Paypal maksun palautus?

Anonyymi

Jos myyjä ei lähetä tilattua tuotetta, niin miten rahat saa takaisin PayPalilta, vai voiko ne pyytää omalta pankilta?
Ostos on maksettu luottokortilla ilman rekisteröitymistä/kirjautumista Paypal tilille.
Ei tietoa mihin pitää ottaa yhteyttä.

7

3302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo on oppirahoja. Varmaan lahjoittanu rahat paypal kautta ”money for friends”

• Anonyymi

Kun hongkongilainen kauppias nimeltä Casuntek jätti tavaran toimittamatta, otin yhteyttä PayPaliin sen verkkosivuilta. Lopulta vastaus oli, että en saa rahojani takaisin mistään. Onneksi kysymys oli vain alle kymmenen euron ostoksesta, joten oppirahat ollvat pienet.

PayPaliä olen tietysti sen jälkeen karttanut.

• Anonyymi

En koskaan enää maksa PayPalilla. Tosi sekavat sivut englanniksi enkä osaisi tehdä mitään jos kaupat epäonnistuu. Netistä löytyy ohjeita mutta ne koskee rekisteröityneitä käyttäjiä. Jos rahansa menettää niin niitä ei varmaan tule enää näkemään.

• Anonyymi

Mikset kirjautunut sinne PayPaliin?! Luottokorttia ei kannata käyttää vaan tallettaa rahaa PayPal-tilille ja sitten maksaa sillä. Itse olen tehnyt paljon ostoksia pääsääntöisesti eBay:stä ja hyvin on rahat palautettu, kun tavara ei ole saapunut.

Toinen asia on sitten se, että eBay:ssä operoi sellaisia myyjiä jotka eivät edes aio toimittaa tuotetta. Tällöin asiakas joutuu odottamaan seitsemän viikkoa ennenkuin voi vaatia rahojensa palautusta. eBay siivoaa aika laiskasti näitä korottoman lainan lypsäjiä pois sivuiltaan.

• Kun joku viisas kertoisi miten sinne kirjoitetaan. kun ei rahat ole tulleet paypal tilille.

• Anonyymi

Kun kaupat pitäisi saada nopeasti ja helposti tehtyä ilman ylimääräistä vaivaa niin asiaa ei sillä hetkellä tule ajatelleeksi. Kun näyttää että tulee ongelmia niin miettii mikä kaikki olisi kannattanut tehdä toisin. Kaikki hyvät vinkit ovat tosi tärkeitä tulevaisuutta ajatellen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe