orgasmia naiselle, kuopio

Anonyymi

Olen 24-vuotias opiskelija enkä kerkeä ravaamaan baareissa. Etsin kuopion alueelta naista, jonka pillua voisin nuolla. Samalla haluan harjoittaa nuolennan taitoa ja tuottaa mielihyvää toiselle. Laita viestiä, jos kiinnostaa [email protected]

41

1464

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisikohan tää onistua luottamusella. Täällä Siilissä 52 vuotias rouva kaipais juuri etsimääsi.
      Mieheni ei tykkää moisesta ollenkaan, vaikkakin paikat pidän siistinä. T. Kevättä kohden kaksin.

      • Anonyymi

        Täällä toinen Kuopiosta joka voi auttaa sinua, luottamuksella, kuinka voin ottaa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen Kuopiosta joka voi auttaa sinua, luottamuksella, kuinka voin ottaa yhteyttä

        Siis sinä rouva 52, voin nuolla ja toteuttaa muutkin toiveesi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      helou!! mahtaisko siilinjärven rouvaa kiinnostaa omanikäinen kielimies, tekis niiiin mieli lipoa pillua oikein pitkään ja hartaasti, saisit peppunuolut lisäksi jos yhtään kiinnostaa....tavoitteena tyydytetty leidi useammalla orgasmilla, ettei heti tarvis lopettaa!! täälläkin paikat siistitty ja puhdas, rokotettu ja taatusti tauditon ukm 50

      • Anonyymi

        Kirjoitit kauniisti asiasta! Olet myös aviossa voisi kehittyä pidempi suhde.
        Tapaaminen ilman kiirettä silloin voi nauttia rauhassa. Orgasmeja saan useampia juuri nuolemalla mitä mieheni vieroksuu. Rokotukset myös täällä sekä ehkäisy ok. Tietysti kun saan nauttia nuolennasta kiihotut miehenä itse kuumaksi saat yhtyä kunnolla lopuksi ja purkaa paineesi sisääni. Siksi mainitsin ehkäisystä. Rva 52


    • Anonyymi

      tuo kuullostaa hyvältä!! oletko tumma/vaalea ja minkämoinen lady?? itse kohtuukuntoinen, harmaa ja helläkätinen ja nautin suunnattomasti kun saan partnerin nauttimaan....ukm 50

      • Anonyymi

        Vaaleat hiukset runsas muotoinen en ylipainoinen. Olen myös notkea joogaa harrastanut vuosia. Ai että hellät kädet, vuodan kylläkin rusaasti kun tulen siksi mieheni vieroksuu nuolentaa. Toisaalta mies tykkää yhtyy kanssani kun vaahtoan kunnolla. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset runsas muotoinen en ylipainoinen. Olen myös notkea joogaa harrastanut vuosia. Ai että hellät kädet, vuodan kylläkin rusaasti kun tulen siksi mieheni vieroksuu nuolentaa. Toisaalta mies tykkää yhtyy kanssani kun vaahtoan kunnolla. Rva 52

        Jos haluut niin voitaisiin tavata jossain ensin ja tutustua . Olisin mielellään juuri viikolla voinut tapailla useamminkin jos siltä molemmista tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluut niin voitaisiin tavata jossain ensin ja tutustua . Olisin mielellään juuri viikolla voinut tapailla useamminkin jos siltä molemmista tuntuu.

        Onko sun viesti ukm 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun viesti ukm 50

        Kyllä on . Miten edetään? Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on . Miten edetään? Ukm50

        Ensiviikolla mieheni lähtee lappiin viikoksi mökille. Voidaan tavata kotonakin ja tutustua kahvitellen. Päivisin teen koti toimistossani töitä, mieheni töissä Kuopiossa. Mielellään tapaisin useamminkin ainaskin aluksi, tiedän miten nautin kun nuollaan. Oletko vielä työ elämässä mukana. Rva 52


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensiviikolla mieheni lähtee lappiin viikoksi mökille. Voidaan tavata kotonakin ja tutustua kahvitellen. Päivisin teen koti toimistossani töitä, mieheni töissä Kuopiossa. Mielellään tapaisin useamminkin ainaskin aluksi, tiedän miten nautin kun nuollaan. Oletko vielä työ elämässä mukana. Rva 52

        Kyllä se sopii mulle jos on sellainen paikka ettei tuu sanomisia. Olen vielä osin työelämässä ,mutta voin jo itse määrätä menemisen. Miten saadaan yhteys toisiimme ukm50


      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        Kyllä se sopii mulle jos on sellainen paikka ettei tuu sanomisia. Olen vielä osin työelämässä ,mutta voin jo itse määrätä menemisen. Miten saadaan yhteys toisiimme ukm50

        Asumme omakoti talossa jonne oma tie. Asiakkaita käy kotonani sovitusti joten ei harmia. Ehkä turvallisinta tavata eka kerran vaikka ABC:lla. Ajamme siitä kotiani kahville jos innostut minusta en varmasti peräänny. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme omakoti talossa jonne oma tie. Asiakkaita käy kotonani sovitusti joten ei harmia. Ehkä turvallisinta tavata eka kerran vaikka ABC:lla. Ajamme siitä kotiani kahville jos innostut minusta en varmasti peräänny. Rva 52

        No se käy minulle noi tehden. Milloin sitten olisit halukas tapaamiseen? Ukm 50


      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        Kyllä se sopii mulle jos on sellainen paikka ettei tuu sanomisia. Olen vielä osin työelämässä ,mutta voin jo itse määrätä menemisen. Miten saadaan yhteys toisiimme ukm50

        Noita kommentteja näköjään satelee mut kannattaa jättää sikseen. Tähän ikään tullessa ei loksauta mihinkään suuntaan. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita kommentteja näköjään satelee mut kannattaa jättää sikseen. Tähän ikään tullessa ei loksauta mihinkään suuntaan. Rva 52

        Niimpä ei ne mua häiritse , ne on vaan joitakin poloisia joilla ei oo muuta elämää kuin mollata muita. Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se käy minulle noi tehden. Milloin sitten olisit halukas tapaamiseen? Ukm 50

        Ensiviikolla mikä päivä sinulle käy. Asutko miten kaukana. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiviikolla mikä päivä sinulle käy. Asutko miten kaukana. Rva 52

        No alustavasti tiistaista eteen päin käy kyllä mikä päivä vaan. Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alustavasti tiistaista eteen päin käy kyllä mikä päivä vaan. Ukm50

        Kiva et vastasit olisin retkahtanut nuoreen mieheen. Oli niin söpö ilmoitus. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva et vastasit olisin retkahtanut nuoreen mieheen. Oli niin söpö ilmoitus. Rva 52

        Vai sellaiset oli mielessä... olishan se tietty susta voinu kivaa olla nuoren miehen kanssa , tai mistä sen tietää sitten . Mutta kokeneempi mies nyt kuitenkin sattui kohdalle sulle hellyyttä antamaan 🥰 ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alustavasti tiistaista eteen päin käy kyllä mikä päivä vaan. Ukm50

        Uskallan varmaan udella jään kuiteski miettii. Onko sinulla minkä kokoinen josta pääsen myös nauttii😀 Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallan varmaan udella jään kuiteski miettii. Onko sinulla minkä kokoinen josta pääsen myös nauttii😀 Rva 52

        No jääköön arvoitukseksi miten iso mulla onkaan😉. Millaiset rinnat saan hyväiltäväksi? Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jääköön arvoitukseksi miten iso mulla onkaan😉. Millaiset rinnat saan hyväiltäväksi? Ukm50

        Anteeksi olin varmaan höpsö🙂
        Kerroinkin olen runsas, rintani kokoa D 🥰 kylläkin ikäiseksini sileät ei repeytymiä joita monasti koko aiheuttaa. Nännit ulkonevat jos tykkäät imeskellä, itse kiihotun valtavasti siitä. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi olin varmaan höpsö🙂
        Kerroinkin olen runsas, rintani kokoa D 🥰 kylläkin ikäiseksini sileät ei repeytymiä joita monasti koko aiheuttaa. Nännit ulkonevat jos tykkäät imeskellä, itse kiihotun valtavasti siitä. Rva 52

        No et ollu höpsö😊. Nännejä imen ja rintoja hyväilen kyllä mielelläni myös . Upee olis nyt jo hyväillä niitä sulta😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ollu höpsö😊. Nännejä imen ja rintoja hyväilen kyllä mielelläni myös . Upee olis nyt jo hyväillä niitä sulta😘

        Ihana kuulla🤗 iso osa miehistä ei tykkää isoista rinnoista. Katseita kyllä saan missä liikunkin. Mietin kyllä mitä tykkäät kun näet eka kertaa. Saat hetkessä vaahtoamaan alapääni nännejä imiessä, nuorempana jopa häpesin miten nopsaan sain orgasmin. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla🤗 iso osa miehistä ei tykkää isoista rinnoista. Katseita kyllä saan missä liikunkin. Mietin kyllä mitä tykkäät kun näet eka kertaa. Saat hetkessä vaahtoamaan alapääni nännejä imiessä, nuorempana jopa häpesin miten nopsaan sain orgasmin. Rva 52

        Minusta on kiva tuottaa toiselle orkkuja ja mielihyvää kunnolla hellien. Rinnat on mun mieleen koosta riippumatta. Isot nännit upeita imee ja näykkiä. Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kiva tuottaa toiselle orkkuja ja mielihyvää kunnolla hellien. Rinnat on mun mieleen koosta riippumatta. Isot nännit upeita imee ja näykkiä. Ukm50

        Oletkin poikkeus hyvällä tavalla. Ihana saada hellyyttä mieheltä saat tuntea kun pyörin orgasmin pyörteissä jos nuolet pimsaani saat varautua suihkuun sekä vaahtoon jota mieheni ei ymmärrä. Ymmärrät varmaan miksi etsinyt miestä joka tykkäisi aidosti vaikka olenkin varmaan poikeus tapaus. Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin poikkeus hyvällä tavalla. Ihana saada hellyyttä mieheltä saat tuntea kun pyörin orgasmin pyörteissä jos nuolet pimsaani saat varautua suihkuun sekä vaahtoon jota mieheni ei ymmärrä. Ymmärrät varmaan miksi etsinyt miestä joka tykkäisi aidosti vaikka olenkin varmaan poikeus tapaus. Rva 52

        Hyvä jos tykkäät niin. On niitä varmaan moniakin naisia jotka tykkäisi samanlaisesta, mutta kaikki eivät uskalla antaa itselleen lupaa nauttia hyvän miehen antamasta hellittelystä. Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alustavasti tiistaista eteen päin käy kyllä mikä päivä vaan. Ukm50

        Edelleen Asutko Miten Kaukana? Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen Asutko Miten Kaukana? Rva 52

        Alle 20 km päässä siilistä. Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jääköön arvoitukseksi miten iso mulla onkaan😉. Millaiset rinnat saan hyväiltäväksi? Ukm50

        Tolla Ukm50 on hyvinkin pieni risainen eli haavakas kukkakaalinysvä josta saa kyllä kaikki taudit sienestä lähtien
        Toinen rouva joka ratkes valhepuheisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla Ukm50 on hyvinkin pieni risainen eli haavakas kukkakaalinysvä josta saa kyllä kaikki taudit sienestä lähtien
        Toinen rouva joka ratkes valhepuheisiin

        Elikkä pidä Rva 52 varasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos tykkäät niin. On niitä varmaan moniakin naisia jotka tykkäisi samanlaisesta, mutta kaikki eivät uskalla antaa itselleen lupaa nauttia hyvän miehen antamasta hellittelystä. Ukm50

        Naisten kesken jutustellessa moni aviossa oleva ei saa tarpeeksi hellyyttä. Pitkä liitto menettää sen tärkeimmän joka tavatessa tärkein. Naisena halun myös miehelle antaa samaa kun kysyin minkä kokoinen, ajatukseni ensimmäisenä miltä tuntuisi suussani kun pidän hyvänä.
        Parasta kun saan miehen tulee rajusti suuhuni samalla kun mies nuolee mua. Vielä jos ajoitus yhtä aikainen, voiko täydellisempää nautintoa saada🤗 Rva 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kesken jutustellessa moni aviossa oleva ei saa tarpeeksi hellyyttä. Pitkä liitto menettää sen tärkeimmän joka tavatessa tärkein. Naisena halun myös miehelle antaa samaa kun kysyin minkä kokoinen, ajatukseni ensimmäisenä miltä tuntuisi suussani kun pidän hyvänä.
        Parasta kun saan miehen tulee rajusti suuhuni samalla kun mies nuolee mua. Vielä jos ajoitus yhtä aikainen, voiko täydellisempää nautintoa saada🤗 Rva 52

        No se olis upeeta. Kaikenlaista nautintoa voi kokeilla. Mulla on paksu patukka😉
        Ukm50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kesken jutustellessa moni aviossa oleva ei saa tarpeeksi hellyyttä. Pitkä liitto menettää sen tärkeimmän joka tavatessa tärkein. Naisena halun myös miehelle antaa samaa kun kysyin minkä kokoinen, ajatukseni ensimmäisenä miltä tuntuisi suussani kun pidän hyvänä.
        Parasta kun saan miehen tulee rajusti suuhuni samalla kun mies nuolee mua. Vielä jos ajoitus yhtä aikainen, voiko täydellisempää nautintoa saada🤗 Rva 52

        Ja vaihteluhan virkistää 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset runsas muotoinen en ylipainoinen. Olen myös notkea joogaa harrastanut vuosia. Ai että hellät kädet, vuodan kylläkin rusaasti kun tulen siksi mieheni vieroksuu nuolentaa. Toisaalta mies tykkää yhtyy kanssani kun vaahtoan kunnolla. Rva 52

        Hei, olen 34v mies Kuopiosta ja voisin auttaa.. minulle kävisi sellainen että otan samalla suihin siltä mieheltä joka nuolee sua.. tai sit käy sekin että eka imen ja sitten nuolen… kiihottaa ajatuskin ottaa suihin mieheltä näkiessäsi..


    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­lle, jotk­a haluav­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://6211222.com/H/Z8zs 👈

    • Anonyymi

      hei vaan taas rva52!! ihan vaan tiedoksi, kaks ensimmäistä viestiä oli minulta, sitten joku tilannetta hyväksikäyttävä mulkero nappasi mun identiteetin, niinkun saattoi arvata...upeelta kuullostaa kyllä, kurvikas ja notkea ja valuu, voiko parempaa ollakaan!! tuli heti mieleeni 69, minä alla ja sinä päällä, avoinna, valutat mehujasi kasvoilleni kun nuolen avointa pilluasi, härnään klitorista samalla upottaen oikean keskarin peppuun ja. etusormen pilluun ja nuolen, imen mehujasi ja nautin,. samalla kun imet ja nuolet kivikovana sojottavaa kulliani..sitten käänän sut nelinkontin eteeni ja nuolen takaa, lipsuttelen ensin valuvaa, kuohuvaa pilluasi, sitten kiusoittelen vähän, nuolen pakaravakoa ja ylempää, kostutan peppuasi kielenkärjellä samalla vasemmalla peukalolla klitorista hieroen, tulet taas, valuen ja suihkuten....sitten käännän sut selälles, nostan polvet isoja rintoja vasten, avaan sakset, taivut hyvin notkea kun olet, hautaan naamani avoimeen litimärkään ja valuvaan pilluusi ja nuolen sut taas huipulle, samalla juuri isoihin rintoihis ylettyen. välillä jos vaan haluat voin syöttää sulle suonikasta ja karvatonta kulliani joka kiljuu riemusta kun pääsee kuumaan suuhusi!!!😛alkuperäinen m50 eli minä on muuten sitten vähän kauempaa, ei este vaan pieni hidaste......keksisitkö kanavan tai foorumin missä voitais jatkaa kaksin, ilman feikkejä tai noita puskista huutelevia trolleja?? one and only m50

      • Anonyymi

        Suurin ja säälittävinkin trollipeikkohan olet juuri sinä itse 🤡


    • Anonyymi

      rva 52 kuulolla, the real one täällä?

    Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe