ilman todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästä ei ole vieläkään mitään todisteita. Ainoastaan sinun väite. Ja ainahan ei kukaan usko ilman todisteita.
Kysy liiton johdolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy liiton johdolta.
Miksi kysyisin? Sinähän tämän väitteen olet tehnyt. Ja jos sinä et sitä pysty puolustamaan, olet taas valehdellut. Miksi minun pitäisi todistaa sinun valehtelusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyisin? Sinähän tämän väitteen olet tehnyt. Ja jos sinä et sitä pysty puolustamaan, olet taas valehdellut. Miksi minun pitäisi todistaa sinun valehtelusi?
Jos et luota minuun, kannattaa kysyä sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et luota minuun, kannattaa kysyä sieltä.
Mutta nythän voin sanoa että kysyin liitolta, ja he sanoivat että valehtelet. Joten miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nythän voin sanoa että kysyin liitolta, ja he sanoivat että valehtelet. Joten miksi valehtelet?
Ja taas palstan trolli ampui itseään jalkaan kun ei pysty todistamaan väitteitään. Ei ihme että kukaan ei ota häntä enää tosissaan. ;)
- Anonyymi
Pitäisiköhän liittyä vapareihin ja maksaa jäsenmaksu jos kerran vaparien jäsenmäärä pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä.
Sitten kokea se ilon tunne kun lähettää vapareille ensi joulukuussa sähköpostilla eroilmoituksen vaparien jäsenyydestä.
Mutta se lysti maksasi jäsenmaksun verran, n. 25 €.
T. Antivapari- Anonyymi
Ei kannata. Mieluummin ostaa kahvit tolla rahalla itselle ja kaverille. Jää vielä ylikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Mieluummin ostaa kahvit tolla rahalla itselle ja kaverille. Jää vielä ylikin.
Miksi et maksaisi? Näytät koko ajan pyörivän heidän seurassaan täällä netissä. Ja olet kovasti kertomassa heille miten asiat pitäisi hoitaa. Joten miksi et liittyisi mukaan jos olet noin kiinnostunut heidän toiminnasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et maksaisi? Näytät koko ajan pyörivän heidän seurassaan täällä netissä. Ja olet kovasti kertomassa heille miten asiat pitäisi hoitaa. Joten miksi et liittyisi mukaan jos olet noin kiinnostunut heidän toiminnasta?
Siis haluan muistuttaa muitakin, ettei kannata maksaa.
- Anonyymi
Jos tuon 25 ekroa lähettää Pelastusarmeijalle, niin joku vähävarainen saa sillä soppaa ja saippuaa, jopa sielunhoitoa - sitä tosin maksutta.
Vapariuskovaisille rahan lähettäminen on vähän niinkuin rahaa heittäisi Kankkulan kaivoon, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuon 25 ekroa lähettää Pelastusarmeijalle, niin joku vähävarainen saa sillä soppaa ja saippuaa, jopa sielunhoitoa - sitä tosin maksutta.
Vapariuskovaisille rahan lähettäminen on vähän niinkuin rahaa heittäisi Kankkulan kaivoon,Toi on kyllä hyvä. Voi auttaa hädässä olevia sen sijaan, että lihottaa liiton pamppuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haluan muistuttaa muitakin, ettei kannata maksaa.
Mutta eikö sinun kannnattaisi maksaa, koska haluat näin kovasti vaikuttaa tämän liiton toimintaa? Tuohan on typerää ja turhaa toimintaa huudella vain puskista. Rohkeasti toimintaan mukaan ja muutosta tekemään. Vai mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö sinun kannnattaisi maksaa, koska haluat näin kovasti vaikuttaa tämän liiton toimintaa? Tuohan on typerää ja turhaa toimintaa huudella vain puskista. Rohkeasti toimintaan mukaan ja muutosta tekemään. Vai mitä pelkäät?
Neuvon siis edelleen pysymään vapareiden ulkopuolella, kuten sinäkin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvon siis edelleen pysymään vapareiden ulkopuolella, kuten sinäkin olet.
Niin olenkin, mutta sinä et näytä olevan. Olethan koko ajan sanomassa mitä vapareiden pitäisi tehdä ja pyörit heidän seurassaan. Joten miksi et liity jäseneksi ja näin pääsisit vaikuttamaan siihen millaiseksi vaparit järjestönä tulevaisuudessa ovat? Nyt tuo sinun puskista huutelu on aika typerää ja turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin, mutta sinä et näytä olevan. Olethan koko ajan sanomassa mitä vapareiden pitäisi tehdä ja pyörit heidän seurassaan. Joten miksi et liity jäseneksi ja näin pääsisit vaikuttamaan siihen millaiseksi vaparit järjestönä tulevaisuudessa ovat? Nyt tuo sinun puskista huutelu on aika typerää ja turhaa.
Siis minä olen vapari? Heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis minä olen vapari? Heh heh
Ja missä minä niin väitin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä minä niin väitin?
Ei tuosta hepusta kannata välittää. Se keksii näitä satuja hänelle tuntemattomista ihmisistä. Mikä lie hörhö....
- Anonyymi
Minusta vaparien jäsenmäärää ei pitäisi julkaista koskaan missään. Tämä riippumatta siitä, onko se laskenut 90 % jostain aiemmasta ajankohdasta tai noussut vaikka 1000 %. Perustelu: kun se vain ei kuulu yhtään kenellekään yhtään mitenkään. Pitäkää huolta omista asioistanne, ja kokeilkaa vaihteeksi vaikkapa elämän hankkimista tuollaisen turhan asian jankuttamisen sijasta.
Mainittakoon vielä, että tämän kirjoittajalla ei ole jäsenmäärästä mitään tietoa, enkä sitä tietoa kyllä kaipaakaan. Riittää, että tiedän itse olevani jäsen ja pysyväni jatkossakin jäsenenä.- Anonyymi
Vanhoilla päivilläsi voisit kirjoittaa kirjan "Viimeinen Vapari".
"Näin sanoi viimeinen tuo vapari: 'Vapaa-ajattelijoita enää ole ei'..."
Mutta kun Vapaa-ajattelijain Liitto kerran lakkaa olemasta, niin kuka sammuttaa viimeisenä lähtijänä VA-liiton toimistolta valot?
Mäntysalo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoilla päivilläsi voisit kirjoittaa kirjan "Viimeinen Vapari".
"Näin sanoi viimeinen tuo vapari: 'Vapaa-ajattelijoita enää ole ei'..."
Mutta kun Vapaa-ajattelijain Liitto kerran lakkaa olemasta, niin kuka sammuttaa viimeisenä lähtijänä VA-liiton toimistolta valot?
Mäntysalo?En itse asiassa tiedä onko toimistoa enää olemassakaan. Olen joskus siellä käynyt, mutta siitä on jo vuosia. Mutta ei silläkään ole mitään väliä nykyaikana, että onko jotain toimistoa vai ei. Vapareitahan ei ole enää sitten, kun vapareita ei enää tarvita, eli kun vaparien tavoitteet ovat toteutuneet. Ikävä kyllä en usko sen tapahtuvan yhdenkään tähän ketjuun kirjoittaneen elinaikana. Niinpä vapareita on vielä jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse asiassa tiedä onko toimistoa enää olemassakaan. Olen joskus siellä käynyt, mutta siitä on jo vuosia. Mutta ei silläkään ole mitään väliä nykyaikana, että onko jotain toimistoa vai ei. Vapareitahan ei ole enää sitten, kun vapareita ei enää tarvita, eli kun vaparien tavoitteet ovat toteutuneet. Ikävä kyllä en usko sen tapahtuvan yhdenkään tähän ketjuun kirjoittaneen elinaikana. Niinpä vapareita on vielä jatkossakin.
Mutta vaparien määrä on voimakkaasti vähenemässä. Aina joku yksittäinen jää perinnesyistä. Kirkolla menee hyvin vapareihin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vaparien määrä on voimakkaasti vähenemässä. Aina joku yksittäinen jää perinnesyistä. Kirkolla menee hyvin vapareihin verrattuna.
Mistä sinä tiedät että se on voimakkaasti laskemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että se on voimakkaasti laskemassa?
Ikärakenne tekee tehtävänsä. Hautausmaat ovat yksi eniten esillä olevista aiheista. Onkohan Jori vääntänyt tilaston jäsenten keskimääräisestä iästä.
- Anonyymi
Ero vapareista on viisautta.
- Anonyymi
Hienosti menee alas. Aivan loistavaa!
- Anonyymi
Paljonko se vaparien jäsenmäärä oli viime vuoden lopussa. Ei kai nyt sentään vielä alle 1000?
Jori Mäntysalo kertokoon tällä palstalla oikean jäsenmäärän.Niin, yhdistysten jäsenmäärän ei pitäisi olla minkään salaseuran jäsenmäärän tietoista pimitystä.
- Anonyymi
Antivapari kirjoitti:
Niin, yhdistysten jäsenmäärän ei pitäisi olla minkään salaseuran jäsenmäärän tietoista pimitystä.
No onneksi tässä ei ole tuosta kyse vaikka jotkut näyttävät luulevan väärin että näin olisi. No heidän kohdallaan näyttää kyse olevan tietämättömyydestä tai pelkästää typeryydesta. Mene ja tiedä. :D
Jos vaparien jäsenmäärä viime vuoden lopussa olisi tosiaan <1000, niin sellaiselle porukalle ei pitäisi antaa valtion varoista enää mitään 50 000 € pottia.
Jos vaparien jäsenmäärä olisi kasvanut niin siitä vaparit kertoisivat varmaan iloiten.
.
Onko tullut jäsenmäärän romahdus ?
Miksi Mäntysalo on niin hiljaa.
Ylikoski ei puhu eikä pukahda.- Anonyymi
Tuota sopii kysyä. Isojen yhdistysten jäsenmäärät kerrottiin heti vuoden alussa, koska niissä ei ole tippumista. Mutta sopii kysyä, moniko yhdistys maakunnissa on sammunut
- Anonyymi
"Jos vaparien jäsenmäärä viime vuoden lopussa olisi tosiaan <1000, niin sellaiselle porukalle ei pitäisi antaa valtion varoista enää mitään 50 000 € pottia."
Miksi ei? Unohdit perustella. Koska ainakaan valtio ei määrittele tuota avustusta sen mukaan montako jäsentä on, vaan sen mukaan jos he katsovat että toiminta on tukemisen arvoista. Tuohan olisi typerä tapa avustaa järjestöjä, jos se perustuisi jäsenmäärään.
Ja miksi heidän pitäisi edelleenkään kertoa yhtään mitään jäsenmäärästä ulkopuolisille? Sinä se tässä annat oudon kuvan itsestäsi vaatimalla jotain mikä ei ole sinun asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos vaparien jäsenmäärä viime vuoden lopussa olisi tosiaan <1000, niin sellaiselle porukalle ei pitäisi antaa valtion varoista enää mitään 50 000 € pottia."
Miksi ei? Unohdit perustella. Koska ainakaan valtio ei määrittele tuota avustusta sen mukaan montako jäsentä on, vaan sen mukaan jos he katsovat että toiminta on tukemisen arvoista. Tuohan olisi typerä tapa avustaa järjestöjä, jos se perustuisi jäsenmäärään.
Ja miksi heidän pitäisi edelleenkään kertoa yhtään mitään jäsenmäärästä ulkopuolisille? Sinä se tässä annat oudon kuvan itsestäsi vaatimalla jotain mikä ei ole sinun asia.”Ja miksi heidän pitäisi edelleenkään kertoa yhtään mitään jäsenmäärästä ulkopuolisille?”
Niin, eihän se Venäjäkään kerro tappioitaan Ukrainassa. Sama oikeus tietysti vapareillakin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja miksi heidän pitäisi edelleenkään kertoa yhtään mitään jäsenmäärästä ulkopuolisille?”
Niin, eihän se Venäjäkään kerro tappioitaan Ukrainassa. Sama oikeus tietysti vapareillakin!Typerä vertaus vaikka oletkin oikeassa. Miksi sitten olet täällä ollut kinuamassa tuota jäsenmäärää kun nyt itsekin myönnät että se ei sinulle kuulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä vertaus vaikka oletkin oikeassa. Miksi sitten olet täällä ollut kinuamassa tuota jäsenmäärää kun nyt itsekin myönnät että se ei sinulle kuulu?
Oikeus on olla kertomatta. Siitä voi sitten päätellä, miten asiat ovat… Vapariliitto menee alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeus on olla kertomatta. Siitä voi sitten päätellä, miten asiat ovat… Vapariliitto menee alas.
Mitä siitä voi päätellä? Sen että heidän ei tarvitse kertoa tätä kenellekkään ulkopuoliselle. Se on ainut mitä tuosta voi päätellä.
sinä nyt tunnetusti keksit jonkin valeen tähän jota kukaan ei edelleenkään ota tosissaan. Eikö sinulle ole tullut missään vaiheessa mieleen että sinä olet se joka on väärässä tässä asiassa? Ethän ole vieläkään monista pyynnöistä huolimatta, saanut yhtään syytä keksittyä miksi tämä luku pitäisi julkaista.
Nyt sitten yrität tuota onnetonta vertausta Venäjään, joka vain kertoo miten epätoivoinen olet. Mutta itseppä ammut itseäsi jalkaan, minä olen vain nauttimassa showsta. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä voi päätellä? Sen että heidän ei tarvitse kertoa tätä kenellekkään ulkopuoliselle. Se on ainut mitä tuosta voi päätellä.
sinä nyt tunnetusti keksit jonkin valeen tähän jota kukaan ei edelleenkään ota tosissaan. Eikö sinulle ole tullut missään vaiheessa mieleen että sinä olet se joka on väärässä tässä asiassa? Ethän ole vieläkään monista pyynnöistä huolimatta, saanut yhtään syytä keksittyä miksi tämä luku pitäisi julkaista.
Nyt sitten yrität tuota onnetonta vertausta Venäjään, joka vain kertoo miten epätoivoinen olet. Mutta itseppä ammut itseäsi jalkaan, minä olen vain nauttimassa showsta. ;)"Mitä siitä voi päätellä?"
Saman kuin siitä, että venäläiset eivät kerro tappioitaan. Siis hirveät tappiot!
Erotkaa vapareista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä siitä voi päätellä?"
Saman kuin siitä, että venäläiset eivät kerro tappioitaan. Siis hirveät tappiot!
Erotkaa vapareista!Ei voi päätellä. Sinulla on aika ihmeelliset päätelmät jos tulet tuollaiseen päätelmiin ilman mitään todisteita. No sinähän olet tunnettu siitä että keksit näitä väitteitä ja kun sinulta kysyy todisteita, suutut kuin venäläinen ja sitten käyt kimppuun. :D
- Anonyymi
Hienoa! Alas vaan koko vaparijärjestö!
- Anonyymi
Todella hyvä uutinen muuten synkkien uutisten joukossa. Lisää tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä uutinen muuten synkkien uutisten joukossa. Lisää tätä.
Mahtavaa nähdä vapareiden määrän vähenevän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa nähdä vapareiden määrän vähenevän!
Taitaa 'hiukkasen ' siepata, kun kirkosta erotaan niin kivasti;-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa 'hiukkasen ' siepata, kun kirkosta erotaan niin kivasti;-D
Jos vapareiden jäsenmaksuista säästyneet rahat annetaan ukrainalaisten auttamiseen, hyvä juttu. Sitäpaitsi olen alkanut vierastaa vanhaa vasemmistonöyristelyä Venäjän edessä, mitä näkee vapaa-ajattelijoiden joukossa aivan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vapareiden jäsenmaksuista säästyneet rahat annetaan ukrainalaisten auttamiseen, hyvä juttu. Sitäpaitsi olen alkanut vierastaa vanhaa vasemmistonöyristelyä Venäjän edessä, mitä näkee vapaa-ajattelijoiden joukossa aivan liikaa.
"Jos vapareiden jäsenmaksuista säästyneet rahat annetaan ukrainalaisten auttamiseen"
Tai voi maksaa molemmat, kuten minä tein.
"Sitäpaitsi olen alkanut vierastaa vanhaa vasemmistonöyristelyä Venäjän edessä, mitä näkee vapaa-ajattelijoiden joukossa aivan liikaa."
No miksi sitten pyörit vapareiden seurassa koko ajan? Ei anna sinusta oikein uskottavaa kuvaa kun puhut toista ja teet sitten toisin. vähän kuin venäläiset ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos vapareiden jäsenmaksuista säästyneet rahat annetaan ukrainalaisten auttamiseen"
Tai voi maksaa molemmat, kuten minä tein.
"Sitäpaitsi olen alkanut vierastaa vanhaa vasemmistonöyristelyä Venäjän edessä, mitä näkee vapaa-ajattelijoiden joukossa aivan liikaa."
No miksi sitten pyörit vapareiden seurassa koko ajan? Ei anna sinusta oikein uskottavaa kuvaa kun puhut toista ja teet sitten toisin. vähän kuin venäläiset ;)Kannattaa erota vapareista. Mielenterveys paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa erota vapareista. Mielenterveys paranee.
"Mielenterveys paranee."
Miten muka? Onko tämä taas näitä sinun typeriä väitteitä joita et uskalla puolustaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielenterveys paranee."
Miten muka? Onko tämä taas näitä sinun typeriä väitteitä joita et uskalla puolustaa?Tottakai se paranee, jos ei ole enää va harhamaailmassa.
- Anonyymi
Nyt kannattaa jokaisen vaparin ottaa loparit ko. järjestöstä. Loven, Ylikoski ym. saavat jäädä sinne keskenään.
- Anonyymi
Tuo on tavoite. Nyt kun 1000 on alitettu, seuraava välitavoite on alittaa 500.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tavoite. Nyt kun 1000 on alitettu, seuraava välitavoite on alittaa 500.
Eli täydellinen tavoite on 10?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli täydellinen tavoite on 10?
No ihannetilanne olis tietty 0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihannetilanne olis tietty 0.
Kyllä: ihannetilanne olisi nolla. Jossain tuolla ylempänä jo viitattiin siihen, milloin: sitten kun tavoitteet on saavutettu. Mitäpä sitä turhia enää sen jälkeen. Mutta kun ei ole niin vapareita tarvitaan. Lukumäärä on loppujen lopuksi yhdentekevä, olennaisempaa on, että tavoitteet etenevät. Hidasta on eteneminen. mutta eteenpäin kuitenkin koko ajan mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä: ihannetilanne olisi nolla. Jossain tuolla ylempänä jo viitattiin siihen, milloin: sitten kun tavoitteet on saavutettu. Mitäpä sitä turhia enää sen jälkeen. Mutta kun ei ole niin vapareita tarvitaan. Lukumäärä on loppujen lopuksi yhdentekevä, olennaisempaa on, että tavoitteet etenevät. Hidasta on eteneminen. mutta eteenpäin kuitenkin koko ajan mennään.
Vaparien toiminta ei edistä vaan vaikeuttaa. Pornotempaus, pyllytempaus, turha et-aloite, Venäjämielisyys, valtion rahoilla loisiminen... Aika paljon syitä, miksi juuri tavoitteiden takia kannattaa erota vapareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaparien toiminta ei edistä vaan vaikeuttaa. Pornotempaus, pyllytempaus, turha et-aloite, Venäjämielisyys, valtion rahoilla loisiminen... Aika paljon syitä, miksi juuri tavoitteiden takia kannattaa erota vapareista.
Joo, ei tuo joukkio edistä mitään tavoitetta.
- Anonyymi
Tämäpä hienoa. Nyt sitten katsotaan, ilmoitetaanko joskus, että määrä olisikin ollut yli tuhat. Se on sitten valehtelua.
- Anonyymi
Eipä yllättäisi jos valehdellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä yllättäisi jos valehdellaan.
Vapari valehtelee aina - se on hyvä perusohje. Vapariväitteet pitää aina tarkistaa ennen kuin ne voi hyväksyä. Yleensä ihmisiin voi lähtökohtaisesti luottaa, mutta ei vapareihin.
- Anonyymi
Toivottavasti suunta jatkuu kohti viittäsataa. Mielellän vauhdikkaasti.
- Anonyymi
Mielellään kohti nollaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään kohti nollaa!
Kyllä. Se tarkoittaisi nollaa ihmistä, joka on ulkoistanut aivonsa liiton propagandalle.
- Anonyymi
Kaikki lähtee vapareista - lähde sinäkin!
- Anonyymi
Nyt kannattaa lähteä.
- Anonyymi
Yksikin vapari on liikaa. Emme tarvitse va-aivopesua, joten va-järjestöt tulisi lakkauttaa haitallisina.
- Anonyymi
Hyvää kehitystä
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Ihana uutinen 💋
- Anonyymi
Kyllä on. ❣️
- Anonyymi
Missä se uutinen oli? Et kai sinä olet niitä harvoja jotka uskovat aloittajan valeita? Eihän kukaan ole ottanut tuon hepun höpinöitä enää tosissaan pitkään aikaan, joten miksi sinä otat? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se uutinen oli? Et kai sinä olet niitä harvoja jotka uskovat aloittajan valeita? Eihän kukaan ole ottanut tuon hepun höpinöitä enää tosissaan pitkään aikaan, joten miksi sinä otat? :D
Pikkuista harmittaa. Voi, voi. Vaparien määrän väheneminen ei ehkä tunnu niin ikävältä, jos saat pusun 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuista harmittaa. Voi, voi. Vaparien määrän väheneminen ei ehkä tunnu niin ikävältä, jos saat pusun 💋
Miksi minua harmittaisi kun valehtelet taas? Itsehän ammut itseäsi jalkaan jälleen kerran. Eikä kukaan edelleenkään usko sinua. :D
Ja miksi minä välittäisi vapareiden jäsenmäärästä, on paljon hauskempaa katsoa kun joudut jatkuvasti valehtelemaan ja herjaamaan joka kertoo kaikille sen että et itsekkään usko höpinöihisi. Muutenhan puolustaisit niitä, etkä kävisi ihoon kiinni. ;)
- Anonyymi
Kun katsoo epäoikeudenmukaista jäsenmaksulinjaakin, niin ei tarvitse ihmetellä.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa jäsenmaksulinja on hyvä. Ihmisten poistuminen vaparien jäsenyydestä on tervetullut kehityslinja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa jäsenmaksulinja on hyvä. Ihmisten poistuminen vaparien jäsenyydestä on tervetullut kehityslinja.
Erotkaa vapareista!
- Anonyymi
Miten niin se on epäoikeuden mukainen? Sehän on sama kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin se on epäoikeuden mukainen? Sehän on sama kaikille.
Kaikilla ei ole samaa tulotasoa. Siksi vaparien linja on epäoikeudenmukainen.
- Anonyymi
Olisiko vaparijoukko kutistunut jo niin vähiin että
<1000 jäsentä.
Kyllähän sitä edesauttaa suurten ikäluokkien kuolemat, jolloin vuosittain ikääntyneitä vaparijäseniä kuolee.
Ja nuoria vaparien kinkerit ei kiinnosta.
T: Salainen Antivapari n:o 666 - Anonyymi
Ei kai nyt sentään alle tuhannen , kun v 2020 oli noin 1300.
Toisaalta miksi Jori M on tästä jäsenasiasta vaitonainen
Vaparit ovat sentään saaneet valtiolta julkista toimeentulotukea 50000€.
Kyllä silloin pitäisi julkaista myös tämän julkista tukea saaneen VA_Liiton yhdistysten jäsenmäärä.
Mäntysalo!
Kakaise vain ulos vaparien jäsenmäärä 31.12.21 !
Vai pelottaako Mäntysaloa julkaista?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814