orgasmia naiselle, kuopio

Anonyymi

Olen 24-vuotias opiskelija enkä kerkeä ravaamaan baareissa. Etsin kuopion alueelta naista, jonka pillua voisin nuolla. Samalla haluan harjoittaa nuolennan taitoa ja tuottaa mielihyvää toiselle. Laita viestiä, jos kiinnostaa [email protected]

41

1464

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisikohan tää onistua luottamusella. Täällä Siilissä 52 vuotias rouva kaipais juuri etsimääsi.
      Mieheni ei tykkää moisesta ollenkaan, vaikkakin paikat pidän siistinä. T. Kevättä kohden kaksin.

      • Anonyymi

        Täällä toinen Kuopiosta joka voi auttaa sinua, luottamuksella, kuinka voin ottaa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen Kuopiosta joka voi auttaa sinua, luottamuksella, kuinka voin ottaa yhteyttä

        Siis sinä rouva 52, voin nuolla ja toteuttaa muutkin toiveesi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      helou!! mahtaisko siilinjärven rouvaa kiinnostaa omanikäinen kielimies, tekis niiiin mieli lipoa pillua oikein pitkään ja hartaasti, saisit peppunuolut lisäksi jos yhtään kiinnostaa....tavoitteena tyydytetty leidi useammalla orgasmilla, ettei heti tarvis lopettaa!! täälläkin paikat siistitty ja puhdas, rokotettu ja taatusti tauditon ukm 50

      • Anonyymi

        Kirjoitit kauniisti asiasta! Olet myös aviossa voisi kehittyä pidempi suhde.
        Tapaaminen ilman kiirettä silloin voi nauttia rauhassa. Orgasmeja saan useampia juuri nuolemalla mitä mieheni vieroksuu. Rokotukset myös täällä sekä ehkäisy ok. Tietysti kun saan nauttia nuolennasta kiihotut miehenä itse kuumaksi saat yhtyä kunnolla lopuksi ja purkaa paineesi sisääni. Siksi mainitsin ehkäisystä. Rva 52


    • Anonyymi

      tuo kuullostaa hyvältä!! oletko tumma/vaalea ja minkämoinen lady?? itse kohtuukuntoinen, harmaa ja helläkätinen ja nautin suunnattomasti kun saan partnerin nauttimaan....ukm 50

      • Anonyymi