Maailmanuskonto tulee

Anonyymi

no ehkäpäs siihen menee vielä parikymmentä vuotta mutta sitä nämä suuret nerot ovat puuhastelemassa, no homma kyllä perustuu luciferin palvontaan, kysymys kuuluukin että aiotko sinä palvoa luciferia.

täältä selviiää homman juju,kanssis lukea toi juttu ennenkuin kommentoi mitää, se on kyllä muutenkin tutustumisen arvoinen blogi

http://maallikkoapuri.blogspot.com/search/label/teosofia

eli viimeisiä kristittyjä tullaan vainoamaan

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuohan kuulostaa mukavalta. Loppuu se oikeasta uskonnosta kiistely.

• Anonyymi

Mistä te ateistit sitten kiistelette?

• Kuule, miten olisi jos menisit hoitoon....

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Kuule, miten olisi jos menisit hoitoon....

kyllä mä luulen että sä sitä hoitoa enemmän tarvit, alkaako maailman meno pelottaa, luitko ton vapaamuurariuudesta eheytymisen rukouksen, siinä puhutaan niistä valoista ja salasanoista niin selkeesti ettei niitä ole kukaan väärentänyt.jollei maailmanmeno vielä pelota niin kattoppa se cabalin kaatuminen sarja, tosin siihen menee tunteja mutta aikaa sulla tuntuu olevan koska olet täälä aina pilkkaamassa kristittyjä

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä mä luulen että sä sitä hoitoa enemmän tarvit, alkaako maailman meno pelottaa, luitko ton vapaamuurariuudesta eheytymisen rukouksen, siinä puhutaan niistä valoista ja salasanoista niin selkeesti ettei niitä ole kukaan väärentänyt.jollei maailmanmeno vielä pelota niin kattoppa se cabalin kaatuminen sarja, tosin siihen menee tunteja mutta aikaa sulla tuntuu olevan koska olet täälä aina pilkkaamassa kristittyjä

Heh hehe hehe hehe heeh eheh eheh heeh eheh hee. Minä uskon mieluummin Aku Ankkaa kun moista sepustusta. Sä olet kyllä ihan sekaisin jos uskot moista huuhaata. Otan osaa...

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Heh hehe hehe hehe heeh eheh eheh heeh eheh hee. Minä uskon mieluummin Aku Ankkaa kun moista sepustusta. Sä olet kyllä ihan sekaisin jos uskot moista huuhaata. Otan osaa...

pieni korjaus edelliseen kommentiini, eli et sä vielä tarvi hoitoo mutta kyllä sun aikas siihenkin tulee aivan varmasti,porvarin pentu

• Anonyymi kirjoitti:

pieni korjaus edelliseen kommentiini, eli et sä vielä tarvi hoitoo mutta kyllä sun aikas siihenkin tulee aivan varmasti,porvarin pentu

Hui kauheeta kun pelottaa....

• Anonyymi

• Toki me kristityt palvomme Luciferia eli Kristusta.

2. Piet. 1:19

Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

19 et habemus firmiorem propheticum sermonem cui bene facitis adtendentes quasi lucernae lucenti in caliginoso loco donec dies inlucescat et LUCIFER oriatur in cordibus vestris

• Anonyymi

No olinkin jo unohtanut, että siellä alkuperäisissä todella lukeekin Lucifer. Peukutus tiedonjaosta.

• Anonyymi

Lucifer tarkoittaa valon tuojaa.

• Anonyymi

Ai uusi uskonto olisi Luciferin palvontaa?! Ajattelitko, että Pietarin 2.kirje ensin tyhjätään Raamatusta, kun hän kertoo, että nyt uskonto on Luciferin seuraamista ja sitten julkaistaan uudelleen samana kuin EUn perustuslaki Lissabonin sopimuksena ja taas siinä lukee, että uskonto onkin Luciferin seuraamista?

• Anonyymi

Eliitti.....

Konservatiivinen pölhöpopulismi ja amerikkalainen uuskonservatiivinen kristillisyys lyövät kättä yhteen. Hullujenhuoneilla tullee vielä olemaan vilkasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      62
      2574
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      22
      2042
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1642
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1387
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1309
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      85
      1201
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1083
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1076
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1053
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      957
    Aihe