Paras asento

Anonyymi

Eli missä asennossa on paras panna peppuun? Ja missä asennossa peppu tuntuu tiukimmalle?

28

2739

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ratsastus tai sylikkäin takaperin

    • Anonyymi

      Nainen mahallaan ja itse päällä. Tyynyjä lantion alla. Pystyy puristaan pakaroille kun vetää ulos. Sama myös lusikassa onnistuu.

    • Anonyymi

      Takaapäin on helpointa ja tuntuu parhaimmalta.

      • Samaa mieltä tästä. Siinä tulee myös se visuaalinen Puoli, joskin nainen selällään jalat olkapäillä pöydällä tai sängyllä tyynyjä peffan alla, pillu on ihanasti tarjolla ja kiva latsoa kun muna uppoaa perseeseen... samalla voi välillä käydä nuoleen ja taas jatkaa.


    • Anonyymi

      kyllä mielestäni hyvä asento on kun olen selälläni peppu vähän koholle tuettu nostan hieman jalkoja -kaveri tulee jalkojen väliin ja työntyy sisälle-kun huomaan että pian kaveri laukeaa nostan jalat ja lukitsen jaloillani -silloin menee tosi syvälle . takaa päin kun olen polvillani on asento jossa menee tosi syvälle on hyvä asento .

      • Anonyymi

        Toinen jossa pääsee syvälle pantava kyljelleen, toinen jalka ylös perä aivan hollilla.


    • Anonyymi

      itse ainakin tykkään ratsastaa saa syvälle ja pohjassa voi puristella oikein kunnolla

    • Anonyymi

      minusta tuntuu ainakin hyvältä kun olen alla selälläni ja kulli alkaa painumaan sisään jotenkin siinä näkee toisen ja voi hieman säätää kuinka kovaa kulli painuu sisää . alla ollessa voi äkkiä nostaa itseään ja siitä päästä puremaanfritsu-----sitten kun on hetki levätty niin on hyvä olla peppu kaveriin päin ja työntäähiljaa perse kiinni takana oottavaa kullia---kyllä sieltä sitten tulee vastaus kun on oikea hetki

      • Anonyymi

        suuria nautintoja antaako miehesi myös käsitellä peppua esim. sauvalla


    • Anonyymi

      itse mies kyllä paras on ratsastus voi antaa kaiken ja samalla saada niin syvälle myös puristelu onnistuu parhaiten siten voi myös alkaa uuden kovettamisen

    • Anonyymi

      Miehenä oma mielipide, että doggy paras. On mahtavaa panna takaapäin peppuun, kun voi samalla pitää lanteista kiinni, pumpata ja katsoa kuinka kalu työntyy ja liikkuu edes takas peppureikään. Tosin yleensä aloitellaan vatsallaan ja doggy on vasta loppukliimaksi. Tykkään myös niin, että vaimo selällään tyyny selän alla lantio kohotettuna, kun voi samalla katsoa suoraan silmiin, kun työntyy peppuun. Tämä on ainakin meillä tiukin asento.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      itse haluan ratsastaa saa määrätä syvyyden ja vauhdin myös puristelu onnistuu parhaiten

    • Anonyymi

      en tiiä mutta itte tykkään ratsastaa saa syvälle ja vaimo imee kullia samalla

    • Anonyymi

      Ei asennolla väliä kunhan saa persettä. Sillä on väliä ja paljon.

    • Anonyymi

      Me harrastetaan niin että gf.on sängynreunalla kontallaan ja minä työntelen seisaaltaan .

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 189 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe