venäjä boikottiin

Anonyymi

Boikotoidaan kaikki niitä yrityksiä joilla on venäläinen omistajataho!

32

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kohta kymmeneen vuoteen Teboililta tankannut. Onko muita venäläisomisteisia mitä voi alkaa välttelemään?

• Anonyymi

Onneksi niitä ei paljoa ole mitä boikotoi, jos ei käytä novitsokkia, ja kalasnikovia.

• Anonyymi

Sähkö, kaasu ja öljytuotteet. Vodka.

• Anonyymi

Venäläistä meetvurstia ei sitten enää pistetä leivän päälle niin tietääpähän Putiini tehneensä.

• Anonyymi

Ketkä idiootit vielä tankkaavat Teboililta tukemalla putterin maailman valloitusta.

• Anonyymi

Ne jotka tankkaavat TB :LLÄ tukevat hyökkäystä Ukrainaan.

• Anonyymi

ei ole tullut TB.llä tankattua moneen kymmeneen vuoteen. En ole luottanut heidän tuotteisiin.

• Anonyymi

kotkansaaret.fi/virkisty-nauti/teboilrajahovi/

Ismo Räty, Venäjän ystävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kotkansaaret.fi/virkisty-nauti/teboilrajahovi/

Ismo Räty, Venäjän ystävä?

Hups! Näkyy se rädyllekin kelpaavan venäläinen raha.

• Anonyymi

Minulla on sellanen mielikuva, että Teboilin polttoaineet tulee Porvoon jalostamolta. Liikevoitto myynnistä valuu toki Lukoilille.

• Anonyymi

Hartwall Areena. Venäläisomistus. Timishenko & co. Boikottiin myös areenalla konserttiaan pitävät ja sekä
      Jokerit.

• Anonyymi

Kohta lähden tankkaamaan, Teboil ihan siksi, että vituttaa kaikki idiootit.

• Anonyymi

Itsensä vihaaminen ei tee pidemmän päälle hyvää psyykelle.

• Anonyymi

Teboil-boikotti laajenee kuin kulovalkea: tukku ammattiliittoja irtisanoi sopimuksensa
      Venäläisomistuksessa olevaan huoltamoyhtiöön Teboiliin kohdistuu nyt tukku boikotteja. Aiemmin tänään SF-Caravan ja Autoliitto kertoivat irtisanovansa yhteistyön Teboilin kanssa vastalauseena Venäjän hyökkäykselle Ukrainaan.

Iltapäivällä esimerkiksi Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ilmoitti irtisanovansa yhteistyösopimuksensa Teboilin kanssa. Teboil on venäläisen öljy-yhtiön Lukoilin tytäryhtiö.

• Anonyymi

Kylläpä moralismi ryöppyää Puuttuu vain joukkoliike St1 asemien puolesta.
      Teemana voisi olla: Autoilijat kiitollisena Maria Ohisalolle ja Tuulivolttimiehelle!

• Anonyymi

ST1 suomalaisessa omistuksessa TB voitot valuvat Lukoilin kassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ST1 suomalaisessa omistuksessa TB voitot valuvat Lukoilin kassaan.

Autoilijoiden rankaisja ja tukimiljoonien rohmuaja, hienoja suomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoilijoiden rankaisja ja tukimiljoonien rohmuaja, hienoja suomalaisia.

Murhaaja putinin kansalaisten putiikeista ei tule ostaa mitään. Jos venäläiset eivät saa tätä mielenvikaista tappajaa viralta,niin he eivät ansaitse mitään tukea eikä Suomessa ole sijaa tämmöisille yrityksille.

• Anonyymi

TB-tankkaus, niin aina kolikko kilahtaa Venäjän sotakassaan.
      Kaikki sotaa tukevat tankkaavat vain TB: n polttoainetta.

• Anonyymi

Turha hurskastelu ei auta mitään niin kauan kun venäläisten rikkaiden verinen raha kelpaa teille. Tulkaapa katsomaan keväällä venäläisten olikarkkien (putinin lähipiiri) jahteja puuvenekeskuksen vieressä. Miksei niitä ole jo takavarikoitu? Miksi niiden sallitaan pitää kotkaa turvapaikkana? Ja ei, en lyö faktoja pöytään.

• Anonyymi

Korbatti ois kova. Tai chi

• Anonyymi

Miten pitäis suhtautua rajalla tankkaamiseen ? Jos se on joskus mahdollista.

• Anonyymi

Hyvä pointti. Nekin kolikot kilisevät putinin kassaan. Saas nähä kuka vielä käy siellä tankkaamassa.

• Anonyymi

Alehdet painaa ison osan lehtiään Pietarissa.

• Anonyymi

Haminan lipputanko valmistettu venäjällä, mikä nöyryytys.

• Anonyymi

Sieltä se Nepryaevakin hiihteli upeasti maaliin lukoilin mainos päässä!

• Anonyymi

Ja voittaa koko paskan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voittaa koko paskan

Ei osteta mitään puutavaraa joka on Venäjältä tuotu. Mielenvikaisen putinin lafkat saa painua helvettiin Suomesta.

• Anonyymi

Kyllä se käy! Kerääkö kukaan luetteloa firmoista?

• Anonyymi

Oy Teboil Ab pyysi sanomalehtiä korvaamaan sota-sanat Venäjälle ystävällisemmillä termeillä ,emmen käytä sanaa sota, Oy Teboil Ab:n viestintäjohtaja Toni Flyckt perustelee pyyntöään

• Anonyymi

Jos boikotoitte Teboilia niin älkää tankatko muualtakaan Venäjän öljystä tehtyä bensaa ja dieseliä.

• Anonyymi

Suomi ja suomalaiset kärsivät vuosisatoja naapurinsa touhusta ja epärehellisyydestä. Nyt Suomi on Naton jäsenmaa, joten suomettumisen aika on vihdoin takana. Silti jotkut tukevan hylkiövaltiota mm. ostamalla polttoaineita Teboililta tai tukevat muutoin maan rikollisia hyökkäyssotia. Uskomatonta, että meillä jotkut nostavat kunniaan Stalinin murhaajakloonin Putinin hallintoineen. Ihmistä ei voi koskaan aliarvioida liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe