Oliko niin että perussuomalaisten EU-edustajat kuuluivat venäjämieliseen ryhmään? Jos näin on, totuus tästä on kerrottava heti kansalaisille.
Perussuomalaiset EU:ssa
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se näin on.
Sekin kannattaa muistaa, että perussuomalaiset ovat Viktor Orbanin kavereita. Ja Orban on Putinin kaveri, kun Putin lahjoi Orbania halvalla kaasulla.
Muun muassa Laura Huhtasaari on avoimesti fanittanut Orbania. - Anonyymi
Ruotsidemokraatit kuuluvat ECR-ryhmään (Euroopan konservatiivien ja reformistien ryhmä), joka ei ole venäjämielinen. Se on normaali oikeistoryhmittymä.
Ruotsidemokraatit ovatkin ihmetelleet, miksi perussuomalaiset ovat ryhtyneet Venäjän asianajajiksi liittymällä ID-ryhmään.- Anonyymi
Putinilla on omat sylikoiransa EU:n ytimessä, persut.
- Anonyymi
ps. Jokohan sinä maitojunasotilasosmiumaulantaloordiotabannitjarauhotumärkäruutitedwcraikaste jne kertoa miksi sinä poistat taas kaikki viestit joissa mainitaan nikkejä joita ei ole edes olemassa??
😄😄😄
- Anonyymi
Arka aihe persuille, koska keskustelua pyritään siirtämään pois aiheesta. Persujen isänmaallisuus on kyseenalaistettu.
- Anonyymi
Marisijaksi mainittu.
- Anonyymi
Toi ryhmä hantittaa EU:ssa kaikkea eurooppalaista. Meiltähän siinä on vaan kaksi turhaketta onneksi, sulhaspoika Venezuelasta ja copy-paste maisteri . Ne ei onneksi ole mitenkään tehokkaita. Onhan niillä 70 kaveria tosin.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618280- 1334664
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354066- 213358
- 232912
- 292817
- 552693
- 252300
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4032214- 322159