kuin kukaan tuntemani.
Merkitset minulle enemmän
53
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kuulla, bottiseni 🤣
- Anonyymi
Et sinä pallopää :)
- Anonyymi
Tunnen sen rakkauden...
- Anonyymi
Se rakkaus huutaa (ulvoo) perääsi. Kuinka voisit olla kuulematta. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Aika halvalla te jotkut täällä rakkautta mesotte tuntemattomille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika halvalla te jotkut täällä rakkautta mesotte tuntemattomille ihmisille.
Sinä et vaan ymmärrä näitä. Ne on sille hänelle kaikki. Ihmiset kirjoittaa kuin sille jolleki joka sanan ja kaikki täyspäiset sen ymmärtää. Jos et itse ymmärrä niin ole edes hiljaa. Olet vaan keskimääräistä tyhmempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vaan ymmärrä näitä. Ne on sille hänelle kaikki. Ihmiset kirjoittaa kuin sille jolleki joka sanan ja kaikki täyspäiset sen ymmärtää. Jos et itse ymmärrä niin ole edes hiljaa. Olet vaan keskimääräistä tyhmempi.
Mutta mitä se toinen ihminen saa tällaisesta? Täytät jotain omaa tarvetta piittaamatta ”tunteidesi kohteesta”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä se toinen ihminen saa tällaisesta? Täytät jotain omaa tarvetta piittaamatta ”tunteidesi kohteesta”.
Tännehän ei kukaan kirjoita, jos se oikea olisi niitä sanoja vastaanottamassa jossain.
Eli ei voi sanoa, että piittaamatta kohteesta. Kohde ei jostain syystä ole saatavilla. Ehkä kohde ei ole piitannut niistä tunteista.
Olisiko useilla niin päin, että kohde ei ole niitä tunteita halunnut vastaanottaa.
Pitää ymmärtää, että täällä on ne, jotka kaipaa jotain mitä ei saa.
- Anonyymi
Tämä on totta, enkä edes väitä tuntevani naista kovin hyvin.
- Anonyymi
Sama mulla. En tunne miestä kuin tosi vähän mutta rakastan silti. Koko kroppa reagoi häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla. En tunne miestä kuin tosi vähän mutta rakastan silti. Koko kroppa reagoi häneen.
Kyseinen nainen aiheutti sen, etten ole voinut unohtaa häntä vuosiin. En vain tiedä rakastanko vai kaipaanko muuten vaan, kun ei me oikein tultu toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen nainen aiheutti sen, etten ole voinut unohtaa häntä vuosiin. En vain tiedä rakastanko vai kaipaanko muuten vaan, kun ei me oikein tultu toimeen.
Miksi kaivata sellaista, jonka kanssa ei tule toimeen? Musta taas tuntui, että tulin/tulen hyvin toimeen sen kanssa ketä kaipaan. Paremmin kuin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaivata sellaista, jonka kanssa ei tule toimeen? Musta taas tuntui, että tulin/tulen hyvin toimeen sen kanssa ketä kaipaan. Paremmin kuin hyvin.
Sanoppa se, niin olisin erittäin tyytyväinen. Ei tässä ole kuin parisen vuotta tuotakin asiaa joutunut pohtimaan. Tunne asioita, jotka ei ole järjen juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa se, niin olisin erittäin tyytyväinen. Ei tässä ole kuin parisen vuotta tuotakin asiaa joutunut pohtimaan. Tunne asioita, jotka ei ole järjen juttuja.
Kolmen kimppuaa nyt ehdotan kun tilanne tämä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 miestä ja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule kuuloonkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuli sivusta väliin. Ei liity aiempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole todellakaan järjellä mitään tekemistä sen kanssa. Tietää, että ei tulla toimeen ja silti kituu vuosia. Kaikkea ei tosiaan ratkota älynystyröiden avulla, vaikka kuinka yrittäisi. Enää en yritä. Sivusta, sama tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai rakastat, se sun manipulointi ei tuo tulosta koskaan! Rakasta mies, sitä omaa miestäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kun et tiedä, kaipaus on ainoostaan sun mielenvikaosessa päässäsi! Hah.
- Anonyymi
Samoin ihana daniseni 🤍
- Anonyymi
Ihana kuulla, niin sinäkin💗💋😍. Joko voitas tehdä jotain yhdessä?
- Anonyymi
Tottakai sen miehen kanssa voidaan tehdä yhdessä ihan mitä vaan. Sinä et vaan taida olla se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sen miehen kanssa voidaan tehdä yhdessä ihan mitä vaan. Sinä et vaan taida olla se.
Kiva kiva, tekemiset ei sitten ihan heti lopu ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kiva, tekemiset ei sitten ihan heti lopu ;))
Ei lopu ei :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitella, vaikka palstalle. Uuuh oooh armas rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu ei :)
Näi ö. Kekseliäs keksii vaikka mitäh 🙌
- Anonyymi
Juu naisia ollaan molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näi ö. Kekseliäs keksii vaikka mitäh 🙌
Mielikuvitus ei hänen suhteen lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitella, vaikka palstalle. Uuuh oooh armas rakas.
Tai kiusata muita naisia katkerana. Se antaa osalle täällä sisältöä elämään ja se on ihan ok. Sosiaalityötä tehdään tavallaan kun annetaan sunlaisille purkupaikka. Jätät sitten lapsesi ja miehesi vähemmälle kidutukselle.
- Anonyymi
Merkitset minulle paljon. Uskon, että pystyt tuntemaan sen.
- Anonyymi
Juu kiva
Sinäkin mulle
Sillä erityisellä tavalla
When do we start? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kiva
Sinäkin mulle
Sillä erityisellä tavalla
When do we start?Vain yhden tietyn kanssa. Hänen joka tuntuu niin samanlaiselta.
- Anonyymi
No tuoltahan se hänen kanssaan tuntuu. Mutta näissä tunteissa voi erehtyäkin toisesta.
Toinen oli sivusta.
- Anonyymi
Voi mitään olisikaan jos tuntisimme. 🥲😂
- Anonyymi
Minulle ovat tärkeitä sellaiset ihmiset, joiden kanssa olen ollut hyvin paljon tekemisissä. Ei ole ollut moneen vuoteen mitään tarvetta tutustua yhteenkään tuntemattomaan, enkä tiedä tuleeko sellaista tapahtumaan koskaan.
- Anonyymi
Hyvin paljon nuoremmat eivät voi koskaan kuulua elämääni millään tavalla. En voi ajatella olevani tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan. Stressi oireilee pahiten juuri kaikkeen sellaiseen mikä liittyy paljon nuorempiin ihmisiin. Tarvittaisiin monen vuoden totaalinen hiljaisuus, ennen kuin stressitaso laskisi normaalille tasolle.
- Anonyymi
Ihan uskomatonta tuo selittämisesi. Eiköhän nuo juttusi jo kaikki palstaa lukevat tiedä.
- Anonyymi
Olet onnekas, itse etsin uusia ihmisiä elämääni, omat läheiseni ja kaikki tuntemani ihmiset, tämä ryhmä tuhosi kaiken. En luota heihin enää, ja tekevät minun elämästä vain kauheaa. En koskaan anna anteeksi. Jos pitää ryhmään mennä, etsin uutta.
- Anonyymi
No, pingykysmä, miten se tuhoaisi urasi, jos pussaisisin sua ja tunkisisin sormen samalla perseenreikääsi, että saataisiin selvyys tähän tilannekäppees, moro.
T.kysy lisää, rauhallista illanjatkoa, turvallista, ei mitään hätää.
https://m.youtube.com/watch?v=xUSf1bjd4I8- Anonyymi
Häädön sait jo vuosia sitten, eikä sitä tilannetta voi mitenkään muuttaa koskaan. Liian paljon ihmisiä liian kauan häiriköimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häädön sait jo vuosia sitten, eikä sitä tilannetta voi mitenkään muuttaa koskaan. Liian paljon ihmisiä liian kauan häiriköimässä.
Tämä ei liity aloitukseen. Eikä tuo sormiperseessä tyyppikään.
- Anonyymi
Oliko naiselta miehelle?
Voisin miehenä sanoa naiselle noin, kuten ap. tuossa. Ja haluan päästä näyttämään sen oikeasti!
Hyvää yötä ja nuku hyvin! 🤗- Anonyymi
Olihan se naiselta miehelle. Minulta hänelle. Mutta aloitus tuli kyllä pienestä ivasta toista aloitusta kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se naiselta miehelle. Minulta hänelle. Mutta aloitus tuli kyllä pienestä ivasta toista aloitusta kohtaan.
Mitä järkeä on ivailla toisia aloituksia? Pysykää omissa asioissanne täällä ja antakaa toisten olla rauhassa täällä. Ei jokainen voi olla penaalin terävin kynä ja kaikki kuitenkin ovat ihmisinä arvokkaita/sivusta.
- Anonyymi
Et kuitenkaan uskonut kun puhuin sinulle näisyä ongelmista vaan annoit heidän toteuttaa suunnitelmansa. Miksi et vanno rakkauttasi heille? Syytön hakattiin tälle porukalle, etkä ole välittänyt yhtään. Miksi luulet että uskoisin sanoihisi, mikä erottaa sinut tuosta porukasta? Me emme pääse missään asiassa eteen päin ennen kuin näihin saadaan vastaus. Niin kauan heidän tekojaan toistetaan. Kaikki mitä ovat tehneet tulee kaikkien tietoon.
- Anonyymi
Voi voi. Sinun pitäisi jutella jonkun kanssa noista kuvitelmistasi. Nuku hyvin kuka oletkin. Kai sinä nukut?
- Anonyymi
Et taida tuntea kovin montaa, sellainen käsitys vähän syntynyt
- Anonyymi
Kenelle puhut?
- Anonyymi
Voi kuule :) Yllättyisit. Mulla oli jo 15-vuotiaan enemmän tuttuja kuin sulla mummolla tänään :)
Olen niitä joita kaikki rakastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule :) Yllättyisit. Mulla oli jo 15-vuotiaan enemmän tuttuja kuin sulla mummolla tänään :)
Olen niitä joita kaikki rakastaa.Harhaluuloja ap miehellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaluuloja ap miehellä!
Kiinnitätkö sä kaikki nää inhottavuudet siihen naiseen, jota olet kiusannut iät ja ajat aika raakastikkin, koska hänen puolisoaan et tule saamaan! Valehtelet hänestä kaikkia epätotuuksia, jotka itse omistat. Oikeudessa otetaan totuudet esille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnitätkö sä kaikki nää inhottavuudet siihen naiseen, jota olet kiusannut iät ja ajat aika raakastikkin, koska hänen puolisoaan et tule saamaan! Valehtelet hänestä kaikkia epätotuuksia, jotka itse omistat. Oikeudessa otetaan totuudet esille!
Näkee, että olet sairaan kateellinen ihminen, tarvit ihan oikeesti psykiatrista hoitoa, ett oppisit"hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, etkä peilais itseesi muihin naisiin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066