Jos myyjä ei lähetä tilattua tuotetta, niin miten rahat saa takaisin PayPalilta, vai voiko ne pyytää omalta pankilta?
Ostos on maksettu luottokortilla ilman rekisteröitymistä/kirjautumista Paypal tilille.
Ei tietoa mihin pitää ottaa yhteyttä.
Paypal maksun palautus?
7
4001
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo on oppirahoja. Varmaan lahjoittanu rahat paypal kautta ”money for friends”
- Anonyymi
Kun hongkongilainen kauppias nimeltä Casuntek jätti tavaran toimittamatta, otin yhteyttä PayPaliin sen verkkosivuilta. Lopulta vastaus oli, että en saa rahojani takaisin mistään. Onneksi kysymys oli vain alle kymmenen euron ostoksesta, joten oppirahat ollvat pienet.
PayPaliä olen tietysti sen jälkeen karttanut. - Anonyymi
En koskaan enää maksa PayPalilla. Tosi sekavat sivut englanniksi enkä osaisi tehdä mitään jos kaupat epäonnistuu. Netistä löytyy ohjeita mutta ne koskee rekisteröityneitä käyttäjiä. Jos rahansa menettää niin niitä ei varmaan tule enää näkemään.
- Anonyymi
Mikset kirjautunut sinne PayPaliin?! Luottokorttia ei kannata käyttää vaan tallettaa rahaa PayPal-tilille ja sitten maksaa sillä. Itse olen tehnyt paljon ostoksia pääsääntöisesti eBay:stä ja hyvin on rahat palautettu, kun tavara ei ole saapunut.
Toinen asia on sitten se, että eBay:ssä operoi sellaisia myyjiä jotka eivät edes aio toimittaa tuotetta. Tällöin asiakas joutuu odottamaan seitsemän viikkoa ennenkuin voi vaatia rahojensa palautusta. eBay siivoaa aika laiskasti näitä korottoman lainan lypsäjiä pois sivuiltaan.- Anonyymi
Kun kaupat pitäisi saada nopeasti ja helposti tehtyä ilman ylimääräistä vaivaa niin asiaa ei sillä hetkellä tule ajatelleeksi. Kun näyttää että tulee ongelmia niin miettii mikä kaikki olisi kannattanut tehdä toisin. Kaikki hyvät vinkit ovat tosi tärkeitä tulevaisuutta ajatellen.
- Anonyymi
Pysykää kaukana ebaysta ja paypalista, jollei ole englanti edes välttävästi hallussa.
Muutaman kusetusyrityksen katkaissut alkuunsa ja totesin, että ilman hyvää kielitaitoa ei olisi hommasta tullut mitään.
Mitä tulee itse ebay:n niin sehän nykyään kusettaa myyjiänsäkin
https://community.ebay.com/t5/Selling-Q-A/SELLERS-LEAVING-EBAY-IN-DROVES-AFTER-20-YEARS-I-M-FOLLOWING/qaq-p/29859251
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481