Suomen Lähilogistiikka Oy

Anonyymi

Kelakyytien puuttuminen tilityksistä ja myöhässä olevat maksut autoilijoille johtuu mittarinkäyttövirheistä.
Näin on suuri kokenut johtaja asian muotoillut.
Alkaa olla jo aika vaihtaa kyydinvälittäjää.
Taksikuutio on suurissa ongelmissa laskutuksien kanssa.
Syitä löytyy uusia joka viikko miksi maksuja ei kuulu tai ajettuja kuljetuksia ei löydy järjestelmästä.

17

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti kyse pääosin faktoista. Kaikki kuljettajien töhöilyt pitää korjata käsin yksitellen

• Anonyymi

Kirjalliset mittarinkäyttöohjeet on aika helppo tie katkaista ongelmat. Eduksi on myös keskuksen välittämät oikein koodatut tilaukset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Toimitusjohtaja Esa Honkasella on kokemusta ainoastaan puunkaadoista.
        Tässä ohjelmiston toimittajan osaamisnäyte
        https://www.raivoteam.fi/

• Anonyymi

Ohjelmiston on kylläkin toimittanut sitowise ja vinka, routergroup on toimittanut vain autolaitteessa pyörivän sovelluksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimitusjohtaja Esa Honkasella on kokemusta ainoastaan puunkaadoista.
        Tässä ohjelmiston toimittajan osaamisnäyte
        https://www.raivoteam.fi/

Ainoa että toimitusjohtajan sukunimi on Honkonen ei Honkanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjelmiston on kylläkin toimittanut sitowise ja vinka, routergroup on toimittanut vain autolaitteessa pyörivän sovelluksen.

Sitowise tekee huiveja muslimeille, heidän sivustonsa perusteella.
        https://www.sitowise.com/fi/palvelumme

• Anonyymi

• Anonyymi

Lähilogistiikan omistaa Lähitaksi Oy. Kyydit ja rahat menevät Lähitaksin osakkaiden omistamille taksiyhtiöille.

• Anonyymi

No nyt heräs Newton itse puun alta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt heräs Newton itse puun alta!

Uuninpankolta herännyt René Descarteshan se on. Ajattelen, siis olen. Cogito, ergo sum.

• Anonyymi

Näin se toimii kaikissa välitysyhtiöissä. Rahakkaat kyydit ohjataan yhtiön johdon ja hyvien veljien taksiyrityksiin. Loput ajot ovat "ylivuotoa" yhden miehen toiminimipuljuille.

• Anonyymi

On ymmärrettävää ettei lähitaksi saa jos tällaisia ongelmia. Minulle hätääntynyt asiakas soitti kun ei lähitaksi tule. Mitäs teen en ole heidän leivissä, sielläpä odottelee taksiaan. Meidän välityskeskus pelaa, jopa kuljettajat vastaa puhelimeen ja keskus. Ei tarvita suuria lehtimainoksia :)

• Anonyymi

Mikä siinä on vaikeaa?? Laita taksa päälle kun saat keikan ja kun olet sen ajanut lähetät kuitin kelaan? Itse kirjoitan punakynällä "kela" ja alleviivaan summat mitä pitää kela tantan osata niistä lukea. Kyllä tulee korvaukset ja sovitellut kassakorvaukset parissa viikossa tilille. Jos viet potilasta osastolle, pyydä osaston tai sairaalan leimasin aulan vahtimestarilta ja länttää leimoja kuitteihin, nopeuttaa käsittelyä huomattavasti.
      Ei saatana nämä tämän päivän pango dingot osaa mitään töitä tehdä..

• Anonyymi

Oletko sinä tosissasi? :))

• Anonyymi

Se on kyllä hauskaa että taksikuskit eivät osaa käyttää edes taksamittareita. 😂

• Anonyymi

Hei..olet oikeassa .huomasiin että ei ne.korjaa kyytiä ..jos teet virhe taksalla tai tabletissa et saa maksua..minä autoilija aloittiin ajamaan 4kk sitten ei kaikki kyydit maksettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      198
      1775
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      1702
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1121
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      82
      1093
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1060
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1020
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      86
      1011
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      935
    9. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      59
      887
    10. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      353
      876
    Aihe